نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رســالة من قلــب شــاب إلــى كل فتاة فــي العالـــم

[أختي الشابة / أنا أخوك الشاب ، نعم الشاب الذي كان يلاحقك في كل مكان ، كان يغازلك
كان يجعلك تهيمين فوق السحاب بآمالك وأحلامك
هل تعرفين لماذا كنت أفعل ذلك ؟ هل تعلمين ما كنت أقول لأصحابي عنك ؟
هل كنتي تدرين أنك وقتها كنتي من أحقر الناس في عيني ؟
هل سبق وأملتك بالزواج ؟

أختاااه
أنا وغيري من الشباب ، عندما كنا ضائعين تائهين ، كنا نلاحق الفتيات ونوهمهن بالحب ، ونجلس مع بعضنا ونقول عن البنات قصصا عجبا ، وكنا نتفق على شيء واحد ، هو ان الفتاة التي تخرج معنا حقيرة زانية ، ويستحيل أن أتزوجها مهما وعدتها ، هذا ما يتفق كل الشباب عليه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل تعلمين أن الفتاة عندنا معشر الشباب في المحارة

نأخذ ال ثم نرمي المحارة ؟

ثم ماذا ؟
ننساك نحن الشباب
وتعيشين أنت في صراع مع نفسك ودينك ، هذا اذا لم يفضح أمرك

نعم ، نحن كنا نسعى لفضح هذا النوع من الفتيات بنشر أرقامهن وتصويرهن بدون علمهن أو حتى بعلمهن
ولا يبق شخص الا ونريه والفتاة تقبل والفتاة عاريه والفتاة والفتاة
لكن أختي ، نصيحة من قلب شاب عالم بأمور الشباب ، ينصحك أيتها الفتاة ، لا تغرك المناظر واعلمي أن من غازلك ووافقته على عمله بأنك لاتسااوين عنده ذبابه حقيرة
هل تعلمين أننا نحب بل نحب بجنون الفتاة المحتشمة بلبسها وزيها ، وهي حلم كل شاب يرغب بالزواج ، لأنها شرف
أختي الزمي بيتك وغضي بصرك ، والله لن تندمي

أخوكم الناصح
أرجو نشر الرساله في كافة المنتديات بدون تغير أي شيء فيها
اللهم احفظ أمن بلادنا ، واحفظ لنا ولاتنا وأمرائنا وأصلحنا وأصلحهم ، آمين
..منقول..

المقال "رســالة من قلــب شــاب إلــى كل فتاة فــي العالـــم" نشر بواسطة: بتاريخ:
cruel world
كلامك جميل جدا بس للاسف مش كل البنات بتقتنع بيه لانها بتبقى مققتنعه اكتر بكلام وبوعود الشاب اللى معشمعها انه بيحبها ودايب فيها دوب وانها مش ممكن تبقى لاى حد تانى غيره وانه........ وانه .......... وانه......... لكن بيجى وقت ومسيرها تكتششف رحقيقته وزى مانت قولت هتعيش مع حلم او بمعنى اصح وهم كبير كانت عايشه فيه

بجد مضوعك جميل واثر فيا اوى وياريت كل البنات تقرا وتفهمه وتطبقه وماتنساهوش ابداااا
simo86
كلامك جميل جدا بس للاسف مش كل البنات بتقتنع بيه لانها بتبقى مققتنعه اكتر بكلام وبوعود الشاب اللى معشمعها انه بيحبها ودايب فيها دوب وانها مش ممكن تبقى لاى حد تانى غيره وانه........ وانه .......... وانه......... لكن بيجى وقت ومسيرها تكتششف رحقيقته وزى مانت قولت هتعيش مع حلم او بمعنى اصح وهم كبير كانت عايشه فيه

