نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ثانى ارباحى 404 دولار من جوجل ادسنس بفضل الله ثم .

يا جماعة اجابة اختصار الروابط بكل بساطة ان اللى بيضغط على اعلان من اختصار الروابط بتبقى ضغطة غير مقصودة وصاحب الضغطة بيقفل صفحة الاعلان اللى طلعت ويرجع للى كان عايزة وطبعا ادسنس بتعرف
وهنا المخالفة والضرر بيجى فى الاخر لما سعاتك تتطلب الدفع ادسنس بتراجع الضغطات لو اكتشفو ضغطات من اختصار الروابط اى ضغطات غير مقصودة بيدوك استمارة 6 ممكن تقبض مرة لاكن التانيةمعتقدش

من الاخرا اى موقع اختصار روابط سواء فية محتوى او مفهوش مخالف لان الضغطات بتبقى غير مقصوة وصاحب الضغطة بيدور على لينك تحميل مش على اعلانات يعنى هيضرك وانت مش هتستفيد كتير
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وشكرا

عيز تكسب من ادسنس دور على منتديات مشاركة ارباح ادسنس تكون مشهورة واوكد منتديات مش مواقع تعمل صفحة شخصية زى فليكسا وهوبلا لان دول لازم انت اللى تروح ترد على موضيع الناس عشان يجو يردو على موضيعك وبالتالى نقرات
اما المنتديات موضوعك بيقى فى قلب الزوار

ويريت لو تعرف منتديات عامة مديا والاعاب وبرامج
اجنبى لمشاركة ارباح ادسنس من اول مشاركة وتكون زوارها اجانب ويكون مكان الاعلان مربح يريت تقولنا

المقال "ثانى ارباحى 404 دولار من جوجل ادسنس بفضل الله ثم ." نشر بواسطة: بتاريخ:
english rose
مشكور وجزاك الله خير

بس هل تقصد ان اساسا مايكون عندي مدونه ولا حساب بادسنس واسوي الاختصارات واحصل على ربح ؟!
sniperads
مشكور وجزاك الله خير

بس هل تقصد ان اساسا مايكون عندي مدونه ولا حساب بادسنس واسوي الاختصارات واحصل على ربح ؟!

يجب ا ن يكون عندك حساب ادسنس:d

الطريقة دي تسمى اختصار الروابط و لاكن ناس بتقول مخالف و ناس بتقول ليس مخالف
ممكن تسئلي مجر ب هناك عضو اسمه الخطير جدا:d مختص في اختصار الروابط
sniperads
يا جماعة اجابة اختصار الروابط بكل بساطة ان اللى بيضغط على اعلان من اختصار الروابط بتبقى ضغطة غير مقصودة وصاحب الضغطة بيقفل صفحة الاعلان اللى طلعت ويرجع للى كان عايزة وطبعا ادسنس بتعرف
وهنا المخالفة والضرر بيجى فى الاخر لما سعاتك تتطلب الدفع ادسنس بتراجع الضغطات لو اكتشفو ضغطات من اختصار الروابط اى ضغطات غير مقصودة بيدوك استمارة 6 ممكن تقبض مرة لاكن التانيةمعتقدش

من الاخرا اى موقع اختصار روابط سواء فية محتوى او مفهوش مخالف لان الضغطات بتبقى غير مقصوة وصاحب الضغطة بيدور على لينك تحميل مش على اعلانات يعنى هيضرك وانت مش هتستفيد كتير
وشكرا

عيز تكسب من ادسنس دور على منتديات مشاركة ارباح ادسنس تكون مشهورة واوكد منتديات مش مواقع تعمل صفحة شخصية زى فليكسا وهوبلا لان دول لازم انت اللى تروح ترد على موضيع الناس عشان يجو يردو على موضيعك وبالتالى نقرات
اما المنتديات موضوعك بيقى فى قلب الزوار

ويريت لو تعرف منتديات عامة مديا والاعاب وبرامج
اجنبى لمشاركة ارباح ادسنس من اول مشاركة وتكون زوارها اجانب ويكون مكان الاعلان مربح يريت تقولنا
انا عندي منتدى غربي بس محتاج عمل و مواضيع كثيرة الاهم فيه الضغطة ارخص ضغطة هي 16 سنت
اللي عاوز يشتغل معايا مرحبا:d
chronic78
شكرا على الموضوع و جارى التجربة
mbmohamedbadr
انا بجد احترت جداااااااا.... نفسى اجرب الموضوع وخايف احسن حسابى يتقفل
اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟
انا بجد محتاااااااااااااااااااااااااااااااااار جدا
Salah_Crs
شباب هناك مواقع لاختصار الروابط مخالفة لادسنس و هناك العكس,فخير وسيلة لتجريب ذلك هي انشاء حساب جديد لادسنس باسم اخوك او ابوك او... و تخصيصه لمثل هذه المواقع.
اخي شكرا لك على هذا الموضوع,و جاري تجريب الموقع.
hanooooy
بصراحه انه مجرب الموقع وعملت 3 اختصارات لتحميل برامج ونشرتها في تقريبا 6 الى 7 منتديات فقط من فتره ولحد الان استلم ارباح بس قليله جدا لاني مانشرتها على منتديات كثيره والفكره رائعه بس يبيلها شغل وتعب اشوي
heemhamoo
انا لا أحترم مواقع إختصار الروابط والتى تضع إعلانات أدسنس

لان الزائر لما بيضغط علي إعلان بيكون مش قصد

يعني بيدخل علي موقع هوا مش عاوزه

ودا فى حد ذاتة
خساره للمعلن "صاحب الاعلان"
إن انا بدخلوا زائر مش هيستفاد من موقعه وب مش هيفيده

تخيل لو انتا عامل حملة اعلانية على جوجل
وإعلان موقعك مش بيظهر غير على موقع إختصار الروابط اللى انتا جيبوا دا

تقريبا الزوار اللي هيجوا من إعلانات جوجل
0% من الزوالا اللي انتا عاوزهم يدخلوا موقعك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[جوجل ادسنس ] : كيف اقوم برفع ارباحي في جوجل ادسنس دون غش
اذا كنت تبحث عن برامج مشاركة ارباح جوجل ادسنس تفضل..الربح من ادسنس بدون موقع
ارباحي في نصف يوم من جوجل ادسنس ومنتدى نجوم مصرية
ارباحي من ادسنس تجاوزت الف دولار فس شهر 9 2011 وحتي 3/11/2011 لم يتم تحويل المبلغ ارجو المساعدة
كيف اقوم برفع ارباحي في جوجل ادسنس دون غش ?[- مقال-]