نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تكلم عن نفسك وانتظر الحكم عليها؟؟؟؟؟

هذه فكرة جديدة فكرت بها واتمنى ان تعجبكم وان تشاركونى بها.
وهى ان كل شخصا يتكلم عن نفسة كما يراها وينتظر الحكم عليها من من ياتى ليتكلم بعده!!!!!!!!
واليكم البداية.............................

المقال "تكلم عن نفسك وانتظر الحكم عليها؟؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
sonaa
انسانة عادية جدا

بتحب الهدوء والرومانسية

بحب الدنيا اوى اوى

واى لحظة سعادة تجيلى مسبهاش تطلع من ايدى لازم اعشها

وحساسة جدا اى حد لو قلى حاجة وميكنش قاصد يزعلنى بضايق اوى

وبعمل حساب لبكرة طبعا

قبل ماخطط لاى حاجة لازم افكر فى بكرة

ميرسى كتير على فكرة التوبيك
القلب الطيب
نايس توبك

جميل جدا
.عاشق الرومانسية.
سونا بجد انا رايى انك شخصية جميلة جدا وحساسة ورقيقة ومتشكر جدا على مشاركتك معانا فى الموضوع
.عاشق الرومانسية.
ومتشكر جدا على مرورك القلب الطيب ومستنيك تقول دورك فى انتا شايف نفسك ايه
القلب الطيب
انا انسسسسسسسسسسسسسسسسان هادئ اووووووووي

وطيب جدا وبحب الرومانسية اووووووووووووووي

وبزعل بسسسرعة وبضايق
.عاشق الرومانسية.
شخصيتك جميلة اوى (القلب الطيب)بس يشوبها انك بتزعل بسرعة وبتتضايق بس تعرف لو خليت صدرك واسع ومابتتضايقش على طول يتهئلى كدة هاتبقى شخصيتك جمييييييييييييييلة جدا لكن انتا كده برده شخصيتك جميلة اووووووووى.
ومتشكر يامان على مشاركتك الجميلة دى.
.................................................. .................................................. .................................................. ............................................
ومنتظر ياجماعة اليى يخش يعقب على الشخصية اليى شايفاها قدامة ويكتب هو عن نفسة.
القلب الطيب
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسي

يا عاشق الرومانسية
.عاشق الرومانسية.
ايه ياجماعة محدش عايز يتكلم تلانى عن نفسة ولا ايه عادى اعتبر دى مراية بس بتظهر عيوبك ومميزاتك ويتهيئلى المميزات هاتبقى اكتر انشاء الله
بس جربوا
بسمة basma
بصراحة...........