بجد مضوعك جميل واثر فيا اوى وياريت كل البنات تقرا وتفهمه وتطبقه وماتنساهوش ابداااا
thank youuuuuuuuuuuuuu
رونة
كلماتك حقا وانا اول من يأمن بتلك الكلمات
سندس
ربنا يباركلك يارب ويكرمك على النصيحة الغالية دي بس ياريت كل البنات تتعظ بيها
ملاك الحب2010
شكرا للنصيحة
الحب ضاع
حلو الموضوع وفى نصائح كتير بس مش كلو بيقتنع ان الصح صح والغلط غلط ومش كلو بيميز بين الصح والغلط وقت ما اى بنت تحب عنيه بتقفل عن الدنيا كلها بتبقا تستنى حبيبها يطلب منها طلب واحد
مغرورة بس معذورة
تعرف انك عندك حق في كل كلمه قولتها بجد
بس انا طبعتي اني لو حد قالي كلمه حلوة بعتبره كداب او عاوز مني مصلحه او نوع من المجاملات اللي انا عاوزة اوصلهولك مش اي بنت بيتقالها كلام حلو او كلمه بحبك او اي حد ييجي ويقولها تعالي نخرج توافق او تصدقه او حتي تأمن له صوابعك مش ذي بعضيها
يعني احنا لو اتكلمنا عن الشباب في شباب فاسد جداا وفاشلين في كل حاجه وفي شباب كويسين جدا جدا
في الكويس وفي الوحش

ميرسي ليك
طايشه بس عايشه
جزاك الله خيرا ربنا يكتر من امثالك وفعلا والله هو ده شعارنا اكيد مش كلنا ربنا يهدى الجميع
simo86
thank youyyy
inta omry
ميرسى ليك كتيييير على النصيحة
ahmedelrefay
ميرسى ليك
بس على فكرة فكرة دى مش قاعدةيعنى مش الشباب بيفكروا كدة
زى مافى شباب مش محترمة ونيتهم مش كويسة فى شباب كويسة
كتير وكمان فى حب بجد ومش ولد بيبقى على علاقة ببنت يبقى ناوى
يلعب بيها لان دى مش قاعدة والناس كلها مش زى بعض
thanks
MR.Mahmoud Medhat
موضوع جامد جدا و ياريت الكل يعمل بالنصيحة و الموضوع من اكتر الموضيع الا شدتنى لها
doda@mido
فعلا كلامك كله صح سليم جدا بس المشكلة انه معظم البنات بتكون نفسها فى الحب حتى لو محترمة وؤدبة جدا بتمنى حد يعاملها بحنان يحسهها بالامان عموما ربنا يهدى المسلمين جميعا ويبعد عنا امثال هؤلاء الشباب شكرا على الموضوع
شروق الروشه
ربنا يكرمك ويبارك
ناايس نصيحه
نوريهان
اللهم ااااامين

جزاك الله خيراااااااا
mshmsha2009
انا موفقالك تمام ان اغلب الولاد بيعملوا كدة ان مكنش كلهم وان الحقارة والتفاهة وصلت بيهم لابعد الحدود بس كان الاولى بيك انك تنصح الشباب مانهم ميعملش كدة وبلاش التفكير التعبان بتاعهم دا وانهم لازم يبقوا رجالة ويتقوا ربنا
لان فى الاخر البنات ضحية عليك انت بالمجرم انصح المجرم مش الضحية
انا بالنسبة للالتزام والشكل فصدقنى انا عندى اصحابى الملتومين والغير ملتزمين وصدقنى الولد لما يكون نيتة وحشة مفيش حاجة هاتوقفة
انا راى انك تعمل موضوع جديد تنصح فية الشباب
simo86
انا موفقالك تمام ان اغلب الولاد بيعملوا كدة ان مكنش كلهم وان الحقارة والتفاهة وصلت بيهم لابعد الحدود بس كان الاولى بيك انك تنصح الشباب مانهم ميعملش كدة وبلاش التفكير التعبان بتاعهم دا وانهم لازم يبقوا رجالة ويتقوا ربنا
لان فى الاخر البنات ضحية عليك انت بالمجرم انصح المجرم مش الضحية
انا بالنسبة للالتزام والشكل فصدقنى انا عندى اصحابى الملتومين والغير ملتزمين وصدقنى الولد لما يكون نيتة وحشة مفيش حاجة هاتوقفة
انا راى انك تعمل موضوع جديد تنصح فية الشباب
incha alah
بنت مصرية جدا
كلامك جميل قوي يا سيمو مشكوررررررررررر فعلا المفروض ان البنت تحافظ علي نفسها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
سألوني مـا اسمــك ؟ قلــت
قـلــب بـحـاجــة إلــى Delete
قمــة الانكســار