نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش عارفة أعمل ايه

كل اما اشوف حد حلو افتكر انى بحبه

دى بجد مشكلة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ممكن حد يساعدنى و ينصحنى

المقال "مش عارفة أعمل ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:
هارى بوتر1988
كدا انتى بتحبى على نفسك سامحينى ان كان ردى مستفز لكن هى دى الحقيقه و نصيحه تبعدى شويه عن الناس و تشوفى مواصفات اللى انتى عايزاه و اكيد هتلاقيه
abdobasha
كل دا احجاب وليس حب نهائي
الحب هتحسيه لما تقابليه
انت مجرد متسرعة او مستتعجلة ع الحب
لكن الاعجاب بالشكل دا وارد جدا
لكن الحب لازم يكون من طرفين عشان عشان يزود بعضه كل شوية
bosecat
شكرا على المساعدات

هو فعلا اعجاب مش حب
thehint
beauty is subject to time but love is not subject to time

read it well but if u are under the age and u know exactly what i mean if u r under the age u will understand what this sentecnce exactly mean so be carefull to meet me
elkotsh
اولا سلام لان دا اول يعارف مابينا
بصي طب انتى مرتي قبل كده بتجربه حب
عشان تفرق كتـــــــــــــــير
bosecat
شكرا على الردود

انا مريت بتجربة بس مع حد مش عارفنى وماشفنيش قبل كدة لأنه ممثل أجنبى
smart_system
أنا رأيى من رأى عبدو و انك لسه مقبلتيش الحب الحقيقى اللى يملى عليكى حياتك ومتفكريش فى غيره واللى بيحصل معاكى ده كله مجرد اعجاب بس أول ما تقابلى حد وتحسى انك مش قادرة تستغنى عنه وممكن تحاربى الدنيا عشانه يبقى انتى كده بتحبيه واوعى تتخلى عن حبك لما يقابلك
bosecat
فعلا كلامك صح

ميرسى على النصيحة دى
armouh
بعد التحية:

بسيطة جدااااا:

* لازم تعززى نفسك

* الحياء فى البنت هو جوهر جمالها

* اجعلى نفسك صعبة المنال

* انظرى الى اى حد جميل وعودى نفسك على الا تعجبى به وتعتبريه مجرد رجل رايتيه فى قطار يسير بسرعة

ومتضامنا مع اراء الزملاء لا تتعجلى الحب ...

تحياتى وانا سعيد عندما نضع مشاكلنا ونقوم بانفسنا بحلها (هذا من فوائد المنتدى)

armouh

اذا اردتى ان تذكرى عمرك(كام سنة)
mekaramy
بصي الشكل مش مهم في الحب المهم الشخصيه ده حاجه كنت عاوز اعرفهالك انما انتي موضوعك ده بيستهيئلي كده سوري يعني انتي معدكيش ثقه في نفسك
روميو
الاعجاب حلو بس لازم تكوني متاكده من حقيقه شعورك قبل ما تحبي

واكيد هتلاقي الحب الحقيقي

وهتضحكي علي الايام دي
bosecat
شكرا على الردود

انا 14 سنة
Fire_Line
لو كنت فى سن المراهقة (( المراهقة المتوسطة ))من 16...18 سنة .
فهذا يحدث طبيعى نتيجة لقلة الخبرة يالحياة و بالذات فى هذه الفترة .
فعندما تكبرين ستجدى اختلاق الاراء ووجهات النظر يساعدك على الانتقاء بين الاشخاص.
حتى لو وقعت فى الحب وأخيرتى أحد بمشاعرك فبعد تلك الفترة تكون الامور عادية ولن تختارى اى أحد بسهولة .
احمد الفوال
كل دا احجاب وليس حب نهائي
الحب هتحسيه لما تقابليه
انت مجرد متسرعة او مستتعجلة ع الحب
لكن الاعجاب بالشكل دا وارد جدا
لكن الحب لازم يكون من طرفين عشان عشان يزود بعضه كل شوية انا اخدة الكلام ده من عبده لان كلامه بجد صريح وجميل لا تتسرعى فى الحب فالحب اشكال
Nile's Girl
سنك بيقول انك لسة في سن المراهقة ودي حاجة طبيعية جدا حاولى تقنعي نفسك بان ده مش حب وان اي شخص تقابليه وتعجبي بيه هو مجرد شخص عادي وان شاء الله هتقابلي الانسان اللي تحبيه ويحبك حب حقيقي
sama001
يا توتو انتي صغيراوي عشان كده بتحب اي حد في اي حتة بكرة تكبري و تعرفي ان ده شغل مراهقة و تضحكي علي كنتي بتعمليه بس اهم حاجة تصوني قلبك و متخليش الوهم ده يتحكم فيكي يعني خليه سر بينك و بين نفسك (;
bosecat
شكرا على النصائح والردود
hamedahmed
اهلا بكى

