نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ثانى ارباحى 404 دولار من جوجل ادسنس بفضل الله ثم .

ثانى ارباحى 404 دولار من جوجل ادسنس بفضل الله ثم .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اولا اعتذر على التأخير فى وضع صور الارباح لعدم تفرغى الفترة الى فاتت
اليوم بضع اثبات الارباح والدفع لشهر مارس من جوجل ادسنس بربح 404 دولار بفضل الله ثم موقع بوكس ايجى www. حتى اكد على بعض الاخوة الى كانو بيشكيكو ان الموقع مخالف

اولا دى صورة من حسابى فى ادسنس

ودى صورة من وصل استلام الارباح من مكتب ويسترن يونيون

ودى صورة اخرى

ودى صورة الفلوس

اولا صورة 400 دولار

ثانيا صورة 4 دولار

ودة الموضوع الى كنت عملة قبل كدة على كيفية استخدام الموقع

بسم الله الرحمن الرحيم

اربح من جوجل ادسنس 10 دولار يوميا بدون ما يكون عندك موقع

نعم الامر حقيقة
اقرا الموضوع كامل وانتة هتعرف ازاى
انا النهاردة جبتلكم موقع جامد جدا يمكن الربح منة اكثر من 10 دولار يومى من غير مايكون عندك موقع الموقع دة بيقدم خدمة اختصار الروابط بنسبة 100 % ليك والله العظيم وعن تجربة

اولا شوفو دى صورة لارباحى فى جوجل من اول يوم

هذه مصغره من فضلك هنا لعرض بالمقاس الحقيقي المقاس الحقيقي 578x40 .

كل الى عملتة اختصرت رابط لبرنامج وعملت موضوع ونشرته فى حوالى 10 منتديات وجانى اول يوم ارباح 4.21 دولار وتانى يوم 9.05 دولار

طبعا كل لما انشر الموضوع اكتر فى منتديات كتير كل الربح لما بيزيد

شرح ازاى تختصر رابط وتستفيد من الموقع

اولا ادخل على الموقع من هنا
www.

ثانيا اتبع الصور

بعد كتابه كل شى على زر Make It Short

الخاطوة الثانية
بعد مدغط على زر
هيجيلك الرابط المختصر الى هتعمل بية الموضوع او توزعة
مثال

اعلاناتك هتظهر فى ثلاث اماكن مميزة جدا يضمن لك ربح ممتاز شوفى الاماكن واحكمو شوفو الاتية

هذه مصغره من فضلك هنا لعرض بالمقاس الحقيقي المقاس الحقيقي 640x406 .

الخطوة الثالثة
عمل قناة لمعرفة الارباح من الموقع

اذهب الى حسابك فى جوجل ادسنس وقم بعمل الخطوات الاتية
  1. ادخل على Adsense setup او اعدادات الحساب
  2. ادخل على Channels او القنوات الخاصة بك
  3. ادخل على URL channels او قنوات URL
  4. Add new URL channel او إضافة قنوات جديدة لعنوان الموقع URL
  5. أكتب عنوان الموقع
  6. save او اضافة قنوات

اهم شى كل لما تختصر روابط اكتر وتشهرها اكتر كل لما الارباح بتزيد اكتر واكتر

واى استفسار انا موجود
تحياتى للجميع

المقال "ثانى ارباحى 404 دولار من جوجل ادسنس بفضل الله ثم ." نشر بواسطة: بتاريخ:
ابراهيم عنب
الموقع ده بتاعك ؟؟
انا جربته وكانت النتيجة ارباح = صفر
لسبب بسيط جدا هو فيه رابطين واحد لصفحة وواحد لصفحة تانية الرابط الاول مكتوب داونلود ناو بخط كبير كدا ده لما يدوس عليه يدخله على صفحة مفهاش اعلاناتى ( يدخله على صفحة فيها اعلانات صاحب الموقع ) اوك دى حاجة
الرابط التانى كدا تحت خالص مكتوب بخط صغنووون كدا خالص ده بقى لما يدوس عليه يدخله على اعلاناتى
اى واحد زكى هيدوس على الرابط الى فوق ابو بونط عريض اللى مكتوب بالخط الاحمر وهيفكه من اللى تحت الا بقى لو حصلت تبقى نادرا
m_2010570
انا مش عارف اضيفه فى حسابى الخاص بجوجل ادسنس
راقى باخلاقى
اولا مبروك ياسيدى ثانيا انا حاسس برضو انه مخالف حتى لو حسابك شغال اضمن منين انه ممكن يتقفل عامة مبروك وربنا يباركلك لكن الطرق المضمونه افضل مشاركة الارباح فى المواقع او المنتديات او موقع فليكسا او بلوجر او حتى كنول كلهم طرق مشروعه وجوجل مصرحها بيها طبعا وخليك فى السليم افضل