انا مش فاهمة نفسى خالص حتى كل اللى يعرفنى يقولى انتى شخصية غريبة جدااااا

رومانسيتى مش بتظهر ادام حد بتفضل جوايا

معظم حياتى هزار وبحب الضحك والهزار مش بحب النكد

اى حاجة بتحصل لحد بتاثر فيا حتى لو ماليش دعوة بيها

مبحبش حد يزعل منى خالص

واخدة الدنيا ببساطة ونفسى الناس كلها تاخدها ببساطة لان الدنيا مش مستهلة
استحاله احب تانى
انا بقا شخصيتى سعات مش بافهمها
انا بحب الرومانسيه اووى وطيبه اوى
وبحب اسمع للناس
بس عيبى انى بدايق بسرعه اوى
ولمه بدايق بكره الناس كلها
انا حاسه انى ولا حاجه
.عاشق الرومانسية.
بصى بسمة انا يعنى مش عارف اقول ايه لانى تصدقينى لو قلتلك ان شخصيتك مايقارب طبق الاصل من شخصيتى وبجد انا مابداتش علشان مش عارف اوصفها علشان كده انا مش هاقدر اوصفها لانى هابقى بوصف نفسى بس انا عن نفسى شخصيتى دى او شخصيتك دى عاجبانى ومش عايز اغيرها انا بمارس رومانسيتى مع نفسى وعالموقع بس لكن عمرها مابتظهر قدام حد وبعتقد ان دى حاجة كويسة بالنسبة لى وياريت تفكرى هاتلاقيها ان الرومانسية عالم بتاعك انتى ومحدش من حقة يدخلة غير شريك الحياة او الحبيب وبس
بسمة basma
بصى بسمة انا يعنى مش عارف اقول ايه لانى تصدقينى لو قلتلك ان شخصيتك مايقارب طبق الاصل من شخصيتى وبجد انا مابداتش علشان مش عارف اوصفها علشان كده انا مش هاقدر اوصفها لانى هابقى بوصف نفسى بس انا عن نفسى شخصيتى دى او شخصيتك دى عاجبانى ومش عايز اغيرها انا بمارس رومانسيتى مع نفسى وعالموقع بس لكن عمرها مابتظهر قدام حد وبعتقد ان دى حاجة كويسة بالنسبة لى وياريت تفكرى هاتلاقيها ان الرومانسية عالم بتاعك انتى ومحدش من حقة يدخلة غير شريك الحياة او الحبيب وبس
فعلا واللة كل كلامك صح وطبعا زى ما قلت حاجة كويسة جداااااااا

