نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكله غير عاديه ومش عارف حلها ايه ياترى الحل ايه؟

يا جماعه انا عملت مدونه على البلوجر وبعد كدا غيرت القالب حوالى 20 مره واكتر وبعد كدا عملت دومين مجانى co.cc وكنت مشترك فى الفيد برنر الى هيا المجموعه البريديه وكنت مشغلها فى المدونه وبعد كدا الكود اتحذف دون قصد منى ولما غيرت للدومين دا طبعا غيرت كل حاجه ومسحت الفيد برنر القديمه وحاليا حاولت اكتر من 100 مره اشترك فى الخاصيه دى تانى مش عارف كل مره اكتب فيها اسم الدومين وطبعا الخلاصه الى هياwww.shlot.co.cc/rss.xml بيقولى خطا مش عارف ايه الخطا غير ان كل الخرائط معدتش شغااله خالص دا من ايه مش عارف وايه المشكله برده مش عارف وانا يا جماعه محتاج خاصيه المجموعه البريديه لوضعها فى المدونه لانها تحافظ على الزوار ممكن الخطا انى اكون مسحت حاجه فى الاعدادات فى المدونه اوحذفت حاجه فى القالب مش عارف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مدونتى هيا http://www.shlot.co.cc/

انا اسف طولت عليكم من يجد الحل يكتبه فى رد وشكرا لكم

وبارك الله فيكم جميعا

المقال "مشكله غير عاديه ومش عارف حلها ايه ياترى الحل ايه؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
عليم
السلام عليكم ورحمة الله الاخ

انتظر فترة وسترجع الاعدادت الي ما كانت الية الية حيث ان كثرة تغييرك للقالب وللإعدادات ادي الي حدوث ارباك ومشاكل في التنظيم لدي كثير من الاطراف بلوجر خرائط جوجل فيد برنر .. وما تحتاجة فقط هو قليل من الوقت
هذا ما حدث معي مسبقا وتركتة لفترة انشغالي فرجعت وجت الامور كلها علي ما يرام

اتمني لو كان هناك احد متخصص ويعرف حلاً لهذا المشكلة اخر غير الانتظار يطرحة
afrtokoko
شكرا على مشاركتك
infokhaledz
بعد ثقة الكثير من مستخدمي النت بالموقع المشهور Co.Cc المقدم لسب دومين مجاني Sub Domain
واليوم نتفاجأ بتغييرهم الخدمة من مجاني للأبد على كلامهم قديما الى مدفوع
ومدة بقاء الرابط المجاني سنة كاملة وبعدها تجبر على الدفع
واذا لم يتم الدفع يتم تحويلة الى الدومين متاح بسعر $$$
وتعب شهور وأيام وتأرشف المواضيع برابط موقعي المجاني co.cc كلها يروح
وبالفعل فيه ناس أجبروا على الدفع حتى لا يخسروا روابط موقعهم + الزوار + الأعضاء
فهذا شبيه بالبرامج في جهاز الكمبيوتر التجريبية التي تنتهي بعد تاريخ معين مثلا 30 يوم trial version
وبصراحه انا كن ت معجب بخدماتهم لكن اذا فيه تحاي ل ولف ودوران للأسف الحل الوحيد تركهم او التغيير الى دومين حقيقي مدفوع
فإذا كانت حاب تسجل واحد مجانا وبعد سنه تدفع مجبور خذ لك دومين .com او .net او .org أفضل
تحياتي وأتمنى أكون أفدتكم
أخوكم خالد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انفوجرافيك : يوتيوب ثاني أكبر محرك بحث في العالم .. ياترى عارف العرب بيتفرجوا فيه علي ايه ؟
عندى مشكله ارجو الحل
مشكله كبيره اوي مش عارف اعمل ليه
مشكله المدونه قلت فى جوجل ويا ريت اعرف الحل