نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا كده مزنبة

انا تلميزة حبيت انسان بس هو اكبر منى بسنتين وساعات بحس انو بيحبنى وساعات لاء بس انا ببصلوه وهو كمان ويقعد يبصلى على طول ومرة فيها دحكلى بس انا ولااخدت بالى بس بحس انو بيبعد عنى وبيكرهنى واجى اقعد اعيط وابقى زعلانة ومديقة بس انا لسة صغيرة على الكلام ده ولا لاء لما حس انى بحب انسان وبيعيط علسان بيبعد عنى و وتانى يوم القيه قرب منى واحس انو ادانى الاهتمام تانى
حديقولى هو الحب فى وقت المراهقة ده ربنا هيحسبنا عليه ولا فترة وبتعدى والحب ده حرام وحلال
وانا عايزة احكى للمامتى بس هى خايفة انا بقول لنفسى لو خبيت عليها هحس انى مخبية عليها جريمةلكن لو قلتلها هتزعل منى وانا بكره ازعلاها
بليز حد ير عليا ويرحنى
حاجة صغيرة وهو خلاص هيروح الثانوى واحتمال كبير جداااااااااااا جدااااااااااا ان عمر ى ما اشوفو تانى ودى حاجة مزعلانى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مستانية اجوبتكم وردودكم علسان تريحونى

المقال "انا كده مزنبة" نشر بواسطة: بتاريخ:
عمروووووووو
انتي اعدادي.............؟؟؟؟؟؟
touch_you
بصى وده رايى
انتى لسه هتشوفى والدنيا هتعلمك ده كله سن مراهقه وكلنا مرينا بيه بس الشاطر اللى مش يغضب ربنا
انا عارفه ان ده كله غصب عنك بس صدقينى دلوقتى مذاكرتك ودراستك اهم
ولما تكبرى وتفتكرى الايام دى صدقينى هتضحكى..........هو بالنسبه انك بتبصيله وهو بيبصلك
انتى عارفه ان النظره الحرام سهم من سهام الشيطان وطبعا مش ينفع تزعلى ربنا عشان كده انسى الكلام ده دلوقتى ..........وخليكى فى مذاكرتك ودراستك اهم
وسبيها لله
الصغنونة
انتي اعدادي.............؟؟؟؟؟؟
وده يهمك فى ايه؟
الصغنونة
بصى وده رايى
انتى لسه هتشوفى والدنيا هتعلمك ده كله سن مراهقه وكلنا مرينا بيه بس الشاطر اللى مش يغضب ربنا
انا عارفه ان ده كله غصب عنك بس صدقينى دلوقتى مذاكرتك ودراستك اهم
ولما تكبرى وتفتكرى الايام دى صدقينى هتضحكى..........هو بالنسبه انك بتبصيله وهو بيبصلك
انتى عارفه ان النظره الحرام سهم من سهام الشيطان وطبعا مش ينفع تزعلى ربنا عشان كده انسى الكلام ده دلوقتى ..........وخليكى فى مذاكرتك ودراستك اهم
وسبيها لله
ميرسى جداااااااااااااا ليك بس انا مبصتلو ش بصة حرام ولا هو كمان الكل النتظرات كويسة ومش بيبقى فيها اى حاجة وحشة
مريم ومازن
بصى يا حبيبتى انتى ممكن جدا تحبى حد تانى ف الثانوى وحد تانى خالص ف الكليه

وتتجوز حد تانى خالص بصى انتى دلوقتى مش هتعرفى تتحكمى ف مشاعرك

بصى حبى عيشى حياتك بس اوعى تزعلى من حاجه لان مفيش حاجه ف الدنيا تستاهل

انا زيك كدا لازم احكى لماما ع كل شئ قوليلها قوليها انا عارفه انى لسه صغيره

بس دى حاجه انا حساه وعارفه اان هبل بس انا كنت لازم احكيلك

وان شاء الله هى هتفهمك وهتعرفك تعملى ايه

بس اهم حاجه اوعى اوعى تكلميه مهما كان انت حاسه ايه نحيته

واهتم بمزاكرتك احسن بجد

معلش طولت عليكى يا حبيبتى

اتمنالك التوفيق من كل قلبى
no one like me
ياحبيبتي انتي لسه صغيرهـ .. لسه هاتشوفي كتير وتقابلي ناس اكتر واكتر ,, ودهـ مش معناهـ انك غلطانه .. لأ دي مشاعر طبيعيه جدا وفطريه .. ودي فترهـ كلنا عشناها .. كلمي مامتك وهي هاتفهمك اكتر مننا ..

ربنا يوفقك ياحبيبتي وياريت تركزي في المذاكرهـ بقى .. اوكى ؟
nonosh
يا حبيبتى انتى ليه خايفه كدا
كلنا مرينا بالمرحله دى ..بس يا قمر مفيش حب بالنظرات
وده كله فتره وهتروح لحالها ...اهم حاجه تركزى في مذاكرتك
لان مفيش حاجه بتنفع حد غير مستقبله ...
واتاكدى ان المرحله دى هتحسي بحاجات كتير ..تجاه اكتر من شخص
المهم متغلطيش وتكلمى حد عشان متغضبيش ربنا
ربنا يوفقك في حياتك ,,,
بنت مصرية جدا
اة بصي انا تقريبا في سنك وتقريبا حصلي الي حصلك وبردة عاوزة رد يعني طلعنا شكل بعض ممكن الرد بقي ههههههههههه بصرة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم