نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايز تعرف ازاى ترخم على البنات

العملية فى منتهى السهولة
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت احمد بالظبط

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه

لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- أحمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم

لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى هو بيبوسها ؟؟؟

لو بتسالك فى غيرة انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء وشقرا رد وقول لا والله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة

سومه الشقيه
ع فكرة يا كريم انا لو صادفت واحد بالواصفات الي انت قلت عليها بضايق البنات ديه والي مش هيعرف ايه الي هيحصلو وبعدين انت متعقد كدة ليه من البنات هم عملولك حاجة ولا حتي ضايقوق ما هم فيحالهم وانت في حالك وبعدين يا لو انت في جامعة ركز في مذاكرتك ولو مش في جامعة بلاش تفسد الشباب الي في الجامعة بالكلام دة
%u0645%u062F%u064A%u0631
انا مش عاجبنى خــــــــــــــــالص التعليقات و البوستات دى انا ممكن اعملك حظر يـــــــــــــــــــــــــــــا karim4up احذر من اى اهانة للبنات و ياريت يكون هناك شوية احترام ليهم
محمود س
هو ده الكلام اساحبى حلو فحت:eek :

مواضيع مشابهة:
ازاى تخلى البنات تموت عليك وبسهوله؟؟ظ ازاى تثبت البنات؟؟؟
لو عايز تعرف البنات بتفكر ف ايه اعرف من عنيهم
عايز ترخم علي حد في التليفون
عايز تعرف ازاي تربح 34$ في يوم واحد

فيس بوك  تويتر  يوتيوب