نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثالثه

بداخل كل انسانا منا مشاعر واحاسيس جميلة اوى واجمل حاجة اننا نتكلم ونتشارك فى الاحاسيس الحلوة؛او حاجة تاهباه مشكلة مثلا يتهيئلى لو اتشاركنا فيها وفضفضنا لبعض هاتبى اهون من الاول وممكن بل اكيد انشاء الله معانا تلاقى الحل وترتاح؛او شوفت انسان قدامك جميل ونفسك تتعرف عليك بس مش عارف او خايف اكيد لو حكيت ممكن تتشجع وتتكلم مع الانسان اليى نفسك تتكلم معاه او بتحلم بيه؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
طبعا البرنامج ياجماعة باين من عنوانه احساس من القلب للقلب يعنى اى حاجة فى قلبك احساس كلام اى حاجة نفسك تقولها نتشارك فيها بمعنى اصح نفضفض مع بعض ياريت تشاركنا فى البرنامج واكيد البرنامج هاينور بكلماتك النابعة من احساسك النابع من قلبك اليى اكيد هايبقى فى قمة الاحساس والرومانسية.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا منتظر مشاركتكم فى البرنامج وانشاء الله لو تحبوا نفضفض مع بعض هايبقى من خلال المنتدى وممكن تبعتولى كل مشاركتكم على ملفى الشخصى
او الرد السريع على الصفحة دى
اوعن طريق المحادثة او عن طريق رسائل البريد الالكترونى على ايميلى [email protected]
او على برنامج قلب واحد&خالد شاهين وهو على الرابط دهalbwahd.ahlamontada.net
او عن طريق رسائل الsmsاو على الاتصال الهاتفى على رقم0141040967
وانا فى انتظار مشاركتكم.......................................... .. ...........................
.................................................. .................................................. .................................................. ............
انا ياجماعة فى الحلقة دى مش هاكتب حاجة ولكن هاترك الكلام لقلوبكم هى اليى تتكلم وانا متاكد انكم هاتكتبوا كلمات من خيال خيال الرومانسية منتظر مشاركتكم بقلوبكم يافرسان واميرات الحب والرومانسية.:rolleye s:

المقال "برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثالثه" نشر بواسطة: بتاريخ:
.عاشق الرومانسية.
اية ياجماعة مفيش حد كتب او اتكلم ده اسميه يعنى كل واحد قافل على قلبة وساكت وخلى بقى اليى فى القلب فى القلب هههههههه
لا انا سايب لكم الكلام او سايب لكم الموضوع تكتبوة باحساسكم ونتناقش فية واى احساس طالع من القلب اكيد هايكون جميل مادام من القلب
منتظر كلماتكم الرائعة التى تخرج من نبض قلوبكم
.عاشق الرومانسية.
ايه ياجماعه مافيش حد عايز يشارك اوكى لو ماكتبتوش حاجة عادى انا هابقى افتح اى موضوع ونتكلم فية حتى ممكن انتوا اليى تقترحوا الموضوع ده.
الفراشة العاشقة
انا طبعا حابة اكون اول واحدة ترد على الموضوع
انا بجد نفسى اقول اللى فى قلبى

انا عايزة اعرف عمرك حسيت ان الدنيا وحشة او بمعنى صح انها وحشة فى عنينك انت وخلاص مستغنى عنها ومش عايز تعيشها عمرك حسيت انك مجروح جرح كبيررررر وقاعد تبكى بس محدش حاسس بجرحك دة ولا حد بيشاركك فية حسيت ان وقت الفرح كلة معاك وبيحبك بس وقت الجرح والحزن كلة بيبعد عنك انا نفسى اعرف بجد فين الحب اللى المفروض يكون بين الناس لية كلة بيهمة نفسة ومصلحتة وبس لية كل اللى بتحبهم وبتفتكرهم بيحبوك بتلاقى الجرح جاى منهم وبيوجع اوى لية الجرح بيجى من اقرب الناس ليك لية مبقاش فى حب بجد كانت الدنيا هتبقى حلوة اوى كنت عايشة على حلم انى ممكن الاقى حب بجد بس دلوقتى بخاف حتى افكر فية او ادور علية عشان الزمن دة مبقاش فية حب حقيقى
كلة بيوهمك بحبة ليك لكن مش بيحبك بجد بس فى حاجة نفسى حد يجاوبنى عليها لو مفيش حد بيحب حد اومال احنا عايشين ازاى ؟؟؟؟؟ ازاى نعرف ان اللى قدامنا دة بيحبنا بجد ؟؟؟؟ ازاى !!!! وكلة بقى كداب وكلة بقى بيغش كلة
كلة بيقول انو بيحبك ومعاك
وفجأة بتكتشف انك ولا حاجة بالنسبالة مجرد انسان اتعرف علية
لية اناس اللى بنحبهم فجأة بيبقى مش من حقنا اننا يتردلنا الحب دة

مشكورررررر كتير على الموضوع انا استريحت اوى لما طلعت اللى فى قلبى حتى لو مش حد هيهتملة المهم اننى فضفضت ولو حتى بالكتابة

تسلم ايدك على الموضوع
&عاشق الرومانسية&
انا طبعا حابة اكون اول واحدة ترد على الموضوع
انا بجد نفسى اقول اللى فى قلبى

انا عايزة اعرف عمرك حسيت ان الدنيا وحشة او بمعنى صح انها وحشة فى عنينك انت وخلاص مستغنى عنها ومش عايز تعيشها عمرك حسيت انك مجروح جرح كبيررررر وقاعد تبكى بس محدش حاسس بجرحك دة ولا حد بيشاركك فية حسيت ان وقت الفرح كلة معاك وبيحبك بس وقت الجرح والحزن كلة بيبعد عنك انا نفسى اعرف بجد فين الحب اللى المفروض يكون بين الناس لية كلة بيهمة نفسة ومصلحتة وبس لية كل اللى بتحبهم وبتفتكرهم بيحبوك بتلاقى الجرح جاى منهم وبيوجع اوى لية الجرح بيجى من اقرب الناس ليك لية مبقاش فى حب بجد كانت الدنيا هتبقى حلوة اوى كنت عايشة على حلم انى ممكن الاقى حب بجد بس دلوقتى بخاف حتى افكر فية او ادور علية عشان الزمن دة مبقاش فية حب حقيقى
كلة بيوهمك بحبة ليك لكن مش بيحبك بجد بس فى حاجة نفسى حد يجاوبنى عليها لو مفيش حد بيحب حد اومال احنا عايشين ازاى ؟؟؟؟؟ ازاى نعرف ان اللى قدامنا دة بيحبنا بجد ؟؟؟؟ ازاى !!!! وكلة بقى كداب وكلة بقى بيغش كلة
كلة بيقول انو بيحبك ومعاك
وفجأة بتكتشف انك ولا حاجة بالنسبالة مجرد انسان اتعرف علية
لية اناس اللى بنحبهم فجأة بيبقى مش من حقنا اننا يتردلنا الحب دة

مشكورررررر كتير على الموضوع انا استريحت اوى لما طلعت اللى فى قلبى حتى لو مش حد هيهتملة المهم اننى فضفضت ولو حتى بالكتابة

تسلم ايدك على الموضوع
انا اولا عايز اؤلك انى كلامك بجد والله اثر فيا اوى وانى بجد اكتشفت انك حد جميييييل اوى وشخصية اجمل واحساس اجمل واعلى .
عايز اؤلك انى انتى صح فى انك تحبى الناس كلها ومن غير مصالح على قد مافهمت من كلامك.
لكن ديما بنلاقى اليى بيجرحنا وبيردلنا الحب دة الم لكن فكرى كدة هو عمل كدة لية هاتلاقى الاجايبة انى الاحساس جواه ممكن يكون بالحب مات وعلشان كدة ماقدركيش هاتقوليلى ممكن يكون كل الناس كدة هاقولك لا معظمهم اى النسبة الكبر جدا كدة اقولك حاجة انا باعملها مع نفسى لانك قريبة من شخصيتى لحد ما هو انى انا عامل لنفسى دنيا مسميها باسمى انا اليى عايش فيها بس وانا فيها الحبيب واكيد لو شايف انى نفسى تستاهل تتحب يبقى هاكون الحبيب والمحبوب او انى اتخيل حبيبى اليى انا نفسى الاقيه واعيش معاه لحد مالاقية ودة بالنسبة للحبيب اما بالنسبة للناس اليى ممكن يكونوا بيجرحوكى وبيتعرفوا عليكى علشان مصلحة فاتمفيش احسن من صدجيق مخلص تثقى فية واهلك اليى يهمهم مصلحتك وقلبك اليى جواه احخساس يخليكى تطيرى فى السما علشان تبقى حياتك على الواقع جدا وجميلة وعلى السحاب برضة فى الخيال.
ها يتهيئلى الحياه كدة هاتكون احلى واقولبك الحاجة اليى تخلى حياتك اجمل واحلى وريحتنى كتير واليى كان لازم اؤلهالك من الاول هى (ذكر الله)
وشكرا يااجمل فراشة عاشقة وبجد نورتينى ونورتى الصفحة واوعى تتغيرى.
الفراشة العاشقة
مشكورر بجد كلامك حلو اوى وانا كنت بقيت فرحانة اوى لو فضفضت ولقيت حد ينصحنى ويرد عليا ويهتم لكلامى بجد ميرسى ليك ربنا يوفقك ويسعدك
&عاشق الرومانسية&
مشكورر بجد كلامك حلو اوى وانا كنت بقيت فرحانة اوى لو فضفضت ولقيت حد ينصحنى ويرد عليا ويهتم لكلامى بجد ميرسى ليك ربنا يوفقك ويسعدك
متشكر جدا جدا يافراشة وعلى فكرة انا اليى بجد ميرسى جدا على الكلمات الجميلة اليى انتى اسعدتينا بيها والكلمات الجميلة ايضا اليى فى حقى وبد عايز اؤلك انى انا مبسوط انك انبسطى وارتاحتى لما فضفضتى.
وشكرا.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
برنامج كلام من القلب حلقة القلب الحاسد مع ضيف الحلقة أ.د. محمد وهدان يوتيوب كاملة
برنامج كلام من القلب حلقة القلب السليم والقلب المنافق و ضيف الحلقة د.محمد وهدان يوتيوب كاملة
اعادة الحلقة الثالثة(برنامج احساس من القلب للقلب)احساس الحب والاعتراف بة
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الاولى؟؟؟؟؟؟؟
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثانية(وحدة القلب والاشتياق للحب)