نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اللى بيخاااااااف يطلع برة

كل واحد مننا عنده حاجة او حاجات بيخاف منها

فيه ناس لذيذة بتخاف من القطط والكلاب والفيران والصراصير ( بيترعبوا )

فيه ناس بتخاف من الضلمة !!!

فيه ناس بتخاف من الزلازل

انا اعرف واحدة بتخاف من المطرة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيه ناس بتخاف من المرض ( يعنى لو عندك برد ممكن يقطع علاقته بيك )

فيه ناس بتخاف من المستقبل او من الحب او من البنات

ادخل هنا قول بكل صراحة بتخاف من ايه

المقال "اللى بيخاااااااف يطلع برة" نشر بواسطة: بتاريخ:
شمس الحب
انا بخاف من الاصدقاء ودى هيا كل مخوفى شكرا على الموضوع
اشرف نور
انا بخاف من الاصدقاء ودى هيا كل مخوفى شكرا على الموضوع
خيانة الصديق بتبقى خنجر فى ضهرك مش بتتوقعه ولا بتحسبله

اللهم قنى شر اصدقائى اما اعدائى فأنا كفيل بهم

فى انتظار كل المخاوف والوساوس القهرية والمتاعب النفسية من اصدقائنا .. انت بتخاف من ايه ؟ هذا هو السؤال
eljocr
لا لا لا ده انا بترعب من الصراصير بجد والله
عشق الروح
خايفة من المستقبل
نايس توبيك
طايشه بس عايشه
ع فكره فكره حلوه وتوبيك جميل

انا بترعب من الكلاب اصلا عندى فوبيا منها
ThePrince
بالصلا ع النبي كدا أنا في الكون دا مبخافش من حاجه خااااااااالص .. عارف المثل اللي بيقول يا جبل ما يهزك ريح .. أهو المثل دا بينطبق عليا .. إحنا جامدين أوووي يا عم الحج ..

بس هو فيه حاجه كدا .. الكدب خيبه يعني ..

في مره ونا ماشي في الشارع أنا و صحابي لقيت صرصار ماشي ع الأرض .. طبعاً عادي جداً أنا متعود إني أشوف صراصير بتمشي ع الأرض و مبخافش .. إنما إن الصرصار يطييييييييير .. أهو دا اللي أوووووفر أووووي بقا هههههههههههههههههههههههههههه .. المهم أول ما شوفته إختفي من ع الأرض و طار .. صحابي بيبصوا عليا لقوني في أول الشارع .. هههههههههههههههههههههههههههههه

شكراً ع موضوعك الجميل ..
اشرف نور
لا لا لا ده انا بترعب من الصراصير بجد والله

فيه الصرصارة وفيه الصرصار فيه الكبير فيه الصغير فيه اللى بيطير فيه اللى عامل فيه نملة وبيستعبط فيه البنى المحروق وفيه الاسود اللميع ...... بتخافى من كله ؟

كنت زمان بضربهم بالشوز او بالشبشب دلوقتى حتى بايدى ولا بتفرق معايا

الصرصار حد لطيف جدا بس حاولى تتعاطفى معاه شوية وتقيمى شخصيته بموضوعيه من غير ما تحكمى على شكله
اشرف نور
بالصلا ع النبي كدا أنا في الكون دا مبخافش من حاجه خااااااااالص .. عارف المثل اللي بيقول يا جبل ما يهزك ريح .. أهو المثل دا بينطبق عليا .. إحنا جامدين أوووي يا عم الحج ..

بس هو فيه حاجه كدا .. الكدب خيبه يعني ..

في مره ونا ماشي في الشارع أنا و صحابي لقيت صرصار ماشي ع الأرض .. طبعاً عادي جداً أنا متعود إني أشوف صراصير بتمشي ع الأرض و مبخافش .. إنما إن الصرصار يطييييييييير .. أهو دا اللي أوووووفر أووووي بقا هههههههههههههههههههههههههههه .. المهم أول ما شوفته إختفي من ع الأرض و طار .. صحابي بيبصوا عليا لقوني في أول الشارع .. هههههههههههههههههههههههههههههه

شكراً ع موضوعك الجميل ..

