نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قلب بلا احساس

قلب بلا احساس

هل تعلم يا من تحب ان الانسان ياتى علية الوقت و يكون بلا احساس

نعم ياتى الوقت و يمر علية و هوا بدون احساس و اذا راة احب الناس و ليس اى بشر من الناس ولكن

انسان واحد فقط و هوا من يحب و اذا ارت ان تتحدث معة لا يعطيك الفرصة فا لماذا لن يعطى الفرصة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لسماع كل احساسى و هوا يعلم انهو احب ناسى ولكن لماذا يتركنى و لن يستمع الى شئ منى

فلماذا يقوم بفعل اى شئ كى لا يستمع لى فاذا انا فاعلة ترقت كل شئ من احساسى لكى اعلم

لماذا هوا فاعل هل يفعل كل شئ ليبتعد عنى ام انهو يقوم بفعل هذا الاشياء لكى اتعلم معانى الحب

على يدة ام ماذا .........................................؟ هل كل شئ ياتى بلاحساس ام بلحب ام بلمشاعر

فماذا انا فاعلة كى اعودة لى .................................................. .................................................. ......؟؟؟؟

ارجو ان تسالو انفسكم لو انت مكانى فماذا انتا فاعل .................................؟

المقال "قلب بلا احساس" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamadause
نعم الانسان ياتى علية الواقت يكون بلا احساس انا مجرب الاحساس دة

والله الواحد مش عارف يعامل اية فى الموضوع دة بس الاحساس هههههه بيروح وياجى زى الحبيب بظبط
ضوء القمر
بجد فى فتره من الزمن بيمر على الانسان وبيكون بلا احساس وينسى اى شى وانا فى رايى انا الموضوع ده ياتى من قلبه فشل او وخيمه فى علاقه حب او ماشابه ذاللك من انواع المتعدده ليه وبجد انا مع كلام حماده وانا كمان مجرب على العموم شكرا على الموضوع

تحياتى ليك
جوليت
فعلا ساعات كتيرة اوى من كتر الجرح والعذاب
بيبقى الانسان من غير احساس مش حاسس بأى حاجة حلوة قدامه

بحيك يا محكمة الحب للتوبيك
سيكوسيكو
ميرسى ع التوبيك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية احساس كارول سماحة 2013 من البوم احساس البوم كارول سماحة الجديد 2013
كلمات اغنيه احساس .. كارول سماحه .. البوم احساس 2013
من غير احساس
رجيم الحساء احساس بالشبع على الطريقة الكنديةرجيم الحساء احساس بالشبع على الطريقة الكندية
اعادة الحلقة الثالثة(برنامج احساس من القلب للقلب)احساس الحب والاعتراف بة