نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماذا استفدت من الحب جاوب بصراحة

الـــــــــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــ ــــب
كلمه كل واحد مننا ياخذ معناها بما يشعر به وبما ينطبق على شخصيته
وكل واحد فينا او معظمنا دخل وعاش قصة حب ربما شاء القدر وانتهت هذه القصه بنهايه سعيده وربما انتهت هذه القصه بما لا تشتهى السفن وبنهاية قصص الحب كل واحد فينا يتذكر الايام التى قضاها مع حبيبته او حبيبه ويعيش زمن من الايام فاكر كل لحظه وكل ثانيه عاشها معاه بحلوها ومرها وكل طرف يلوم الاخر على نهاية هذا الحب
وبما ان كل واحد عاش قصة حب مختلفة عن الاخر فهل من الممكن الاجابه على السؤال الاتى
س / ما هو الـــــــــــــحـب؟

هل هو:
انتصار للقلب ام هزيمة للعقل؟

هل هو:
بداية للابتسامة او مقدمة للدموع؟

هل هو:
شك وتعب ام راحة وثقة ؟

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طبعا الاجابه تبدو لمعظمنا سهله جدا بما ان فيها اختيارات ولكن
الاجابة صعبه جدا لانها تعكس شخصيتك وتوضح كيف كنت تعيش مع الانسان الذى احببته
مع العلم الاجابه تكون بالتعليل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وشكرا يرجى الرد للافاده عن شخصيتك

المقال "ماذا استفدت من الحب جاوب بصراحة" نشر بواسطة: بتاريخ:
The prince
كل شى في هذه الحياه ان وضع فى مكانه وزمانه المناسبين عادة ماينجح لاكن الظروف احيانا تكون كفيلة بتغير الحياه

وفرض الواقع المؤلم......... كنت لا أومن بالحظ لاكن الواقع ان الدنيا حظوظ نحن لا نصنع حياتنا

ولا يمكننا تغيير الحظ العاثر

فتجربة الحب خاضعة لحظك فأن كنت من عاثري الحظ فأنصحك بأن لا تخضع للتجربة
no one like me
انتصار للقلب ؟ ام هزيمه للعقل ؟؟
لا دهـ ولا دهـ لان عن نفسي حبيت بعقلي قبل قلبي

والحب طبعا بداية للابتسامه ..

وطول ماالواحد بيفكر بعقله عمرهـ ماهيندم .. واخرت الحب هاتبقى خير ان شاء الله ..
inta omry
الحب احلى عذاب
بيكون انتصار للقلب وهزيمة للعقل لان القلب يغلب العقل فى بعض الاحيان
ويكون بداية لاجمل ابتسامة وعندما تتدرج قصة الحب يوجد لدينا اصعب الدموع
لذلك
فالحب احلى عذاب
الطير المسافر
ولا اى حاجة من دوول انا اللى استفادتوا نسيااان
بنت مصرية جدا
السلام عليكم انا اول مرة احب مكنتش اعرف حاجة عن الحب بس لما حبيت حبيتة اوي اوي بس فوجئت انة كان بيلعب بيا من الواضح انة كان واخدني لعبة بس انا الوقتي متصورش نفسي احب خالص لانة اول مرة حاصلي كدة امل بعدين هعمل اية احلي حاجة الواحد يعيشها كدة وخلاص ميفكرش في الحب مفيش حاجة اسمها حب انا بالسبالي كدة انا استفدت كتير من الحد استفدت ان الواحد ميامنش لحد حتي لو كان مفكرة بيحبوا وميدلوش كل الثقة
ساره كول
بص انا محبتش قبل كده بس انا برده هقول رايي ويريت تقولي صح او غلط
انا شايفه ان الحب لازم يكون مبني على الاخلاص والصراحه وكله يكون تضحيات من الطرفين انا ساعات كتير اوي بتكلم مع ناس اكبر مني بنات برده وبيحبوا وبقول دايما ان اللي انا هحبه هعمله كل حاجه من غير ما انتظر منه مقابل بس مش معنى كده ان انا هضحي من غير ما اناكد من حبه ليا بس ساعات كتير بتمني اكون بحب واحد واتخيل طبعا انه انا بعمله كل حاجه وبديله كل حاجه وساعات كتير برده احمد ربنا ان انا مبحبش حد من اللي بسمعه وبشوفه كل يوم بحس ان معدش فيه امان بس لسه جوايا نظره تفاؤل لان نفسي اللي بحبه يحبني بجد ويخلصلي ويريت يبعد عن الكدب لان دي الحاجه الوحيد اللي مش هسامح فيها وممكن اكره علشانها انا بجد احلامي صغيره اوي بس برغم صغرها الا انها في الغالب مستحيله لان انا متاكده ان اللي انا هتخطبله وهحبه هيكون حبي ليه اكبر من حبه ليا
معلش انا طولت عليك وممكن اكون خرجت عن الموضوع بس يريت اعرف رايك في وجهت نظري
الفراشة العاشقة
انا مع سارة بصراحة فى كل كلمة
موضوع رائع تسلم الايدى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو ماذا فعل ذلك الطفل عندما جائت عليه الكاميرا وهو يصلى
هام جدا هل تؤيد علاقات الحب قبل الزواج اما بعد الزواج ؟ واسمع الردود بصراحة
الصحافة الجزائرية تواصل السباب والتحريض بعد فوز منتخب بلادها...... بصراحة لاأعلم ماذا يريدون منا
جاوب بصراحة