نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قول رايك بسرعه

يا جماعه في مشكله عايزه رايكو فيها لو اتنين بيحبو بعض جدا و حبهم ده طاهر يعني نيته سليمه وناوين علي الجواز طبعا بس المشكله كلها انهم مش عارفين اذا كان الكلام بينهم حلال ولا حرام مع العلم بان الاهل مايعرفوش ان في بينهم كلام بس هما موافقين لكن لما يخلصوا دراسه بس هما مش قادرين بستغنوعن كلامهم مع بعض بس مش شرط يشوفو بعض ولكن الكلام في حد ذاته وضميرهم بيانبهم جدا بس مش عارفين يعملو ايهعشان يرضو ربنا مستنيه رايكوووووووووووووووو

المقال "قول رايك بسرعه" نشر بواسطة: بتاريخ:
vodka@id
جماعه في مشكله عايزه رايكو فيها لو اتنين بيحبو بعض جدا و حبهم ده طاهر يعني نيته سليمه وناوين علي الجواز طبعا بس المشكله كلها انهم مش عارفين اذا كان الكلام بينهم حلال ولا حرام مع العلم بان الاهل مايعرفوش ان في بينهم كلام بس هما موافقين لكن لما يخلصوا دراسه بس هما مش قادرين بستغنوعن كلامهم مع بعض بس مش شرط يشوفو بعض ولكن الكلام في حد ذاته وضميرهم بيانبهم جدا بس مش عارفين يعملو ايهعشان يرضو ربنا مستنيه رايكوووووووووووووووو
انا الوحيد اللى اون لاين دلوقتى

بوصي انا موش هعرف افيدك فى حلال او حرام علشان ماشيلش فتوى انا موش حملها
اللى افيدك فيه وهو بعيدا عن الحلال والحرام
كلام الموبايلات وكدا اللى بينكوم دا يعتبر انه موش فى مصلحه البنت لان المفروض نت راىى يعنى
ان البنت تتميز بالتشويق وانها موش تدى كل ماعندها فى التيليفونات
على عكس اللى بيتعمل حاليا فى التيليفونااااات ومن كلام الليل وكدا
وبما انكوم انتوا الاتنين ضميركوا مانبكوم يبقا خلاص اتركوا ما بالامر كله
يعنى باختصار كدا الولد لما هيلاقيكى بتريحيه فى الكلام والموبايل وكدا موش هيحتااج يشوفك لانه اتعود منك عالموبايل وممكن لما تتقابلوا فيما بعد الارتباط وكدا يحس بارتباك فى الامر لانه ماتعودشي غير عالهاتف
وتكونى انتى ريحتيه بس هو يكون بقى فيه احتمال كبير يزهق بعد مايلاقيكى خلصتى اللى عندك
يعنى كونى كالنسمه موش بتخلص مره واحده ولا بتيجى علطول

انا بتكلم من وجهه نظرى يعنى
يارب اكوووون افدتك

بوصى
medomatrix
لكل منا حاجه نفسيه ملحه في أن يكون شخص ما

بجوارنا صديق

زميل

ربما

حبيب

و الحب عاطفه ساميه

و لكن الأفضل و الأجمل أن تكون في اطار شرعي

و اذا كانت النيه علي هذا

فلماذا لا يتقدم لخطبتك

فهذا هو أول إختبار حقيقي لحبه لك

و لك مني اطيب تحيه
love girl
اولا انا بشكركم علي مروركم جدااااااااا بس في حاجتين اولا احنا بنتكلم عادي في التليفون او النت بس كلام عادي مابيتعداش 5 دقائق بالكتيير مجرد اني اطمن عليه او هوا يطمن عليا بس وهوا انسان محترم جدا معايا بس احنا مش عارفين نسيب بعض يعني لازم نطمن علي بعض كل يوم و هوا مش ينغع يتقدملي لانه لسه هيخلص السنادي دراسه وكلم اهلي بس قالو لا لحد مايخلص هل ده حرام او نعمل ايييييييه
vodka@id
يا عثوله هو فيه حديث بيقول اتقوا شر الشبهاااااااااات
فاخلااااااااااص حاولى تقللى على قد ما تقدروا وساعتها هو لو بيحبك بجد هيقدر دا منك ويحترم الاسلووب دا
وهيحبك اكتر
على فكره دى نصيحه من حد مجرب كويس وبيقدم نصيحه لحد بيحبه
love girl
انا بشكرك جداااااااااااا يا فودكا مش عارفه اقوللك ايه بس بجد شكرا علي اهتمامك و ربنا يصلح حالك
touch_you
بس بجدانا سمعت من شيخ والكلام ده اكيد ان مجرد اساسا النمره على الموبايل ده حرام
والكلام برضوا حرام انا من رايى انها مش تكلمه عشان ربنا ويكون فى نيتها انها هتسيبه عشان خاطر ربنا .وان شاء الله ربنا هيجزيها خير وهيحقق كل اللى بتتمناه
انها تكلمه او تبعت رسايل او حتى النمره مسجله على الموبايل ده حرام ....وربنا يهديها
no one like me
اهـ طبعا حرام .. انا بخلص ضميري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
خلطه طبيعيه بسيطه جدا لتسمين الوجه بسرعه - وصفه رائعه لاصحاب الوجه النحيف- خلطه غير مكلفه لزياده الوزن بسرعه رهيبه
تم فتح دليل مواقع مزاج العرب اتفضل اضف موقعك وارشفه وبيج رانك يلا بسرعه بسرعه التفعيل فوررى
عاوز تنام بسرعه أدخل هنا بسرعه