ده رأييى ياصاحبى من غير زعل وربنا يباركلك ويزيد
ahmed814
الموقع ده بتاعك ؟؟
لسبب بسيط جدا هو فيه رابطين واحد لصفحة وواحد لصفحة تانية الرابط الاول مكتوب داونلود ناو بخط كبير كدا ده لما يدوس عليه يدخله على صفحة مفهاش اعلاناتى ( يدخله على صفحة فيها اعلانات صاحب الموقع ) اوك دى حاجة
الرابط التانى كدا تحت خالص مكتوب بخط صغنووون كدا خالص ده بقى لما يدوس عليه يدخله على اعلاناتى
اى واحد زكى هيدوس على الرابط الى فوق ابو بونط عريض اللى مكتوب بالخط الاحمر وهيفكه من اللى تحت الا بقى لو حصلت تبقى نادرا
بالظبط كده الله ينور عليك........انا نفس الكلام ده حصل معايا و كانت النتيجة ارباح = صفر كبييييييييير
Mr.Mahdy
الموقع ده بتاعك ؟؟
اهلا اخوى اولا كل الكلام الى حضرتك بتقولة غير سليم مية فى المية
لان الموقع لما بتختصر فية ربابط
ولما بتدخل على الرابط الى حضرتك مختصرة اول صفحة بتجيلك فيها اعلانات حضرتك بنسبة 100 %
وبتكون باسم view.php
Go To The Download Page
..........................
وخلال لحظات بيظهر رابط تحميل
Click Here to go to download page
.........................
لما بدوس علية بيحولك لصفحة رقم 2 وايضا اعلاناتك بتظهر بنسبة 100 %
download.php
File Download
وخلال لحظة بييظهر رابط تحميل البرنامج باسم
Click Here To Download The File
لما بتضغط علية بيحمل البرنامج الى حضرتك مختصرة
3arab4day
يااااااااااااااااااااااه انا مجربه من زماااااااااان والحصيله معررررروفه

اكيد صفرر والله

والله عملت عليه اختصارات كتير

ومفيش ولا مليم جالي والله منه
Mr.Mahdy
يااااااااااااااااااااااه انا مجربه من زماااااااااان والحصيله معررررروفه

اكيد صفرر والله

والله عملت عليه اختصارات كتير

ومفيش ولا مليم جالي والله منه
.

اخوى هل قمت بنشر الروابط المختصرة ام لا
ابراهيم عنب
يا حبيب قلبى اللى هيكسب من الموقع ده هو .............................> صاحب الموقع ............... سلاااااااااااام
gmaa00000
ممكن تقولى اكتب ايه فى مكان الرابط المطلوب اختصره

واعمل بيه ايه بعد ما اختصره
وما المقصود من نشر الرابط

للعلم انا عندى حسب على google ads
لان انا عندى ومدونة منذ حوالى 2 شهرين ولم اكمل 10$
وهل سيتم اغلاق الحساب
gmaa00000
لو سمحت ممكن حد يرد عليا
i love you
لالالالالالالالا متقلقش حسابك مش هيتقفل والا حاجة
جوجل مابتقفلش حسابات إلا إذا قمت بمخالفة شروطها
وطالما انت ماخالفتش الشروط خلاص
عارف لو قعدت سنة اعوذ بالله مايجلكش ارباح برضه مش هيتقفل ماتقلقش خالص
gmaa00000
ممكن اعرف لو سمحت انا اكتب ايه فى المكان المخصص للرابط المراد اختصاره

وماذااكتب فى خانة البرنامج
وماذا افعل بالرابط بعد ما يتم اختصاره

ارجو سرعة الرد
gmaa00000
ارجو الرد plzzzzzzzzzzzzzz
gmaa00000
ممكن اى حد يرد عليا للاهمية

شكرا
hala194
الموقع دا مخالف لقوانين ادسنس لان بكل بساطة محتوى فارغ

واتقفلى حساب بسببه
hala194
ممكن اعرف لو سمحت انا اكتب ايه فى المكان المخصص للرابط المراد اختصاره

