نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اصعب حااااجه فى الحب

احب شئ جميل زي الحلم الواحد يفضل يحلم بس ساعات بيفي كابوس لما يكونواحد من الطرفين كان واخد الحكاية لعبة لية بقت كلمة بحبك كلمة سهلة كدة لية ساعات لما حد يضحكعلي حد يقولة بحبك و هو بيكدب علية الحب احساس برئ احنا بتصرفتنا بنخلية شئ مش كويس دي نقطة كنت عايزة اكلم عليها في الاول كدة بس مش دة موضوع التوبيك موضوع التوبيك الفراق الفراق دة اصعب حاجة ممكن يمر بيها الانسان الواحد لما يحب حد بجد بيبقي عايز يفضل جمبة و ميتفرقش عنة بس ساعات القدر بيكتب الفراق احساس الفراق دة احساس قاتل و بالزات لما يكون الحب حقيقي و صادقاوي بيقبقي احساس عالي اوي بالحب الفراق دة ممكن يجرح قلوب مش مجرد جرح ساعات الجرح بيعلم والجرح مشكل مرة بيتداوى ساعات بيفضل و ميرحش واللي اصعب كمان من الفراق الجرح اللي من الحبيب دة بقي ساعات بيبقيالربةالقاضية بيبقى صعب اوي فمش كل اللي بيقول بحبك بيبقي صادق دة اللي يقول بحبك في وقت صغير نسبة كبيرة منهم بيبقي كداب كبير لانة بيبقي عايز ياخد قلبك بسرعة و يجرح جرح متدويهوش اي حاجة دة جرح الحبيب اصعب جرح لان اللي بيحب حد هيدور لحبيبة علي اي عزر مهما كان و ميقدرش ميسامحهوش لانة بجد بيحبة يا ريت التوبيك يعجبكوا وبليز عايزة ردود عايزة ااكد على حاجة مش لازم اللي يدخل قسم الحب يبقي بيحب انا اهه بكتب توبيكات من حاجات انا واثقة انها حقيقة و ربنا يكرم اللي بيحب بجد و ربنا ميخليهوش يقع في حد بيضحك

المقال "اصعب حااااجه فى الحب" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اصعب حاجة في الحب
اصعب مافي الحب
•·.·°¯`·.·• ( اصعب مواقف الحب ) •·.·°¯`·.·•
اصعب شئ فى الحب
ما اصعب الالم فى الحب؟؟