نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تم تحديث سياسات جوجل أدسنس.

السلام على جميع أعضاء و زوار منتديات نجوم أف أم الكرام.

حدثت شركة جوجل مؤخرا أتفاقيتها بخصوص سياسات برنامج أدسنس الأعلانى للناشرين.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و كان من أهم هذه التحديثات هو تغيير عملة الدفع الرئيسية للناشرين (و هى الدولار الأمريكى) الى اليورو الاوربى أو الى العملة المحلية.

الموضوع مفتوح للنقاش العام من قبل الأعضاء الأعزاء حول أيجابيات و سلبيات هذه التحديثات بخصوص برنامج جوجل أدسنس.

المقال "تم تحديث سياسات جوجل أدسنس." نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoudmaiz
صح
انا لسه داخل اهوه اتخضيت لما شوفتها فكرت الحساب اتوقف وبيقولى على الشرط المخالف

ولما قريت لقيت ان السياسات اتحدثت وانا لسه هقراها اهوه بس انا سمعت ان هيبقى فى مميزات جامده جدا قريب ان شاء الله
مصطفى محمد وليد
بس انا سمعت ان هيبقى فى مميزات جامده جدا قريب ان شاء الله.
فعلا أتمنى ذلك...
اجتماعى اخر حاجه
انا شايف العكس تماما الكلام بتاع العمله نعديه ماشى على الاقل فرصه اليورو سعره بيعلى فجاه اما المشكله لو نلاحظ فى السياسه وفى اكثر من بند يقال جوجل من حقها ان تلغى اى موقع او منتدى ومن حقها ان تلغى الحساب فجاه اخاف يحصل استهبال وخاصه للعرب
mahmoudmaiz
انا شايف العكس تماما الكلام بتاع العمله نعديه ماشى على الاقل فرصه اليورو سعره بيعلى فجاه اما المشكله لو نلاحظ فى السياسه وفى اكثر من بند يقال جوجل من حقها ان تلغى اى موقع او منتدى ومن حقها ان تلغى الحساب فجاه اخاف يحصل استهبال وخاصه للعرب
انا برده خايف ن الحته دى

بس ان سمعت ان فى تحديثات جديده جدا وافكار جديده وحلوه جدا

وان شاء الله هتفيد العرب
مصطفى محمد وليد
جوجل من حقها ان تلغى اى موقع او منتدى ومن حقها ان تلغى الحساب فجاه اخاف يحصل استهبال وخاصه للعرب
سياسة جوجل دائما تؤكد حقها فى الغاء المواقع و الحسابات و ده العادى بتاعها (أميركا بتستهبل يا فوزية)
i love you
سياسة جوجل دائما تؤكد حقها فى الغاء المواقع و الحسابات و ده العادى بتاعها (أميركا بتستهبل يا فوزية)

هههههههههههههههههه
عندك حق اخى العزيز
المهم ان سعر النقرة يبقى عالى
بالجنية او بالدولار او باليورو او اياً كان المهم سعر النقرة يبقى عالى ده المهم

ويارب جوجل تعمل نظام يحسن كل حاجة
mahmoudmaiz
يارجاله انا سمعت ان فى نسخه الجديده من ادسنس
هيبقى متاح ليك انك تحدد انتا سعر االعلانات اللى انتا عايزاها فى موقعك ومميزات تانيه حلوه جدا ربنا يكرم يارب داحنا تعبنا والله
elgharib2008
والله انا لما كنت بفتح الحساب بتاعي انا كمان اتخضيت افتكرت حسابي راح لكن الحمد لله بعد القرائه اطمنت
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا نفسي اعمل حساب ادسنس بس كل ما بعمل انا الاشتراك بيجي الرد بلرفض ياريت لو حد يعمل حساب ليا يمكن الغلط فيا انا وده اميلي للتفاوض [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تعلم أساسيات الربح من شركة جوجل أدسنس الجزء الثاني مواقع جوجل سايت google site
تحديث باندا Panda من جوجل
أسرار جوجل أدسنس :أربح الالاف الدولارات مع أدسنس
شروط و سياسات جوجل ادسنس