بزمتك لو ماشى مع بنت كنت جريت ولا كنت حاولت تمسكه وتلعب معاه استميشن

هما البنات اللى بيدونا طاقة ولا احنا اللى جوانا طاقات ومش عارفين
ThePrince
ههههههههههههههههههههههههههههههه

لا طبعاً أكيييييييد كان رد الفعل هيختلف .. أكيد كنت هلعب معاه .. و مش بعيد كنت آخد الصرصار اللي بيطير دا اربطه بخيط من رجله و أجري بيه زي ميكون بجري بطياره ورق هههههههههههههههههههههههههههههههه
اشرف نور
ههههههههههههههههههههههههههههههه

لا طبعاً أكيييييييد كان رد الفعل هيختلف .. أكيد كنت هلعب معاه .. و مش بعيد كنت آخد الصرصار اللي بيطير دا اربطه بخيط من رجله و أجري بيه زي ميكون بجري بطياره ورق هههههههههههههههههههههههههههههههه

طيب يبقى اعتبر ان معاك بنت علطول او ان كل البنات اللى فى الشارع بيبصوا عليك هتبقى أأأأسد لا تقلق
طايشه بس عايشه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

بصراحه انا لو مكانك يا برنس كنت موت مش جريت
اشرف نور
خايفة من المستقبل
نايس توبيك

كيف هذا واحنا معانا دايما الحزب الوطنى ربنا يباركلنا فيه واخدنا نحو مستقبل مشرق براق متفائل كله بهجة وسعادة ورفاهية .. هو انتى مش من مصر

كلنا بنخاف من المستقبل بس يا ترى هو بيخاف من مين
أميرة الورد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بخاف من دول
فيه ناس لذيذة بتخاف من القطط والكلاب والفيران والصراصير ( بيترعبوا ) بس الحيوانات عموما يعني والحشرات

فيه ناس بتخاف من الزلازل
اشرف نور

زمان وانا بروح المدرسة الابتدائى كنت بضطر انزل بدرى اوى الساعة 6 والدنيا تقريبا ضلمة ... اووووم ايه كان فيه 6 كلاب ( هما اصحاب دايما بيقعدوا مع بعض) قبل المدرسة بشارع كده يعنى لازم اعدى عليهم وانا رايح المدرسة .. سواء كنت بخاف او بعمل فيها السبع رجالة كانوا بيتلموا عليا وهاتك يا هوهوه الكلام ده كان بيحصل كل يوم .. طفل مرعوب والكلاب حواليه .... اكتشفت فى الاخر انهم بيبقوا عاوزين الساندوتشات من ساعتها بقيت اروح المدرسة طرزان وبطلت اخد ساندوتشات خالص ..

متخافيش منه ومتضربهوش بحاجة ومتجريش منه وعمر ما فيه كللللللللللللب هيجى ناحيتك
ThePrince

لا لا لا لا . دا إنتي قلبك خفيف أووووي .. فيه كلب مسعور عندنا هنا في المنطقه خلاص بقا صاحبي هههههههههههههههههههههههههههه .. و الله أنا الوحيد اللي الكلب مصاحبه دوناً عن أهل المنطقه كلهم .. لما باجي متأخر بالليل بيمشي جنبي .. لحد ما يوصلني بيتنا .. كل أهل المنطقه يشوفوه من بعيد يطلعو يجرو .. دا حتي بيخافو ينزلو يصلو الفجر بسببه .. ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اشرف نور
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بخاف من دول
فيه ناس لذيذة بتخاف من القطط والكلاب والفيران والصراصير ( بيترعبوا ) بس الحيوانات عموما يعني والحشرات