وماذااكتب فى خانة البرنامج
وماذا افعل بالرابط بعد ما يتم اختصاره

ارجو سرعة الرد

حسابك هيتقفل فى جوجل

من الافضل متتعاملش معاه
khaledusto
السلام عليكم و رحمت الله و براكاته
عندي استفسار و ارجو الاجابة عنه , هل جوجل لا تقبل مواقع اخصار الروابط و اذا كان كذالك فكيف نفسر الشك اللي فدمو صاعب الموضوع
tatu22
الموقع مخالف طبعا واصلا الموقع ارباحه كله ليك لانك انتا الى عامل الموقع انا جربته وخليت اكتر من 100 واحد يدوسو على اللينكات وطبعا ارباحى مزادتش مليم واحد ارباحك انتا الى زادت يعنى ال 400 دولار دول مش هتشوفهم تانى يا امور

والدليل على كلامى يا امور ان مفيش ولا موقع عليه الموضوع ده ليه محدش عارف الموقع غيرك ؟؟
وبعدين بقا بصراحه كده عشان اريحك كمان مفيش حد هيكون عندو طريقة تجبلو ارباح 10 دولار يومين ويطلع ينشورها على المنتديات هههههه ولا انا كلامى غلط
AshrafSello
الموقع مخالف لشرط أدسنس الاتيه المذكورة فى موقع جوجل ادسنس نفسه:

- Site Behavior
Sites showing Google ads should be easy for users to navigate. Sites may not change user preferences, redirect users to unwanted websites, initiate downloads, include malware or contain pop-ups or pop-unders that interfere with site navigation.

- Ad Placement
Publishers are encouraged to experiment with a variety of placements and ad formats. However, AdSense code may not be placed in inappropriate places such as pop-ups, emails or software. Publishers must also adhere to the policies for each product used.

مع تحياتى
Mr.Mahdy
الموقع مخالف طبعا واصلا الموقع ارباحه كله ليك لانك انتا الى عامل الموقع انا جربته وخليت اكتر من 100 واحد يدوسو على اللينكات وطبعا ارباحى مزادتش مليم واحد ارباحك انتا الى زادت يعنى ال 400 دولار دول مش هتشوفهم تانى يا امور

والدليل على كلامى يا امور ان مفيش ولا موقع عليه الموضوع ده ليه محدش عارف الموقع غيرك ؟؟
وبعدين بقا بصراحه كده عشان اريحك كمان مفيش حد هيكون عندو طريقة تجبلو ارباح 10 دولار يومين ويطلع ينشورها على المنتديات هههههه ولا انا كلامى غلط
اولا احنا طبعنا كا عرب لو شفنا مشروع عربى او اجنبى ناجح على طول بنقول علية نصب فى نصب لية معرفش
ياخى بالله عليك مش معنى ان صحابك داسو على الاعلانات وجوجل محسبتهاش يبقة الموقع لية دخل فى الموضوع

انتة لو عندك خلفية فى البرمجة كنت هتعرف ان الموقع بيعرض اعلاناتك بنسبة 100 %
تانى حاجة بنسبة للاخوة الى بتقول مخالف لو دخلتو المنتديات الاجنبية وعرفتو وصلو لية وبيفكرو ازاى مش هتقول كدة
انتو عرفين جوجل بقت بتقفل الحساب لية خصوصا مواقع الاختصارات
اولا لعدة اسباب
اول سبب ان فية اكتر من 500 الف موقع عربى مركب سكربت اختصار الروابط بنفس شكلو وتلاقى صاحب الموقع ياعينى حجز استضافة وركب سكربت اختصار الروابط وحط كام كلمة للفروكس على شان طبعا تجيب اعلا الاعلانات
طبعا انا لو من جوجل مش هقفل حسابة بس لا انا كمان هقفل موقعة
لان الاسكربت مفهوش اى شغل برمجى او اى شغل فى التصميم حتة تبين لجوجل ان الموقع محترم
انما كل الى بيعملة صاحب الموقع بياخد الاسكربت زى مهوة ويركبة اهم حاجة الفلوس
على6 العكس المواقع الاجنبية فية مواقع كتيرة جدا فيها اقسام جامدة جدا انما سكربت الاختصار الروابط هوة قسم من اقسمها وبتلاقى كل حاجة منظمة فية ادخل موقع بوكس ايجى وشوف اقسام الموقع وشوف سكربت اختصار الروابط بزمتك اية المخالف فية
تانى شى الموقع عمل مواضيع كتيرة جدا فى منتدى digitalpoint
عن اقسام الموقع وخصوصا قسم اختصار الروابط الاعضاء كانت بترحب بلفكرة جدا وفية ناس اجانب كتير جدا مستخدمة الموقع واربحها جيدة جدا

