نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندي مشكلة ومحتاجاكو معايا محتاجة تساعدوني؟؟

معلش ياجماعه انتو اخواتي انا هوجع راسكو بمشاكلي بس انا تقريبا لوحدي مش عارفة احكي لحد ولا اكلم حد مشكلتي باختصار ان انا لوحدي اوي لوحدي جدا الحمد لله انا محبوبة من كل الناس اللي بتعرفني بس لاني بضحك وبهزر وبحب الشقاورة وبس لكن وقت لما بزعل مش بلاقي غير وشوش متضايقة اني مش بهزر وليه مبتتضحكيش وكده هتعكنني علينا فبضطر اضحك واهزر واللي جوايا بيبقي جوايا انا تقريبا اكبر واحده في اخواتي الاكبر مني اتجوزت فاانا دلوقتي لوحدي جدا مليش تقريبا اصحاب حتي في الجامعه كلهم عادي مصالح ورق وملازم وبس لو غبت محدش بيسال انتي غيبتي ليه او كان مالك الا لو ليه مصلحه انا طول حياتي عايشة كده وعادي بحاول اصبر نفسي بقول اول ماالاقي الانسان اللي بحلم بيه هحبه وهيبقي حبيبي ومش هيخليني لوحدي ابدا عمري مااقبلت اني احب اي حد غير اللي في خيالي والقلب اللي بحلم بيه دايما كنت بقول لاء لاي حد يقولي بحبك علشان انا محتاجه قلب معين وبحلم باحساس مختلف فكنت برفض عشان متنازلش عن حلمي دلوقتي انا لقيته لقيت الانسان اللي بحبه وبحبه اوي ومقدرش اتخيل حياتي من غيره بس هو بيتصرف معايا بغرابة يعني لو اتصلت بيه يقولي مبحبش اتكلم في التليفون كتير ويقولي نشوف بعض مرة واحده في الاسبوع وقالي متدخوليش النت تاني اقوله طيب هدخل واكلمك يقولي مبحبش اتكلم معاكي علي النت طيب انا اعمل ايه؟؟؟؟؟؟ اكلمه ازاي انا كده برده لوحدي كده هو بيقنن علاقتي وقربي منه ولو مسالتش يقولي كده متساليش عليا انتي المفروض متقدريش يعدي يوم من غير ماتسمعي صوتي ياجماعه انا تعبت انا كده لوحدي برده انا بكتب دلوقتي انا طبعا مبسوطة اني بشارككم معايا بس اكيبد انتو حاسيين بيا فاهمين يعني ايه لما تكون واحده قعده بتكتب مشكلة وحاجه مضايقها علي شاشة كمبيوتر فاهمين يعني ايه يكون في حد في حياتي واكتب اللي بيضايقني علي منتدي علي الرغم المفروض يبقي هو الوحيد اللي جنبي ويحس بيا ويقولي مالك ويخفف عني انا طولت عليكو بس بجد انا مخنوقة علشان كده بكتب اللي جوايا كلو

المقال "عندي مشكلة ومحتاجاكو معايا محتاجة تساعدوني؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
عمرو صلاح
انا مش عايزك تزعلى من ردى انت ببساطه حبيتى واحد مجنون عايزك تعملى الحاجة وعكسها فى نفس الوقت بمعنى انه عايز يطلعك غلطانه وخلاص حاولى تفهميه عايز ايه بالتحديد لو مقدرتيش تفهميه او تتوافقى معاه يبقى لازم تقطعى علاقتك بيه لانك هتتعبى كتير بعد كده
ياسمين فيرجينيا
مرسي ياعمر علي ردك انا فعلا مش فاهمة حاجة مش فاهمة هو عايز ايه وفي نفس الوقت مش هينفع يبقي واحشني ومكلموش ومش هينفع احس اني عايزة اشوفو واقول لاء احنا اتفقنا مرة واحده في الاسبوع انا مبعرفش احكم مشاعري
sonaa
مش تتضايقى نفسك

بس حاول تصارحى حبيبك باللى انت حساه يعنى قولى له الحاجات اللى بضاييق منه

والحاجات الى انت عيزاها يعملها وهو مش بيعملها

ومش لازم كل مايقول لك حاجة تقولى حاضر لازم تتناقشوا فى الموضوع

والله لو رأية سليم اوك وافقى

بس لو انتى مش حابة الرأى دا ناقشى معاه الموضوع وقولى مش مقتنعة حاول تقتنعنى

مش على طوول تقولى حاضر

الحبيب لازم يكون تعويض عن كل حاجة

اقعدى مع نفسك وشوفى انتى بتحبية بجد ولا لقة

لو بتحبية بجد لازم تصارحية باللى انتى مضايق منه

ويحاول يصلحة لو بيحبك بجد

وبلاش تتخنقى والله الحياة مش مستاهلة اى زعل .

ياسمين فيرجينيا
مرسي ياسونا ليكي انا معاكي وانا فعلا بناقشوا مش بقولو حاضر ه\علي طول غير الصح وبس بس المشكلة انه بيتكلم في مشاعر مينفعش فيها المناقشة يعني مينفعش يقولي مش هنشوف بعض غير مرة واحده في الاسبوع واقوله لاء لازم اشوفك مينفعش اجبره علي ده المفروض ده يجي منه انا حساسة اوي من ناحية المشاعر دي مقدرش اطلب من حد يسال عني او يجي يشوفني او يهتم بيا فاهماني؟
sonaa
والله حاسة بيكى بجد

احنا المشكلة عندنا

مشاعرنا كبيرة اوى عايزين اللى بنحبهم على طول معنا

تليفونات ومقبلات وميبعدش عن العين لحظة

كل البنات كدة

بس الولاد مش كدة اه عندهم مشاعر واحاسيس

بس ميقدروش يوصلوا لاحساسنا احنا

انا مش عارفة اقولك اية

بس لازم تقعدى معاه وتتناقشوا

عشان حبكم ينجح

لو استمريتى على كدة

عمرة ماينجح

وربنا يهديكى ويوصلك للحل المناسب.
ياسمين فيرجينيا
مرسي ياسونا بجد ليكي علي اهتمامك
Mero_h1989
اول حاجه بعتب على عمر صلاح انه يقول على الشخص الى بتحبه ياسمين انه مجنون تانى حاجه أعتب على ياسمين انها اصلا وافقت انها تسمع كلمة مجنون على حبيبها حتى لو كان المعنى بتاعها مش المعنى انه مجنون فى عقله يعنى بس لفظ انه يقول مجنون عيب يا عمر تقول كدا وعيب يا ياسمين تسمحى بكدا... طيب منتى كنتى بتقولى والله العظيم ما فى حب والله مش عارف ايه وبعدين تقولى انك بتحبى وبتاع ... بصى يا ياسمين لو بتحبيه يبقه تستحمليه لأن مفيش انسان كامل ولازم زى ما سونه قالت تقعدى مع بعض واهم حاجه فى القعده دى تفتحوا قلوبكم لبعض ... يعنى انتى صبرتى صبرتى عشان تلاقى حبك يبقه لازم تحافظى عليه يا ياسمين بكل قوتك.. دا رأيى

[email protected]
rose
اولا يا ياسمين انا حاسة بيكى فعلا لكن عايزة اسألك سؤال لية دايما انت عايزة تريحية وترضية وهو مابيجيش على نفسة علشان خاطرك فكرى تانى لازم يعرف اية اللى بيريحك ويعملة
ياسمين فيرجينيا
مرسي ميرو علي رايك وعلي المرور بس انا مسمحتش لعمرو انه يقول مجنون انا فاهمة نيه عمرو كويس وقصده وفاهمة انه اكيد مش قصده الاهانة لاني انا مسمحش باي اهانة لاي شخص اعرفه فمبالك بقي بحبيبي بس انا متاكده ان عمرو صلاح مكانش يقصد اي اهانة ومرسي ليك ياقمر علي ملاحظتك وانا مسمحش باي اهانة لحبيبي ابدا لانة روحي
ياسمين فيرجينيا
مرسي روز علي مشاركتك انا هجاوبك علي سؤالك في حاجات كتير في الموضع اتغيرت اوي والحمد لله كل حاجة بقت احسن وكويسة
Mero_h1989
انا عارف يا ياسمين انا مقلتش انه قصده اهانه انا قلت اللفظ نفسه مش حلو ومينفعش انه يقوله كلفظ بس.. وعلى كلن الحمد لله انكوا الوقتى كويسين ويارب تفضلوا كويسين علطول...
ياسمين متزعليش نفسك وفاكرى في مستقبلك وحياتك العلميه لانها تنفعك وصحابك سيبك منهم لانهم زى مقولتى اصحاب مصلحه ودول اكتر ناس هيضروك اما عن الشخص اللى بتحبيه انى رسمتيه في خيالك رسما ولقيت رسمك بس الكمال لله عزوجل طبعا اهم شئ مش الحب لاء يا ياسمين تقدير الشخص وبامانه هو انسان متناقض جامد لانه مش عارف هو عايز ايه وخصوصا منك وانا من رايى متحوليش ترسمى شخص في دماغك لانك هتصادف وهتلاقى بس اللى معملتيش حسابه انه هو هايحبك ولا لاء هو هايحس بيك ولا لاء مش مهم تكون لوحدك ولا لاء المهم انك لو لوحدك تكون افعالك صح اما عن حبيبيك سيببه براحته وخليه يحس بيكى بطريقته لانه كده مينفعش الحب الحقيقى احساس عظيم متزعليش نفسك الوحده مش وحشه بنسبالك لان اللى حواليك ميستهلوش انك تشركيهم سيبك من الحياه دى وخليك مع نفسك في الصح وحاولى تقربى من الناس اكتر من كده واما حبيبك ده فده لازم تقبليه وتفهميه انك محتاجاه ومش لقياه ودا مش غلط الغلط انك تسكتى على وحدتك مع ان الوحده في زمانا افضل واحسن ياريت متزعليش من كلامى واتمنى انك تكون احسن من كده ياريت واتمنالك احلى حاجه النجاح في دراستك
ياسمين فيرجينيا
مرسي يايويو ياقمر انا فعا عملت كده والحمد لله كل حاجة بقت كويسة بجد مرسي اوووووووووي علي ردك العسل ده
anime girl
انا مش عايزك تزعلى من ردى انت ببساطه حبيتى واحد مجنون عايزك تعملى الحاجة وعكسها فى نفس الوقت بمعنى انه عايز يطلعك غلطانه وخلاص حاولى تفهميه عايز ايه بالتحديد لو مقدرتيش تفهميه او تتوافقى معاه يبقى لازم تقطعى علاقتك بيه لانك هتتعبى كتير بعد كده

بصراحه مع احترامى لعمرو
انا مش معاه
بصى يا ياسو
هو مش مجنون ولا حاجه
الولاد معظمهم كدا .. بيجى عليهم وقت وتكونى مش عارفه هما عايزين ايه
بيكونوا متقلبين المزاج
انا شايفه ان المساله بايدك انتى
وانتى الى تقدرى تحليها .. ومفروض انك متحسيش انك لوحدك حتى لو مكلمكيش
اسالى نفسك كدا .. لو مكلمكيش انتى مش هتحبيه ,,؟
اكيد لا انتى بتحبيه برضه
بس الموضوع عايز تفاهم اكتر منك يا ياسمين
دى وجهه نظرى
وميرسى يا قمر انك عرضتى مشكلتك
ومتقولش انك لوحدك تانى
انا صديقه ليكى واى مشكله او اى حاجه تقابلك انا موجوده
تحياتى ليكى يا قمر
strangerofthenight
الحمد لله بدام كل حاجه بقت كويسه ....

كتر الكلام حيجيب قر يا بنتى اسمعى الكلام ... محدش بيسيب حد فى حاله ..... وبعدين....انتى تستاهلى كل خير والله ... وربنا يسعدك .... يا اوس اس... حلوة دى .. جت معايا كدا ......

والراجل راجل يا ست ياسمين ....متقعديش على النت كتير يبقا تقعدى 24 ساعه تسمعى الكلام ههههههههه

ربنا يسعدك يا ياسمين ويهنيك بحبيبك ويقدر يقدرك ويحافظ عليكى ويحترمك .......
وسمعونا زغروده من ام ابراهيم ... رووولولللووووووووووىىىىىىىى
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا سعيد بيكى جدا انك نفذتى الكلام الى قلتيه فى حلقه البرنامج واستعنتى باحبائك هنا وعلى حكايه حبيبك هذا ليس جنون ولكن هذا بكل اختصار انفصام فى الشخصيه ومن الممكن ان يعالج منها ولكن انا حاسس انه انسان جميل والدليل انك اخترتيه ولا تملى من الصبر عليه وبدام انتى تقولى انا لم اختار لانى اريد الحب بل هو حب حقيقى فانصك لا تفقديه
الولهانة13
ياسمين متزعليش نفسك
و انا شايفه ان المساله بايدك انتى
حاول تصارحى حبيبك باللى انت حساه
لو بتحبية بجد لازم تصارحية باللى انتى مضايق منه
ولو بيحبك بجد حيحاول يصلح
الله يهديه ويسعدك
عثولةجدن
ياسمين انا قريت المشكله وقريت برده انك حلتيها بس نصيحه منى لو انتى حساه اوى مضيعيش الاحساس ده منك ومتشليش جواكى
دايمن احكى معاه فى اى حاجه مزعلاكى وكل حاجه

وافتكرى دايمن ان الحب لا يأتى الا مرة واحده فى العمر فالمفروض عليكى انك تستمتعى بالحب وتتمسكى بيه
ياسمين فيرجينيا
انا بجد مش عارفة اقولوكو ايه بجد مرسي علي ردودكو اوي وكلامكو ليا انتو بجد ونعم الاخوات والاصدقاء وانا مبسوطة اوي بيكو كلكو ربناميحرمنيش منكو ابدا وعلي راي ميدو سمعونا زغروطة من الحاجة ام ابراهيم
Fire_Line
بصراجة الكل قال الى كنت هاقولو ا

معلش معظم الشباب بتاع اليومين كدا بس اكيد الاكلام اللى بيقولو عشان بيخاف عليكى

انا لو كنت مكانه هاعمل كدا بس هوه محبكها شوية وعلى فكرة ((زغرطى يا أم صلاح مش يا ام ابراهيم))
ياسمين فيرجينيا
مرسي يافاير مان علي مرورك بس انا معنديش مشكلة انهو يقولي حاجة واسمع كلامه ادام صح مشكلتي ان هو مبيعملش كده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عندى مشكلة فى نسخ الاسطوانات
ممكن تساعدونى كان عندى ايميل على الياهو وحذفته وحابه اضيفه تانى
عندي مشكله يا ريت تساعدوني
انا عندى مشكلة