فيه ناس بتخاف من الزلازل

كويس جدا انك مش بتخافى من المطرة بس طبعا لو فيه برق ورعد وزوابع بتخافى

كنت زمان بخاف اوى يسيبونى لوحدى فى البيت وبخاف من الضلمة ومن العفاريت

دلوقتى اكتر الاوقات متعة لما ابقى لوحدى فى البيت وبحب الضلمة جدا وبالذات لو معايا تليفون لطيف بيبقى الجو رومانسى اوى ... بس لحد دلوقتى ولا عفريتة راضية تطلعلى علشان العب معاها تقريبا بيخافوا

الزلازل بترعب منها بتبقى اطول دقيقة فى التاريخ بس بحاول امثل انى مش خايف وبقولهم اهو زلزال وهيخلص دلوقتى مفيش حاجة
ellama
هههههههههههههههههه انا بخاف من الصرصار اة

بس عندى فوبيا من الدم
اشرف نور
هههههههههههههههههه انا بخاف من الصرصار اة

بس عندى فوبيا من الدم
امسكى الفرختين دول ادبحيهم جمدى قلبك وطرطشى دم علينا

اشكر مرورك
rose
بجد موضوع حلو جداااااااااااااااااااااا

بس عن نفسى انا بخاف من الكلاب والصراصير والضلمة لما بكون لوحدى
وكمان بخاف من الاماكن العليا يعنى عندى فوبيا
وكمان بترعب من المستقبل
بس مفيش حاجة تانى الحمد لله

مرررررررررررررررسى اوى على التوبيك
daring eyes
انا عندى فوبياااااااااااااااا من القطط دى نقطه ضعفى الى ممكن حد يمسكهالى

ع فكره فكره جميله اوى التوبيك ده ثانكس اووى
اشرف نور
الصرصار لو يعرف ان كل الناس دول بيخافوا منه كان زمانه بقى اسد من زمان
طايشه بس عايشه
زمان وانا بروح المدرسة الابتدائى كنت بضطر انزل بدرى اوى الساعة 6 والدنيا تقريبا ضلمة ... اووووم ايه كان فيه 6 كلاب ( هما اصحاب دايما بيقعدوا مع بعض) قبل المدرسة بشارع كده يعنى لازم اعدى عليهم وانا رايح المدرسة .. سواء كنت بخاف او بعمل فيها السبع رجالة كانوا بيتلموا عليا وهاتك يا هوهوه الكلام ده كان بيحصل كل يوم .. طفل مرعوب والكلاب حواليه .... اكتشفت فى الاخر انهم بيبقوا عاوزين الساندوتشات من ساعتها بقيت اروح المدرسة طرزان وبطلت اخد ساندوتشات خالص ..

متخافيش منه ومتضربهوش بحاجة ومتجريش منه وعمر ما فيه كللللللللللللب هيجى ناحيتك

انا اضربه دنا بترعب وبقعد اغمض عينى واهبل صبحتى كلب كلب يامامتى وهى ميته ع روحها من الضحك وعادى خالص
طايشه بس عايشه
لا لا لا لا . دا إنتي قلبك خفيف أووووي .. فيه كلب مسعور عندنا هنا في المنطقه خلاص بقا صاحبي هههههههههههههههههههههههههههه .. و الله أنا الوحيد اللي الكلب مصاحبه دوناً عن أهل المنطقه كلهم .. لما باجي متأخر بالليل بيمشي جنبي .. لحد ما يوصلني بيتنا .. كل أهل المنطقه يشوفوه من بعيد يطلعو يجرو .. دا حتي بيخافو ينزلو يصلو الفجر بسببه .. ههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههه
دنتا قلبك جامد اوى بقى الشارع كله بيخاف منه وانت عملى بطل هههههههههههه

وقال ايه خايف من الصرصور يا عم روح
همسات مسموعه
لا انا مش بخاف من الصرصار بالشوووز علي طول