اختى الكريمة

ماتعانى منه انها المراهقة وهى ليست عيب وانما مشاعر طبيعية تمر بها كل من هم فى سنك , ربما تنجذبى لممثل مشهور لانكى تتمنى ان تكونى مشهورة او شخص ناجح لانكى تتمنى النجاح

انصحك بالتركيز فى مستقبلك وصدقينى الحب الحقيقى حينما ينقر بابك سياتى فلاتخرجى خارج البيت حتى ان جاء لايجدك

بالتوفيق
سلطان الغرام
هاى انا محمد من الاقصر 18 سنه ممكن اتعرف بيكى
اجمل شىء الحب لاكن المهم نعرف ازاى نحب بجد باحترام وتقدير
[email protected]
kaki
انتى محتاجه الحب ومفيش حاجه فى حياتك مستقرة ومحتاجه تحسى بالحب عشان كده بدورى عليه وكل مايقابلك حد تعجبى بيه املى حياتك واصبرى لحد ماتلاقى نصيبك
أسيرة الليل
أنتى عندك 14 سنه لسه بدرى أوى على الحب ولما تكبرى هتعرفى ان الحب عمره ما كان ان واحد شكله حلو احبه

ممكن يكون وحش اوى شكله بس بتحبيه وأقولك حاجه ركزى فى دراستك دلوقت والحب هيجى لوحده مدوريش عليه
bosecat
بجد ميرسى على النصائح الجميلة دى

انا فعلا نسيت الكلام ده كله
عمرو صلاح
ده امر طبيعى لانك لسة صغيرة مشاعرك لسة مش ناضجة بكرة ان شاء الله هتقابلى الحب الحقيقى اللى يسعدك
فارسه الاحلام
انتى بتقولى ان سنك 14 يعنى صغير على الحب انتى بس ممكن تكونى شايفه البنات حواليكى عمالين يحبو ويتحبه فحبيتى تجربى ده وقلبك اتفتح لاى شخص بمجرد انك تحبيه بس سورى ده وهم حب الاستطلاع عندك زايد شويه وممكن لو الشخص اللى ادامك شكله وحش اكيد قلبك هيشوفه حلو لانه مجرد عاوز يجرب بس انتى حاولى تتغلبى على نفسك شويه لان ده هيتعبك جدا وفكرى فى مستقبلك دلوقتى ولما يجى وقت الحب هتعرفى الفرق ما بين الاتنين اتمنالك التوفيق
salvr
انتي بدوري علي الحب و مجتاجه للحنان في حياتك ممكن تكون مش ليقتيها مع عائلتك لكن انا بنصحك بانك تستني لحد مايجي الحب ويدق علي بابك وساعتها هتحسي بشعور مختلف جدا غير اللي انت بتحسي بيه وعلي فكره انا حصلي كده لكن لماجيه الحب اللي بجد كان احساس مختلف حتي مع العذاب اللي انا بمر بيه دلو قتي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مش عارفة اقول ايه بس في حاجة في حياتي مضيقاني جدا ومخلياني في حيرة وتردد ومش عارفة احدد طريقة حياتي او اعرف ازاي اعمل اي
مشكلتى و مش عارفة اعمل ايه
مش عارفة اعمل ايه
كنت عارفة..................انك..........