وان فى اعتقادى ان كدة احسن من كل اللى حوليا وشخصيتى مستقلة
.عاشق الرومانسية.
بصى استحالة احب تانى هو انك بتحبى الرومانسية دى حاجة جميلة جدا وشئ حلو وانك طيبة كويس جدا بس مايكونش قوى لانى الطيب قوى ماينفعش كتير فى الزمن ده وانك بتحبى تسمعى للناس دى يبين انك ذوق وعشرية ودى صفة تميزك عن كتير غيرك وحاجة تديكى خبرة من تجارب اليى حواليكى ولكن بتضايقى بسرعة تقومى تكرهى الناس كلها لا تحاولى تتحكمى فى اعصابك حتى علشان نفسك انتى لان ممكن يكون اليى قدامك مايقصدش لكن بعد اية بعد ماتكونى اتضايقتى اتاكدى ا ن اليى قدامك قاصد يزعلك ولا لا وبعد كدة ممكن مايكونش بينكوا كلام وممكن تكرهية حتى هو بس لكن اية ذنب الناس كلها.....................
شخصيتك جميلة اوى برومانسيتها وطيابتها لكن يشوبها الاشياء السابقة حاولى تصلحيها هاتكون شخصيه خيالية
وانا هاسكت بقى بدل ماعاكسك ياقمر
ههههههههههه
ellama
طيبة
رومانسية
هادية
بفكر بعقلي
واقعييية جدا
خجووولة جدا
مش بحب ازعل حد منى
بهتم باللى حوليا مش بنسي حد
The Mysterious
شخصيتك جميلة جدا ومتميزة يا Ellama . أما أنا فأحب الهدوء والرومانسية.. ملتزم بتعاليم دينى.. أحب البقاء وحيدا للتأمل.. أفكر كثيرا بعقلى قبل أى خطوة.. حازم فى قرارتى بعض الشئ.. صريح جدا ولكن بطريقة ما تضايقش اللى قدامى.. مشكلتى إنى ممكن أتخدع فى ناس كانوا بيمثلوا عليا إنهم طيبين..
شكرا على التوبيك الجميل ده...
.عاشق الرومانسية.
طبعا يا Ellama شخصيتك جميلة جدا واكثر من رائعة ولا يشوبها شئ شخصية رومانسية وحساسة وهادية بجد شخصية رائعة او نقدر نقول مابقتش موجودة كتير اوى الايام دى اهنيكى على شخصيتك الرائعة ومتشكر على مشاركتك
.عاشق الرومانسية.
The Mysterious بجد شخصيتك جميلة ومتميزة جدا حبك للرومانسية والهدؤ بيدل على رقة قلبك ورومانسيتك ايضا؛وملتزم بتعاليم دينك ده شئ جميل جدا وياريت كل الناس تلتزم بدينها؛وبانك تحب البقاء وحيدا للتامل ده بيدل على تميزك وذكائك ومعرفتك لكثير من الاشياء؛واك تفكر بعقلك وتاخد قراراتك بحزم دة شئ جميل جدا جدا؛والتميز الاكثر انك صريح جدا وممكن توصل صراحتك من غير ماتتضايق اليى قدامك وده شئ مش فى الكثيرين دلوقت؛وبانك تنخدع فى ناس بيمثلوا الطيابة كتير منا كده بس مع الوقت المشكلة دى هاتروح.
بس انا اهنيك على شخصيتك الرائعة ومتشكر جدا على مرورك.
The Mysterious
متشكر جدا على كلامك الجميل ده يا عاشق الرومانسية.....
استحاله احب تانى
شكر ا يا عاشق الرومانسيه
كلامك جميل
انتا هتعكسنى انتا خلاص عكستنى
وانا قابله يا قمر
العاشق الرومانسى
هادى
رومانسى
ساعات لو كنت مضايق مع حد بروح اهزر معاه وابدا بالسلام
متديين
بتاثر جداجدا باللى حولى
مستعد اعمل اى حاجه علشان حبيبى
بفكر قبل كل حااجه
ساعات خجول جدا
.عاشق الرومانسية.
متشكر على ايه ياThe Mysterious ده حقك ونورت الموضوع.
ومتشكر على زوقك ياقمر يا استحالة احب تانى وشرف لية انك تقبلى معاكستى هههههههه
وبجد نورتى الموضوع ياقمر.
وبجد كلكوا ياجماعة منورين الموضوع وفى انتظار شخصيات تتكلم عن نفسها اكتر.
.عاشق الرومانسية.
اولا ياعاشق يارومانسى انا باهنيك على اختيارك لاسمك لانه بجد جميل جدا(العاشق الرومانسى)وبؤلك انك نورت الموضوع.
وبجد شخصيتك جميلة ولا يشوبها شئ الهدؤ والرومانسية وانك بتتاثر بكل اليى حواليك ده يبين انك حساس جدا وانك تبقى مضايق مع حد وتبدا معاه بالخير والسلام ده يدل على طيبة قلبك وانك تعمل اى حاجة علشان حبيبك دى حاجة جميلة اوى وانك تفكر بعقل قبل اى حاجة ده شئ جميل ومنطقى جدا وخجول جدا ساعات جميل الخجل فى نظرى جميل بس مايكونش فى كل الوقت.
شخصيتك جميلة ياعاشق يارومانسى بس حاول ماتتاثرش كتير باليى حواليك اوى علشان متتعبش فيما بعد من حد تصرفة مايعجبكش ولا حاجة.
ونورت يامان
lovey
على فكره الموضوع حلو بجد
انا بئا يا سيدى بحس انى ضعيفه اوى
مع انى رومانسيه جدا وطيبه اوى وده مش كلامى والله
بس انا نفسى اخلص من الطيبه دى
وكمان مش بحب ازعل حد منى
وبخاف على مشاعر اللى حواليا
وكتير باجى على نفسى عشانهم
بس صدقنى انا مش مبسوطه كده عشان محدش بيقدر
انا كمان حساسه اوى ودموعى قريبه
بس اوقات ببقا رخمه اوى
وبجد لما بضايق من حد بتحول تماما ومبيهمنيش اى حاجه
وكمان انا اوقات بيبقا عندى لامبالاه فظيعه