والضلمه انا بحب اقعد ف الضلمه لوحدى عادى

والمطر طبعا محدش بيخاف منه بالعكس انا بحب جدا امشى فيه

كان خوفى بجد وانا صغيره من الكلاب كنت اول مااشوف كلب متلقنيش

الوقتى انا بعدى من جنبهم عادى بس اكيد ببقي خايفه من جوايا

واكيد خااااااااايفه من بكره

ميرسي علي التوبيك الراااااااااااااااااائع
اشرف نور
لا انا مش بخاف من الصرصار بالشوووز علي طول

والضلمه انا بحب اقعد ف الضلمه لوحدى عادى

والمطر طبعا محدش بيخاف منه بالعكس انا بحب جدا امشى فيه

كان خوفى بجد وانا صغيره من الكلاب كنت اول مااشوف كلب متلقنيش

الوقتى انا بعدى من جنبهم عادى بس اكيد ببقي خايفه من جوايا

واكيد خااااااااايفه من بكره

ميرسي علي التوبيك الراااااااااااااااااائع

انت فخر للبنت المصرية ايوووووووة كده انا مستنى ده من بدرى

اهى يا ولاد زميلتكوا ومن سنكوا ومش بتخاف من اى حاجة

يا جماعة صراصير وكلاب ايه اللى يتخاف منها فيه مية الف حاجة تانية ممكن يتخاف منها

وشكرا على مرورك على التوبيك نورتيه بجد
اشرف نور
بجد موضوع حلو جداااااااااااااااااااااا

بس عن نفسى انا بخاف من الكلاب والصراصير والضلمة لما بكون لوحدى
وكمان بخاف من الاماكن العليا يعنى عندى فوبيا
وكمان بترعب من المستقبل
بس مفيش حاجة تانى الحمد لله

مرررررررررررررررسى اوى على التوبيك
متهيألى الموضوع بيتوقف على السن يعنى واحنا اطفال كنا بنخاف من حاجات معينة لما كبرنا شوية احلينا مكانها حاجات تانية نخاف منها وهكذا

عموما مش بس الحاجات اللى بنخاف منها لا كمان تفكيرنا بشكل عام بيتغير من سنة للتانية فى كل حاجة نتيجة لاى خبرات جديدة بنكتسبها
اشرف نور
انا عندى فوبياااااااااااااااا من القطط دى نقطه ضعفى الى ممكن حد يمسكهالى

ع فكره فكره جميله اوى التوبيك ده ثانكس اووى

عارفه دى اغرب حاجة يتخاف منها يمكن الصراصير ممكن يبقى شكلها وحش او مقرفة والكلاب يمكن تخوف شوية لكن القطط؟؟ دى البنت لما تبقى حلوة شوية بيقولولها انتى زى القطة يا قطة

عموما اتفضلى اقعدى ع الشيزلونج علشان نشوف هل الموضوع ده ليه جذور قديمة عندك من الطفولة

عندك اى حوادث قديمة مع القطط كانت مرعبة وانتى طفلة ؟
شمس الحب
لا مش عندى اى حوادذ بلعكس انا بحبم جدا وباتمنى لو اجيب واحده بس مينفعش لانهم بيتعبوا البنات
اشرف نور
لا مش عندى اى حوادذ بلعكس انا بحبم جدا وباتمنى لو اجيب واحده بس مينفعش لانهم بيتعبوا البنات

اه فعلا البنات مينفعش تربى قطط ده حقيقى بس هى كانت بتقولى بخاف من القطط يعنى بتخاف تعدى من جنبهم فكنت بسالها ليه يعنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لمدمنين النسكافيه اللى زى بقى يلا نعمل نسكافيه ونخزنه عشان كل ما نستخدم منه يطلع وش زى المحلات ونوفر يلا نشوف مقاديرى هت
اللى يقدر يطلع صورة البنت من الورد ده يبقى واحد من 50 رجل من اذكى اذكياء العالم
بالفيديو ابراهيم حسن يرد: اللى فى وشه شنب يطلع السى دى ويفتح النار
رعب وخوف اللي يخاف يطلع بره