تعرفو انا تعرضت لسب وشتم وحجات تانية كتير وناس تقول نصاب رغم لم انصب عليهم بشى بس هقول اية دة حال العرب
اقسم بالله العظيم لو كنت اعرف ان هتعرض لدة بسبب الموضوع دة مكنت عملتو
بس هقول اية
حسبى الله ونعم الوكيل على كل شخص قال عليا نصاب بدون اى اسباب
Mr.Mahdy
شوفو الموضوع دة
http://forums.digitalpoint.com/showt...7#post13973931
دة موقع نفس فكرة بوكس
شوفو الردود
mohmeddessam
حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكوا

كفاية نصببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
Mr.Mahdy
حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكوا

كفاية نصببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
بالله عليك يااخى لماذا تقول هذا الكلام على اى اساس
ابراهيم عنب
انصفت فى جانب وقصرت فى جانب آخر
نحن لم نقل ان مواقع اختصارات الروابط مخالفة لجوجل اذا ما وجدت بها محتوى وعدم حشو الصفحة بكلمات مثل الفوركس اذا وجدت اختصارات الروابط فى صفحة بها محتوى واعلانات لها علاقة بالمحتوى اذا لا توجد مخالفة ان شاء الله ولكن نحن نتكلم عن من المستفيد من هذا الموقع انه صاحب الموقع بلا شك والطرف الآخر اللى تعبت نفسه فى اختصارا الروابط لربما يربح بعض السنتات ( يعنى احتمال مستبعد )
alsager
أحسنوا النية يا اخوان واللي يقول نصب يأتي بالدليل والاخ ماقصر قال اللي عندة ومشكور
tatu22
مش عارف اقولك ايه
اصل انا مش بحكم على حد غير لما اجرب وانا جربت وعملت لينكات ورابط كتير جدا ونشرتها وخليت ناس من دول كتير تدوس على الاعلانات
اه انا بخلى ناس تدوسلى على اعلانات
وخليت اكتر من 100 واحد يدوسو معقول بلعقل كده ولا ضغطه اتحسبت ؟؟؟؟
طيب ادينى عقلك بقا يا حامد ازاى ؟؟؟؟ فهمنى
متفضلش تجادل بلاش الطريقه بتاعتك دى يا محترم انا جرب وغيرى جرب وكلهم قالو اانك نصبت
اهنيك واقولك انك مبرمج شاطر بس متعرفش كل حاجه عشان الحورات دى كلها يعنى كلام فاضى
والموقع مخالف 3 شروط من شروط جوجل لو عاوزنى اترجملك الشروط عنيه يا امور يا عسل يا سكر يا محترم
قال عرب قال
ام لوجين
صاحبتى اتقفل حسابها بسبب اختصار الروابط
الف شكر
حسن احمد حسن
وعن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : { كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان، حبيبتان إلى الرحمن: سبحان الله وبحمده، سبحان الله العظيم } [متفق عليه].
nafienew1
الي عاوز يختصر الروابط يركب سكربت على اية استضافة مجانية و يجرب حضه من دون مساعدة حد تاني و مشاركة حد تاني مسألة المشاركة مسألة معقدة و عند مخالفة الموقع توقف جميع الحسابات اللي كانت مشتركة فيه لهذا يجب الحذر ثم لحذر و من اراد السكربت او المساعدة في التركيب يراسلني على الخاص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[جوجل ادسنس ] : كيف اقوم برفع ارباحي في جوجل ادسنس دون غش
اذا كنت تبحث عن برامج مشاركة ارباح جوجل ادسنس تفضل..الربح من ادسنس بدون موقع
ارباحي في نصف يوم من جوجل ادسنس ومنتدى نجوم مصرية
ارباحي من ادسنس تجاوزت الف دولار فس شهر 9 2011 وحتي 3/11/2011 لم يتم تحويل المبلغ ارجو المساعدة
كيف اقوم برفع ارباحي في جوجل ادسنس دون غش ?[- مقال-]