يللا قوللى رايك
zwawy
طيب
روماسى
عصبى لدرجة كبيرة
لكن اكترحاجة وحشة فيا هى كترة المخدرات
.عاشق الرومانسية.
متشكر على ايه ياThe Mysteriousده حقك
.عاشق الرومانسية.
مع انى رومانسيه جدا وطيبه اوى وده مش كلامى والله
بس انا نفسى اخلص من الطيبه دى
وكمان مش بحب ازعل حد منى
وبخاف على مشاعر اللى حواليا
وكتير باجى على نفسى عشانهم
بس صدقنى انا مش مبسوطه كده عشان محدش بيقدر
انا كمان حساسه اوى ودموعى قريبه
بس اوقات ببقا رخمه اوى
وبجد لما بضايق من حد بتحول تماما ومبيهمنيش اى حاجه
وكمان انا اوقات بيبقا عندى لامبالاه فظيعة
الرومانسية حاجة جميلة جدا هى والطيابة بس مش الطيابة بزيادة علشان كده فعلا ماتحاوليش تبقى طيبة اوى زياده عن اللزوم.
وانك مابتحبيش تزعلى حد وبتخافى على مشاعر اليى حواليكى ده شئ اجمل بس يكونوا ناس فعلا تستاهل ده مش حد مابيقدرش الليى يستاهل انك تيجى على نفسك عشانة اكيد برضة هايقدر ويخاف على مشاعرك ولا ايه.
وانك حساسة اوى ده شئ جميل وكتير يتمنوا انهم يقابلوا انسانه زيك مليانه احساس.
وبالنسبه للدموع فى ناس بتبقى الدموع ليها راحة فتعتبر دى حاجة كويسة.
وبالنسبة للرخامة وانك بتتحولى ومابيهمكيش اى حاجة وانك عندك لا مبالاة فظيعة يتهيئلى بتبقى حاجة مش لطيفة خالص و يتهيئلى انسانة رومانسية وحساسة وجميلة زيك اكيد ممكن تبطل الحاجات دى علشان ماتخروشش على شخصيتها الجميلة.
شخصيتك جميلة جدا وكفاية فيها الرومانسية والاحساس والطيابة بس يشوبها اشياء بسيطة من الممكن التغلب عليها وده هايبقى نابع من جواكى مادام الاشياء دى بتضايقك.
.عاشق الرومانسية.
اولا يازواوى انتا نورت الموضوع وبالنسبة لشخصيتك
الرومانسية ده ئ جميل جدا جدا جدا
الطيابة حاجة اجمل واجمل وبرده مش موجوده فى كتير اليومين دول.
والعصبية ممكن مع الوقت ومع تفريغ كل شحنة عصبية جواك فى اى حاجة بتهديك ممكن تهدى وتروح منك حاجة بحاجة.
بس اليى مزعلنى جدا انك ليك فى المخدرات وبكترة؟؟؟؟؟؟
بص انا هاؤلك على اليى يملية عليا ضميرى انا بجد وقدامى والله يازواوى واحد مات علشان كان بيشرب سجاير بكترة وهو عنده40سنه
مابالك بقى مخدرات وبكترة طبعا شئ اولا هايدمر صحتك ونهايته مش كويسة وتدمير لفلوسك وتدمير لحاجات كتير اوى..
اكيد انتا عارف حاجة زى كده بس مش عارف لانه زى مابيقول اى حد بيشرب ده زاج لكن اكيد لو عندك اراده هاتتخلص من حاجة زى دى هى حاجة صعبة بس اكيد انشاء الله انتا اده وادود يازواوى ومنتظر منك رسالة بانك بطلت الحاجة دى والعصبية كمان.................................
وبجد نورت الموضوع وبجد اضفت موضوع كتير من الشباب بيكسفوا يتكلموا فيه شكرا على تعليقك الماثر ده ياباشا وياريت تنورنى فى كل مواضيعى.
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم ......أذا أحببت الأنضمام الي المندي فما هي الخطوااااااااااااات .........أرجوا أفادتي شكرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
النسيم الهادئ
انا انسانة عادية جدا بس مشكلتي او الي الناس شايفنها مشكلة ثقتي بنفسي وتمسكي براي
انا دايما بقف قدام الشئ الغلط مهما كان الانسان الي قدامي ودي حاجة بتزعل ناس كتير جدا مني وكمان صراحتي وصمتي بحس كتير انو ملحوظ
الغريب ان الي حواليا عارفيين اني صح وبيحولوا يغيروني باي طريقة لية مش فاهمة
نيس توبيك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اليكم صوره حبيبه مى عز الدين التى نشرت صور لها لاول مره تعرف عليها
اسماء محفوظ تغادر الي فرنسا بعد الحكم عليها بسنة
بالصور.. أول ظهور لـ ريم البارودي بعد الحكم عليها بالسجن
ليلى نظمى بعد سنوات تكشف سر الحكم عليها بالحبس 14 عاما