نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

5000 يورو مع depacco

5000 يورو مع depacco
هنشرح دلوقتى إن شاء الله أزاى نعمل حساب فى شركة Depacco بس الأول نعرف الشركه دى و مميزتها ايه و ايه نظمها و كل حاجه عنها.....الشركه دى بتعتبر من اكبر الشركات الربحيه فى اوروبا و ليها مميزات كتير جدا و مضمونه 100% و هنبتدى مع المميزات و بعد كدة الشرح

1- 100 يورو بونص عند التسجيل
2- 10 يورو لكل إيميل (مشروح بالصور)
3- 5 يورو لكل إعلان(زى مواقع الإعلانات مع إختلاف السعر)
4- 5000 يورو حد أدنى (هتقولو كتير هقولكوا لو حسبناها هنلاقيها مش كتير ولا حاجه و هحسبها معاكوا تحت بعد الشرح)(قبل كده كانت 300 و اتعدلت دلوقتى و بقت 5000)
5- 30% من مكسب الرفريلز
6- التحويل على بنك MoneyBookers الذى يقبل التحويل على اى بنك عربى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

7- الدفع خلال شهر يعنى زى الشركات إلى بتدفع ال10 دولار و ال5 دولار((((يعنى دى احسن))))
8- وجود مستوين للرفريلز
9- تدفع الشركه على ثلاث بنوك هم (MoneyBookers-PayPal-E-gold)

قبل ما ابتدى الشرح كمان احب احسب معاكوا حسبة بسيطه كده....لو قلنا انك فى اليوم هتدوس 10 إيميلات غير الإعلانات قول فى اليوم 100 يورو يعنى ال 5000 يورو هنجمعهم فى 50 يوم ...طيب شركات الربح المجانى المجانى فى اليوم 10 سنت او 20 يعنى هتوصل للحد الأدنى 10 دولار فى 100 يوم و الحد الأدنى 5 دولار فى 50 يوم...يبقا 5000 يورو فى 50 يوم ولا 5 دولار فى 50 يوم و خلى بالكوا الكلام دا كله فى حاله انك شغال من غير رفريلز...يبقا لو معاك واحد بس او اتنين او 10 هتعمل ايه؟؟؟

دلوقتى بقا نشرح التسجيل فى الشركه + كيفيه مشاهدة الإيميلات :

للتسجيل هنا

depacco.com

طبعا راح تطلع الصفحة الخاصة بالتسجيل اكتب فيها اسمك وعنوانك وبلدتك واملأ الخانات الباقية

1- بياناتك الخاصه بيك
2- إحصائيات الحساب الصفحة إلى إحنا فيه دى
3- إحصائيات الرفريلز فى حسابك
4- صندوة الوارد فى الموقع الذى سوف يصلك عليه الرسائل
5- صفحة الإعلانات (PTC)
6- البانرز بتاعتك و لينك الرفريل الخاص بيك
7- لطلب الدفع عندما يصل حسابك فى الشركه 5000 يورو
8- الدفع السريع و لكن للأعضاء إلى عملين أبجريد بس
9- لعمل الأبجريد
10- لوضع إعلانات فى الموقع
11- لتسجيل الخروج من الموقع

نذهب لعلبة الوارد لفتح الرسائل

ومن ثم تظهر لك صفحة انزل الى اسفل و على الرابط ومن ثم اختر الرقم المطابق للصورة ومن ثم انتظر حتى يقو لك العداد تم تجديد حسابك فيتم زيادة المال لرصيدك

بكدة يكون انتهى شرح التسجيل ..................................................
دلوقتى الفقرة الخاصه بإثبات الدفع للشركة الجباره دى و هيكون الإثبات كالأتى....صور من الشركه نفسها و لكن من الحسابات لمن استلموا(و ارجوا من الناس انها متزعلش منى بس والله انا لسا مسجل زيكوا مقتنعتش إلا لما شوفت دول و كمان الإثبات إلى جى و هتشوفوه بنفسكوا و إن شاء الله سوف أضع إثبات الدفع الخاص بى عند الإستلام)....كلام الناس فى بعض المواقع و هقول ازاى وصلت للكلام دا بالتفصيل....إثبات من موقع الحمايه بأن الشركة تدفع

