نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تخيل لو انت رئيس الجمهوريه هتعمل ايه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الى كل احبائى فى المنتدى ان موضوع اليوم يعتمدعلى ليس التخيل بل اريد فهم فكرك ماذا تفعل لو انك رئيس جمهوريه هل ستعمل على مساعده الفقراء حقا ام الكرسى يغيرك ويجعلك تنسى حياتك القديمه الذى كنت تحتاج فى وقتها الى طلبات كثيره او تكون مجرد اسم رجل سلبى وما يكون مهنتك غير مقابله الروساء الاجانب وتكون مغفل ام تقضى الرئاسه كانها وقت ترفيهى لن يعوض لك ام تكون لك شهره ووسطه تحقق بها ما تشاء ام تستغل منصبك لكنز الاموال عرفنى فكرك ولكن بكل صراحه لا تقل لى يهمنى الناس وانا اسكن حتى فى شقه وهنزل اشوف الناس فى الشارع لا قول الحقيقه وانا متنظر رايكم

المقال "تخيل لو انت رئيس الجمهوريه هتعمل ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
يا خبر يا جماعه انتوا ايه مش عارفيين تتخيلوا حتى
ابوم
اولا حضع مخافه الله امام عيني واعمل ما يمليه ديني علي ولن اسمع نصيحه المستشارين لانهم بطانه سوء
ضوء القمر
ده انا اعمل عمايل واسوى وياه ده انا اطربق الدنيا على المخربين والحشاشين ههههههههههههه بجد واجيب لكل عريس شقه وضيفه وعربيه هههههه ده بجد واجوز الشباب ياه والاقى شغل للناس الى مش بيشتغلو خالص واسفر كل المرضى الى الخارج واعدل حال البلد وامنع الرشوه ايوه الرشوه لناس الجامده الى يقدروا يوضفوا حد
وابعتهم الى جواتنامو بجد وووو اعمل حاجات كتيره اووى ...على العموم مرسى يا اخ اجتماعى على الموضوع

سلامى ليك
salahsms
طبعا كل واحد بيتخيل انه يبقي رئيس جمهوريه اكيد بيتخيل كمان انه هيكون عمر بن الخطاب

واكيد هيكون خيااااااااااال

وهو ده بس اللي بنملكه ( التخيل )
ضوء القمر
استغفر الله العظيم متحسن ملافظك يا اخ بلاش الكفر ده ايه الكلام الى بتقولو استفؤ هو الاخ اجتماعى منزل الموضوع عشان ياخد راى كل واحد فى المنتدى وخلاص انت مدخلهاش فى كفر ! ياريت تبطل الكلام ده لانه مش بتليق لاى مسلم ولامؤمن خلقه الله سبحانه وتعالى (عز وجل)

استغفر الله العظيم يارب العالمين استغفر الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تخيل نفسك فى المواقف دى ، وقولى هتعمل ايه ؟!
تخيل ان دى جدتك ؟ ياترى هتعمل ايه