نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا شكلي معجبه بيه ولا ايه

مش عارفه بس من فتره اتعرفت علي اخو زميلي ف الدراسه هو ظابط وانسان فوق الوصف اتعرفت عليه صدفه وانا بكلم اخوه علي الشات اتكلم هوا معايا صدفه ف خلال اسبوع قرب مني جدا وقربت منه عرف عني كل حاجه وانا برضه عرفت كتير عن حياته وفجاه اي حدود بحطها بيني وبين اي حد رااحت ادامه بقي بيكلمني تقريبا كل يوم غير حاجات كتير فيا خلي ثقتي ف نفسي تزيد خلاني اشوف الدنيا بنضاره تانيه وعلي فكره هو بيكلمني بمنتهي الاحترام كاننا بجد نعرف بعض من سنين عرف تجربه حبي السابقه وانا نفسي بعد ماعرفته مبقتش افكر فيها نهائي مش بقولكوا خلاني واحده تانيه من غير مايعرف ومعلومه صغيره احنا متكلمناش ف حاجه اني معجبه بيه او هوا معجب بيا لا بس احنا بجد قربنا اوي من بعض وفي فتره صغيره جدا وحاسه اني بتشدله لانه شخصيه رائعه بكل معني الكلمه محترم وطيب جدا ومثقف فوق ماتتخيلوا بس انا خايفه بجد اتعلق بيه اكتر من كده قولولي انا ابقي كده معجبه بيه ولا ايه؟

المقال "انا شكلي معجبه بيه ولا ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:
عمرو صلاح
ممكن تكونى فعلا معجبة بيه وممكن تفضل العلاقة دى مجرد اعجاب المفروض ان انت تتقلى شوية ومتندفعيش بمشاعرك لحد ما تشوفى ايه اللى هيحصل علشان متتجرحيش جرح تانى وتغيرى اسمك تانى وتسميه مجروحه2
مجروحه
مرسيه اوي باهتمامك ياعمرو وصدقني ده الي انا بحاول اعمله اني مقدمش علي اي خطوه غير لما اكون واثقه منها
حلو وكداب
فى مثل بيقول مرايه الحب عميا
بلاش تروحى لبعيد ونتسى نفسك اتنى قولتى انه صديق اخوكى وهو اخوكى يعرف العلاقه دى ؟
ويمكن يكون بعاملك كاخت بلاش تسبقى الاحداث وتكون دى قصة الحب الثانية واللى عاوزة حد ثالث ينسيهالك
فكرى كويس علشان متندميش
الصبر مفتاح الفرج
مجروحه
مرسيه جدا علي اهتمامك يامودي بس انا مقلتش ان هو زميل اخويا انا قلت ان هوا اخو زميلي وع العموم انا لسه مقررتش شعوري ايه بالظبط من نحيته اذا كان اعجاب ولا مجرد شخص برتاح في الكلام معاه
Mero_h1989
خدى وقتكك ومتستعجليش عشان متنجرجحيش تانى لان لو انجرحتى تانى هيكون اصعب من الاول بكتيييير ... فا بلاش تاخدى اى خطوه الوقتى خالص غير لما تتأكدى من مشاعره ويكون احسن بعد فتره اطول شويه ...
همسات مسموعه
بيقولو الصبر مفتاح الفرج وكمان الصبر جميل

انتى عشان مجروحة فعايزة حد ينسيكى

وانتى قلتى كدة قلتى نسانى جرحى وحبي الاول

ودة اللى مخليكى حاسة انك معجبة بيه

متستعجليش عشان مترجعيش تندمى و

تاكدى الاول من مشاعرك

واقولك على حاجة ومتزعليش منى القلب مش للبيع ياصحبتى

يعنى مش كل حد يقول كلمه حلوة تعجبي بيه او تقولى بحبه

واتمنى لك السعادة
roro mix
طب حاولى مثلا تبعتى له مسدج رومانسى كدة وشوفى رد فعلة
يعنى جبيها بطريقة دى
بس ماتصارحيش باعجاب او اى حاجة كدة خبط لزق اصبرى لو فى حاجة هو هينطقها اوعى انتى تنطقى حاجة
جون مصر
على فكرة الشب دة لو قلع بدلة الظابط وبقى شب عادى انت نفسك هتحسى انة انسان عادى ومش هتحسى باللى انتى حاسة بية دة
انا هقولك بصراحة اللى انتى فية دة حالة انبهار لانة ظابط انتى بصيتى لجانب تانى خالص وما بصتيش للشخصية
صدقينى والله انتى حبتية علشان شغلة والبدلة والاستيل يعنى لكن لو هو قلعها انتى هتحسى انة انسان عادى علشان كدة
انتى لازم تقيمى نفسك تقولى انتى اية اللى خلاكى تعجبى بية بس بصدق بينك وبين نفسك لو لاقيتى ان الشى المدى اكتر اللى هى الوظفية والشكل وكدة يبقى مش حب
لكن لو لاقيتى ان المميزات الشخصية اكتر وهى فعلا المميزات دى هى فعلا اللى شدتك مش هى اللى فكرتى فيها وانا بكلمك دلوقثى يبقى فعلا بتحبية بس بجد انا شايف من كلامك واللى حللتة يعنى انك حبتية علشان الوظيفة فقط
وانتى وجهى نفسك
sad one
نصيحه مني سيبي كل حاجه تيجي ف وقتها حتي لو انت معجبه بيه
وسبيه يبدا هو الاول عشان ميبقاش منظرك وحش
ويمكن يكون مجرد تعود فخدي وقتك اكتر من كده
عشان انتوا لسه عارفين بعض قريب
الشادن
كله كلام في كلام

في كلام ورجل يبغي يتكلم بس هذه النوعية كثيرة لما يثبت العكس
ياعمري البداية خطأ وفي سبوع أعطته ملخص حياتك شطرة يا حببتي !!!
وكمان مافيه مشكلة أنت تحلها او تعقديها
ماذا اقولك ؟!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجوكم حلولى مشكلتى انفسية هتجنن شكلى بقى وحش اوى
×÷·.·°¯`·)» (كلمات اغنيه تامر شكلى هحبك) «(·°¯`·.·÷×