طبعاً الناس تقولى يا عم ببرنامج الفوتوشوب و اعمل زى دول دى حاجة سهله ...هقول انا معاكوا و خصوصاً أن انا ليا فى الفوتوشوب و عارف إمكانياته ايه.....بس بوصوا كده على الإثبات الى جاى.....إثبات من نوع مختلف......إثبات بشرى من البحث فى جوجل

الإثبات الثانى :

خوشوا على موقع البحث جوجول و اكتبوا كده فى خانة البحث " What About Depacco "
هيطلع نتايج كتير و لو دخلت فى اى نتيجة منهم حتى لو إسم النتيجه سلبى هتلاقى ان العنوان مزحة و إن فى اكتر من واحد أستلموا من الشركه و اصدقائهم كمان أستلموا و دا لينك و شوفوا المشركات إلى فيه كلها هــــــــــــــــــنـــــــــــــــــا

إثبات موقع الحمايه :

الإثبات دا خاص بتأمين مصداقيه الشركه فى الدفع و الإستلام

بكدة يكون محدش ليه حجه و يقول الشركه مش بتدفع......
دلوقتى بعض النصائح إلى احب ان كله يكون عارفها :

1-طبعاً إحنا مش عاوزين نكسب فلوس حرام او يكون فيها ار شك و لو بصيط أنها حرام....طيب نعمل ايه؟؟؟؟؟ اول حاجه لازم نعرف الإعلان بيتكلم عن ايه علشام منغشش الشركه "من غشنا فليس منا "و لو حتى نبص بس مره على الإعلان نعرف بيتكلم عن أيه بس مش اكتر.....و تانى حاجه الأبجريد حرام و إلى قال كده دار إفتاء الأزهر فى مصر.....شوفتوا الحكايه سهله ازاى؟؟؟؟و على فكره الكلام دا فى كل الشركات و طبعا مش محتاج اقول إن الإعلانات الإباحيه المكسب منها حرام...بس الحمد الله الشركه دى مفيهاش الكلام دا

2-متستعجلش على الإعلانات اول لما تسجل علشان هتاخد وقتأ عبال متوصل اول مره...يعنى بعد 3 او اربع ساعات

3-علشان الناس مش كل شويه تخش و تشوف حاجه جت ولا لا..نعمل حركه حلوه اوى...كل اسبوع يوم الجمعه نعمل ساعة واحده بس فى اليوم نخش الموقع نشوف الجديد و ندوس عليه و بعد كده نمسحه علشان ميلغبتناش بعد كده

المقال "5000 يورو مع depacco" نشر بواسطة: بتاريخ:
hossam512
دى شركة نصابة وانا مجربها من زمان وكنت شغال مع شركات ال ptc واغلبها نصابة الا المواقع التى تعطى السنتات-افضل طريقة للربح من الانترنت هى جوجل ادسنس والافليت ماركتنج لابديل غيرها اما شركات الدفع مقايل الظهور تدفع السنتات وليس دولارات او يورو لان الزوار غير مستهدفين وهو يعرف بما يسمى ؤincentive traffic اما جوجل ادسنس فنقراته تتراوح من ا سنت حتى 100 دولار لان الزوار عن طريق ادسنس مستهدفين
bahaabxb
بصراحة يجماعة انا مش شايف ان اى شركة بتعطى مبلغ كويس على الاعلان والريفيرال والبونص تبقى نصابة
المفروض ان فى حاجة اسمها تريد مارك وحاجة اسمها electronic certificate
وده موجود فى ديباكو بالأضافة لكل اثباتات الدفع الموجوده بارد بتقولو انها نصابة
وعلى العموم ممكن تتطلع على اسماء الشركات النصابة من هنا بجد
وانا ان شاء الله قربت اوصل للحد الأدنى وهاوافيكم بأثبات الفع بتاعى شخصيا

وأسف ان كنت كتبت الموضوع بأسلوب مش عاجب كل الناس

للأشتراك هنا
nahla2010
قلقانه اووى حسه ان الشركه دى كدابه
asdmisr34
الشركه نصابه وعن تجربه فاحذر منها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه