نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما احلى الرجوع اليه هل احنا بنحب اللبان

اسف على العنوان الغرييب ده
بس حبيت الاول اعبر عن فرحتى بالرجوع تانى للمنتدى والمشاركة فيه بفاعلية بعد الانسحاب بسبب الادارة ولكن الذى شعرته به لفترات طويلة وانا متواجد هنا لم اجده فى اى مكان اخر
ولذلك اقول ما احلى الرجوع اليه
اولا احب ان اوجه التحية والسلام لكل الموجودين فى المنتدى الذين يعرفونى او لا
ثانيا احب اقول انى رجعت للمشاركة تانى عشان اعضاء المنتدى وحشونى بجد وحابب انى اقضى الصيف ده معاهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ثالثا حبيت ان عودتى للمنتدى تبقى بموضوع يفيد الموجودين ونثيره للنقاش
موضوع مهم بقى واضح اوى فى حياتنا وهتكلم فيه بالعامية
هل احنا بنحب اللبان
ولما اللبان طعمه يروح بنرميه وندور على لبانة تانية
كل فترة لينا موضوع تلاقى كل مصر بتتكلم فيه ويوم يومين تلاتة ولا حس ولا خبر ويظهر موضوع جديد
يعنى كنا فى موال اسعار اللحمة بعد كده دخلنا على كاس مصر والاهلى طلع الزمالك بعد كده اسطول الحرية وهنكسر الحصار وبعد كده كاس العالم وبعد كده الشاب خالد ربنا يرحمه اى كان حاله وبعد شوية موضوع المحاميين والقضاة وفى الاخر نلاقى ايه
ولا لحمة رخصت ولا حصار اتكسر ولا صعدنا كاس عالم ولا موضوع القضاة والمحامين اتحل ولا ولا ولا
نمسك الموضوع كام يوم ناكله باسننا تحس ان مصر هتتغير فى اللحظة دى وبعد كده ولا مين شاف ولا مين درى
شاركنا برايك فى الموضوع ده وقول ازاى نقدر نتغلب على الظاهرة دى ولا هيه ظاهرة طبيعية فى كل المجتمعات
مستنى ارائكم

المقال "ما احلى الرجوع اليه هل احنا بنحب اللبان" نشر بواسطة: بتاريخ:
mido go
ايه المنتدى بقى فاضى ليه كده فين الناس الحلوة بتوع زمااان
doda@mido
هو موضوع غريب فعلا يا محمد بس الحالة دى موجودة فى كل العالم مش عندنا بس وعلى مااعتقد انه لو كل واحد شاي حاجة تفيده وتنفعه بدل ماهو قاعد فاضى 24 ساعة مش هانلقى الموضوع ده انتشر وخصوصا انه اوقات كتير لما موضوع معين بينتشر بيسبب حرج لمشاعر بعض الناس وتعب جامد وممكن خسائر كبيرة جدا عشان كده المفروض كل واحد مايحاولش يردد الاشاعات وخلاص افهموا الاول وبعد كده اتكلموا نفكر بعقل ونفكر فى كل كملة عشان مانسببش اذى لاى شخصمن غير قصد تلم ايدك يا ميدو الموضوع حلو يارب يكون اللى عايزة اقوله وصلكم
nonosh
والله عندك حق يا محمد

الشعب فعلا بيعانى من حاجات كتير وامله في التغيير كبير

بس مفيش قائد الشعب يتجمع حواليه في كل الاوقات ... قائد يساعده ويرشده للتغيير للافضل

موضوع رائع ...تقبل تحياتى
كيموتوب
انا بحب لبان سمارة
doda@mido
انا بحب لبان سمارة
كيمو انت لسه موجود والله بحسبك طلعت من المنتدى
جون مصر
الحقيقى انت طرحت موضوع شاك فعلا وهو اكل اللبان
حقيقى طبعا كلنا عارفين ان موضوع اللبنان دة حرية شخصية ومطالب بية فى كل يعنى افتكاسة فى الاولل المتحدة
وفعلا احنا بنواجة مشكلة كبيرة جداااااااا فى موضوع اكل اللبان مش عارفين ناكلة بالنعنان ولا سمارة ولا بالعسل لما خلاص الواحد شوية شوية وهيطلع له ديل
بس احنا لازم نحط قواعد واصول لاكل اللبان يعنى المفروض الواحد ينوع مش يجيب بكلة سمارة او كلة بالعسل او كلة بالنعناع لازم يكون فى تنويع علشان ما نتفقعش
ولازم الدولة توقع بواجبها فى تدعيم اللبان والا بقى نروح كلنا نعتصم ادام شركة بم بم بتاعة اللبان ونقلب الدنيا
يعنى هو الواحد عايز اية من الدنيا غير لبنانة وشوية رمل وواحدة تعد تلعبلو فى الرمل طول النهار
وانا من موقعى دة يعنى احب افترح يعنى حتة كدة من الشمال الا وهى اية رايكم يا جدعان نعمل حزب ونسمية الندغاة طب والله يبقى روش فحت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
بس موضوعك روش وفعلا اصار حلقة من النقاش روشة كيك
بس ياريت التفاعل بقى وكل واحد يجيب القرش بمية وممكن اخدمة فى الكمية
كيموتوب
كيمو انت لسه موجود والله بحسبك طلعت من المنتدى
موجود فور ايفر
mido go
شكرا لردودكم الجميلة وبالاخص جون مصر لسه ردوده دمها خفيف اوى
من ساعة موضوع الجزاير وانا مش ناسى اللى عمله فيهم عشان كده بجد بحبه شكرا جول مصر على ردك الجميل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو يسرا للاخوان احنا شعب بنحب الرقص وهنفضل نرقص للسيسي وننكد عليكم
شاهد لاول مرة صورة حصرية جدا لزوجة الفنان احمد عبدالعزيز وابنته الوحيدة اللتان كان يخفى ظهورهم فى الاعلام
اه احنا ليه بنحب؟
كلمات تتر مسلسل احنا الطلبة غناء احمد سعد 2011
ليه احنا بنحب