نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الاولى؟؟؟؟؟؟؟

بداخل كل انسانا منا مشاعر واحاسيس جميلة اوى واجمل حاجة اننا نتكلم ونتشارك فى الاحاسيس الحلوة؛او حاجة تاهباه مشكلة مثلا يتهيئلى لو اتشاركنا فيها وفضفضنا لبعض هاتبى اهون من الاول وممكن بل اكيد انشاء الله معانا تلاقى الحل وترتاح؛او شوفت انسان قدامك جميل ونفسك تتعرف عليك بس مش عارف او خايف اكيد لو حكيت ممكن تتشجع وتتكلم مع الانسان اليى نفسك تتكلم معاه او بتحلم بيه؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
طبعا البرنامج ياجماعة باين من عنوانه احساس من القلب للقلب يعنى اى حاجة فى قلبك احساس كلام اى حاجة نفسك تقولها نتشارك فيها بمعنى اصح نفضفض مع بعض ياريت تشاركنا فى البرنامج واكيد البرنامج هاينور بكلماتك النابعة من احساسك النابع من قلبك اليى اكيد هايبقى فى قمة الاحساس والرومانسية.
انا منتظر مشاركتكم فى البرنامج وانشاء الله لو تحبوا نفضفض مع بعض هايبقى من خلال المنتدى وممكن تبعتولى كل مشاركتكم على ملفى الشخصى
او الرد السريع على الصفحة دى
اوعن طريق المحادثة او عن طريق رسائل البريد الالكترونى على ايميلى [email protected]
او على برنامج قلب واحد&خالد شاهين وهو على الرابط دهalbwahd.ahlamontada.net
او عن طريق رسائل الsms
وانا فى انتظار مشاركتكم.......................................... ..........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وانا هابتدى بموضوع الحلقة الاولى من قلبى بجد انا حاسس دلوقت انى طاير فى السما وجوة قلبى احساس جميل اوى وهو الرومانسية لانكم ماتعرفوش ياجماعه انا باحب وبعشق الرومانسية قد ايه بعشق هدؤ الليل وضى القمر فيه وصورة النجوم على لوحة السما بجد منظر لوحدة واحساس الواحد ممكن علشانة يسيب الدنيا علشان يتمتع بالمنظر الجميل ده.
انا ساعات كتير اوى بشوف بنات زى الملايكة بس هل فعلا جواهم كده بصراحة من تفاعلى مع الحياة معظمهم كده بل الكل الا القليل منهم يظهرون احساسهم الكاذب بالاحساس والرومانسية ولكن بيكونوا اصلا بيحبوا علشان التسليه او لاى تفاهات اخرى ولكن اشيد بان الكل الا القليل كما قلت ملامح ملاك وقلب ملاك وعيون ملاك و...........
اسف ياجماعة انى هاقطع حديثى لكن جوايا دلوقت احساس هاضيعة بالكلام واكيد وصلكم احساسى.
.................................................. .................................................. .................
ارجو المشاركة فى هذا البرنامج واعتذر عن الغاء برنامج قلب واحد الذى قد وسبق انى اجلته وانشاء الله البرنامج ده يكون افضل واتمنى ان البرنامج والفكرة ككل تحوز على اعجابكم واجمل مافى البرنامج ده انى كل الاحاسيس اليى فية حقيقية وليست من وحى الخيال.

.................................................. ....................عاشق الرومانسية.............................. ...
.................................................. .............................................خالد. .................................................. .....................

