نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار الفن والفنانين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من الاخر ايهما تفضل سنوات الضياع ام نور ولماذا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ان موضوع اليوم هو عن مسلسلين اثاروا جدا كبيرا جدا فى الشارع العربى فمسلسل نور كان سبب فى حدوث الكثير من حالات الطلاق بل اقصه غريبه وهى امراه ذهبت فى غزاء وسالت اهل الميت اهل عندكم تلفاز خشيه ان يفوتها حلقه مسلسل نولا ومهند الذى اصبح حلم البنات وفارس احلامهم لدرجه انه قام باعلانات فى قناه m.b.c وكان هذا المسلسل ناجح جدا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اما عن مسلسل سنوات الضياع الذى كان ممتاز وكل احاسيس الحب تجده فيه وتعاطف المصريين كثيرا والعرب مع هذا المسلسل وخاصه يحيى الذى كان فيه شهامه العربى لذلك كان قريبا جدا من قلوبنا ولميس الجميله الذى قامت بدور ممتاز ورفيف قطعه السكر البارعه فى ادائها وغيرهم من الممثلين

والان رشح معى اى المسلسين اقرب الى قلبك ولماذا ؟

المقال "من الاخر ايهما تفضل سنوات الضياع ام نور ولماذا" نشر بواسطة: بتاريخ:
sandeeissandee
انا برشح مسلسل ســـــــنوات الـــضـياع لان بجد القصه بتاعته تحسها واقعية وبتحصل فعلا وبعدين ضامين كل طبقات فيها يعن الغنى والفقير لكن مسلسل نور بحس انها معتمده على اشكال وجمال الممثلين ......... ومرسى على التوبيك
sonaa
انا افضل سنوات الضياع لانة بجد مسلسل له قصة جميلة جدا ويتسمع

اما نور مش له قصة اوى

سنوات الضياع طبعا
اجتماعى اخر حاجه
فعلا عندكم حق سنوات الضياع قصه تحسها بالفعل
حبة توت
سنوات الضياع قصه جميله جدا فيها احساس رائع واحداث متتاليه ومحمسه من جميع الاتجاهات سواء حدث خوف

الصديق على صديقه او جب او شهامه وغيره وغيره كتير .بعكس نور كلها تدور حول مهند الوسيم ونور الملاك الطاهر

نور مسلسل جميل ولاكن سبب نجاحه وسامة مهند وحبه لنور وطريقة معاملته معها الغير طبيعيه مبالغ فيها جدا

والله من جهتي مهند ليس وسيما ابدا والكل عارضني بس هاذا رئي
jace
انا بقى لا برشح دة ولا دة
لان دة مسلسل تركى وتركيا والدنيمارك ساؤة للرسول صلى الله علية وسلم
ومينفعش انى اتفرج ع بلد ساءت للرسول
استغر الله العظيم
اجتماعى اخر حاجه
اولا يا اخى لا تنسى ان تركيا من الدول الى فيها مسلمين ده اولا غير كده اننى هنا انقض قضيه مسلسل نجح حقا فى تغير فى الشارع العربى وانت لم ترانى اشكر فيهم او اقدم لهم معونات بل اناقش شى هم نجحوا فيه بالفعل واكبر دليل لماذا نحن اهتمينا باوباما وقلنا هو ده مع انى هو رئيس امريكا ملكه الفساد ارجو الرد على
jace
اولا انا بنت اوكى
ثانيا انا قولت راى فيهم وبعدين انا منكرش فعلن هو عمل تغيرات فى الشارع العربى بس سورى هما بيبصوا للاشخاص مش بيبصوا كقصة ودة معظمهم مش كلهم اوكى وبعدين احنا لازم نبص الاول احنا بنتفرح ع ممثلين من دولة اية وبعدين نروح نتفرج ع دولة زى ما قولت ونشجعها كمان دة يمكن مصر هى اولى الدول اللى بتشجع المسلسلين دول ودة مينفعش اصلن وبعدين اوباما الشعب المصرى شايف انة هيقدم الدولة ويمنع الحروب والفساد فى البلد
والله واعلم؟
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا بتاسف جدا لكى انى مخدتش بالك انك بنت وثانيا يا جاسى انا هقول لكى الصراحه انا عندى منطق بطبقه فى هذه الامور انا لما باجى اناقش ظاهره معينه بابعد عنه كل الجوانب الدينيه والسياسيه وكله وبتفرغ لمدى ايجابيه وسلبيه الظاهره ومحاوله الاستفاده منها وهعطيكى مثال لو فى واحد فى الدنمارك الان مثلا نقذ فتاه من عمليه اغتصاب هل نحى هذا الرجل ام نقول انه من البلد التى سبت رسول الله ولا نذكر بفعله بالمره ارجو الرد عليه
jace
مش عارفة هى ممكن تكون وجهات نظر بردة بس انا بردة مش هغير فكرتى عنهم ها :d:d
HASSO_MANUTD14
اكيد مسلسل نور لأنى ببساطة مشفتش سنوات الضياع
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههه انتى عنيده حتى فى الرد وانت يا هاسو فاتك نصف عمرك انك فاتك مسلسل سنوات الضياع
حوده تيموس
انا بصراحه بسمع سنوات الضياع و هوا احسن مسلسل شوفتو فى حياتى و اعتقد انو احسن من مهند و نور 100 مرة
اجتماعى اخر حاجه
انا بشكركم جدا يا جماعه ويا سلام يا حوده على اختيارك برافو سنوات الضياع
jace
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا احمد انا عنيدة فى كل حاجة
lost_angle
انا بصراحه بفضل سنوات الضايع لانه مسلسل حلو جدا وليه قصه بعكس نور
شكرا ع الموضوع
Mona Ahmed2
سنوات الضياع لانه يحكى حكايات مصريه ونحسها مننا علشان كدا سنوات الضياع افضل بكتير عن نور
اجتماعى اخر حاجه
ماشى يا جاسى خليكى على عندك وبجد يا جماعه كلامكم كله صح عن هذا المسلسل الفريد من نوعه
jace
طبعا هخلينى فى عندى اومال هخلينى فى اية ؟
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههه برحتك اوى يا جاسى
sara-k
انا راي ولا نور ولا سنوات الضياع

انا كرهت مسلسل نور من كتر الكلام عنه

ايه رايك لحظه فراق احسن منهم هما الاتنين

ودا مجرد راي
اجتماعى اخر حاجه
انا راي ولا نور ولا سنوات الضياع

انا كرهت مسلسل نور من كتر الكلام عنه

ايه رايك لحظه فراق احسن منهم هما الاتنين

ودا مجرد راي

الحقيقه يا ساره الدراما التركيه اثبتت نجاحها بقوه وبعد الفراق مسلسل ممتاز
%u0645%u0644%u0643
مسلسل نور افضل بمراحل من سنوات الضياع و نور له قصة جميلة جدا و كل يوم حدث جديد و مثير و ملئ بالرومانسية اما سنوات الضياع مو كتير رومانسى
كاترينا احمد
انا براي المسلسلين قمه الروووعه بس مسلسل نور مافيه قصه بعكس سنوات الضياع مسلسل نور عاطفي كتير مبالغ فيه بس انا احب المسلسلات التركيه اتمنى اروح تركيا بتجننن

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ايهما تفضل العتاب ام الرحيل ؟
شاهد صوره يحيى هو صغير بطل مسلسل سنوات الضياع-حصرى بطل مسلسل سنوات الضياع وهو طفل
ايهما تفضل؟؟قلب يفهمك؟؟ام قلب يحبك؟؟
ايهما تفضل تحب ولى تتحب