نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالله عليكم الدخول بسرعة اصل انا خلااص هتجنن والله

يا جماعة طبعا كلنا عارفين موقع adptc ده من اصدق المواقع الربحية على شبكة الانترنت المهم انا اشتركت واللى انا اعرفه ان الدولار 100 سنت ده والله اللى انا اعرفه المهم اول يوم اشتركت علشان اشوف نظام الموقع ده ايه وقولت لازم اجيب 100 سنت النهاردة علشان احول من على الموقع اللى الحد الادنى بتاع 1 دولار المههم دلوقتى انا عاوز افهم ايه ده بقى مش المفروض انا عديت 100 سنت يعنى دولار طيب فين الدولار بقى ولا السنت كام دولار على الموقع ده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو الرد من الادارة او الاعضاء

المقال "بالله عليكم الدخول بسرعة اصل انا خلااص هتجنن والله" نشر بواسطة: بتاريخ:
ابراهيم عنب
انصحك سيبك منها ... مش عشان هيا نصابة ولا حاجة لاء
وابتدى شغلك من جوجل ادسنس افضل ، اعملك موقع مجانى او مدونة على بلوجر او ورد بريس
بالنسبة لسؤال اها طبعا الدولار فيه 100 سنت بس الموقع او الشركة اللى انت مشترك فيها دى بتتعامل بالنقاط مش بالسنت يعنى ببساطة الـ 1000 نقطة = 100 سنت = 1 دولار
انت بقى كدا عملت 102 نقطة يعنى لسة بدرررى عقبال ما توصل للدولار ممكن بعد عشر ايام مثلا كدا ^_^
محمود مجدى2010
انصحك سيبك منها ... مش عشان هيا نصابة ولا حاجة لاء
وابتدى شغلك من جوجل ادسنس افضل ، اعملك موقع مجانى او مدونة على بلوجر او ورد بريس
بالنسبة لسؤال اها طبعا الدولار فيه 100 سنت بس الموقع او الشركة اللى انت مشترك فيها دى بتتعامل بالنقاط مش بالسنت يعنى ببساطة الـ 1000 نقطة = 100 سنت = 1 دولار
انت بقى كدا عملت 102 نقطة يعنى لسة بدرررى عقبال ما توصل للدولار ممكن بعد عشر ايام مثلا كدا ^_^
شكراااااااااااااااا اووووووووووووووووووووووووووووووى بجد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أوقفوا هذه التفاهات بالله عليكم
حد يساعدنى بالله عليكم
بالله عليكم سأدعي لمن يجيبني