المقال "برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الاولى؟؟؟؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
lomy2010
انا عموما ضفتك على ايملى ويارات تقبل الاضافه ولحد متقبلها احب اقولك كتير اوى قبلت بنات حلوين واتعلقت بيهم لكن حسيت انهم بيتعملوا على انهم احسن ناس فى الدنيا ومستخسرين انهم يتكلموا مع حد لأنهم مش زى اى حد فكرهت البنات وكرهت الحب لحد ما قبلت بنت تختلف عن البنات دى تماما
.عاشق الرومانسية.
اولا انا بارحب بيك وطبعا شرف ليه انى اقبل دعوتك وعايز اقولك على حاجة بالنسبة للبنات الحلوين اليى انتا اتعلقت بيهم وانهم بيتعاملوا على انهم احسن ناس يتهيئلى احنا لما بنجرى على بنت ميهمهاش غير المنظرة او انها تحب تخطف الاضواء وماتكونش فى تفكيرها ان ممكن التعارف ده ممكن يكون صداقة وممكن ينقلب لحب لو كانت المشاعر صادقة.
المهم اننا لو ادينا كل واحد على قدر مايستحق الكل هايرتاح.
سيبك انتا المهم ان انتا لقيت بنت غيرهم وده دليل انى فى بنات كتير فى الدنيا جواها احساس ومشاعر جميلة اوى وربنا يسعدك ويوفقك وياريت نكون اصدقاء يامان.
عاشقه الرومانسيه
اولا بشكرك عالبرنامج الجميل دا بجد بجد رائع واحساسك واصل لانوا فعلا واضح انوا من القلب
بس انا احب اعلق علي حاجه
بالنسبه للبنات اللي جواها شئ غير اللي ظاهر هما اكيد موجودين
بس زي مافي بنات كدا في كمان ولا د كدا
تلاقيه مبينلك كل رقه وزوق ورومانسيه مفيش بعد كده ويحسسك انك اغلي انسان في حياته
وبعد ما تصدقه وتقرب من شخصيته تلاقيه انسان تاني خالص اناني متكبر عايز يمتلك كل شئ
مش شايف غبر نفسه وبس ومفكر ان اللي بنت اللي حبته دي مجرد لعبه يضعها مكان ما يريد ولا يضع في حسابته انها انسانه ذو مشاعر واحساس ولديها كرمتها اللي ممكن تتنازل عنها اذا هو بيسناهلها لكن لما تلاقي ان هو بنفسه داس عليها اكيد هي هدوس عليه حتي لو كانت بتحبه

فكرتك جميله ميرسي بجد
.عاشق الرومانسية.
مانا احييكى عاشقة الرومانسية على مشاركتك الاكثر من رائعة وبجد بؤلك انك اصبتى قلب الموضوع يمكن اكتر منى وانا معاكى انى زى مافى بنات كده فى اولاد كده بس تعرفى بيبان على اى حد سواء اكان ولد او بنت والولد اليى يدوس على كرامة البنت زى مابتؤلى باسم الحب فدة مش حب وانا اسيبك تقولى علية اليى انتى عايزاه.
.عاشق الرومانسية.
ايه ياجماعة محدش عاجباه تانى الحلقة
انا عايز مشاركات لاى احساس طالع من القلب للقلب
وياريت تكونوا مؤسسين معايا للبرنامج
ellama
فكرة حلوة وطيبة جدا منك
بس معظم الجميلات اللى انا عرفاهم بيكونو مغرورين شوية
بس اكيد مش كلهم
.عاشق الرومانسية.
اكيد ياellama مش كلهم مغرورين بس كتير بس الحب والرومانسية اليى موجودة فى القليلين مغطية على جزء كبير من الناس دى باحساسهم العالى المحلق فى سماء الرومانسية.
ومتشكر جدا على مرورك ياقمر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
برنامج كلام من القلب حلقة القلب الحاسد مع ضيف الحلقة أ.د. محمد وهدان يوتيوب كاملة
مشاهدة الحلقة الاولى من برنامج مصر اليوم للاعلامي توفيق عكاشة - الحلقة كاملة 23-12-2012
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثالثه
اعادة الحلقة الثالثة(برنامج احساس من القلب للقلب)احساس الحب والاعتراف بة
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثانية(وحدة القلب والاشتياق للحب)