نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طلب من الناس المحترمه ياريت حد بس يشرح لينا ازاى اشتغل فى موقع فليكسا

ممكن يا جماعه حد يشرح لينا الشغل فى موفه فليكسا لانه رخم شويه وكل المواضيع الموجوده على الانترنت قديمه اوووى والصور مش بتظهر حتى هنا فى المنتدى

يعنى ازاى افعل حسابى وايه المواضييع الى ينفع ارفعها فى الموقع وايه الى مينفعش لانى بجد مش عارف

وانا سمعت انه احسن من الف مدونه وربحه كويس جدا
ياريت حد يوضح لينا يعنى ايه فليكسا وازى اربح منه بالطريقه الصحيحه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يارب حد يفهمنى لانى مشترك فى الادسنس من حوالى 7 شهور ولسه فى 20 دولار بالقوه

وشكرا لكم

المقال "طلب من الناس المحترمه ياريت حد بس يشرح لينا ازاى اشتغل فى موقع فليكسا" نشر بواسطة: بتاريخ:
dr.-.wanted
دا موقع فكسان معايا
بس هو كل حواراته انك ترفع فيديوهات وصور وتنتشر بقى وتسيب تعليقات على صور الناس اللى فيه عشان يعرفو انك دخلتلهم ووشفت اعلاناتهم وهما هيدخلو يشوفو اعلاناتك
بس كل اللى فيه داخلين عشان ادسنس فمحدش بيتك لحد على اعلانات
يعنى معايا بيجيلى ضغطه ولا اتنين فى اليوم بحالها واكبر عدد ضغطات وصلتله فيه كان سته
وكانو السته عاملين بتاع عشرين سنت
بس بتختلف لان واحد صاحبى سجل فيه وخلع ومكانش بيدخله بص لقى نفسه جاله خمسه دولار فى يوم منه
حوار حظوظ
zapata
والله هو الدكتور وانتد هذا اجاب بالفعل عن سؤالك وأنا انصحك بالعمل في مجال التدوين سواء بالعربي او بالإنجليزي ، والله انا جربت فليكسا وغير فليكسا ، فمثلا هناك موقع ممتاز لو انك تستطيع الكتابة بالإنجليزي وتتخصص كمان في ميدان يكون كويس ، احنا لو حكينا عن الأدسنس لمدة سنة مش حنكمل كلام وكل واحد ليه رأي مخالف للآخر ، انا انصحك يامحترم بان تعمل مشروع لنفسك ، وستنجح لو اجتهدت كثير ، خاصة بمدونات بلوجر ، الموقع الذي كلمتك عنه هو www.hubpages.com
تمنياتي لك بالتوفيق .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع امريكى يشرح لماذا يكره الناس مصر ؟ 27% يكرهون مصر و 73% يدافعون عن مصر
شاهد موقع نجوم اف ام علي موقع فليكسا روعه
فضايح الناس متعة لينا ؟؟؟؟؟؟؟