نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحب الصعب

بسم الله الرحمن الرحيم
انا ؟؟؟؟؟؟؟ سوف اعرض حكاية صغيرة لكن بالنسبة لى فهى صعبة جدا
انا كنت احب بنت وبقينا مع بعض لمدة سنة وكنت اعاملها بما يرضى اللة وبعدين قالت لى من الافضل ان نسيب بعض بسبب حدوث بعض المشاكل بالرغم من كل دة انا كنت معرف اهلى واهلها وسيبنا بعض .........وبعد اربع شهور احدث القدر معجزاتة ورجعنا لبعض لكن كان يوجد نسبة زعل بسيطة ......وكل اما اجى اقولها انا بحبك ونفسى تريحينى لانى حاسس بعدم الامان ......ثم تقولى انت عارف ان انا مش بحب اريحك وبعد زلك قلت لها لابد وان نوضع حلاااا .....لهزا الموضوع وقلت لها اما تحبى تريحينى اتصلى بيا وانا مش هتصل بيكى وبعد شهر راحت ليها صديقة وقالت لها ان انا تعبان ولابد وان تتصل بى وتقولى هل هى بتحبنى والا لا وكل دة من غير ما اعرف اى حاجة فبعد 10 ساعات من كلامها مع زميلتى اتصلت بى وقالت لى انها بتتصل لانها سمعت ان انا تعبان وكانت بتعمل بأصلها زى ما قلتلى وانتهى الحوار بينى وبينها على هزا .......... فانا ارجوا من كل شخص على المنتدى يكون قرأ هزه الرسالة يقوم بالتعليق عليها اعمل اية فى الموضوع دة ....مع انى واللهى العظيم بحبهااااااااااا اووووووووووى.............من اخوكم وصديققم ؟؟؟؟؟؟؟

المقال "الحب الصعب" نشر بواسطة: بتاريخ:
semsema_girl
اقول لك الصراحة البنت دى ماتستهلش حبك ده كله
و الاحسن انك تحاول تسيبها و بكرة هتلاقى واحدة بتحبك بجد
RAGHEB
بجد كلمك صح بجد انت بجد باين عليك شاب كويس اوى وال بيحب بجد عمروا مايعمل كدة مهما حصل
GrEeN EyEs
مشكووووور على التوبيك
Hema2010
ألف شكر على الرد الغالى..............وشكرا على مروركم
Ahmed Abdo
محمود انت عارف ردى بس ياريت تعمل بيه
Hema2010
شكرا يا أحمد وقريب جدا هتسمع أخبار كويسة
ضوء القمر
كلمات عذبه ورقيقه ... شكرا لك

helal عالاصل دور
Hema2010
ميرسى .... يا ضى القمر
honygirl
هاى ازيكم / الحب الصعب انك تكونى بتحبى واحد موووووووت وهوا مش حاسس بيكى وهتبقى حاجة اصعب لو هوا تعرفيه اوى زى مثلا تكون اخته صحبتك او هو صاحب اخوكى فى ناس تقول بالعكس كده اسهل لكن الحقيقة انو اصعب لانك ما تعرفيش تخونى صحبتك ولو كان يعرف اخوكى لو قلتى له ممكن يقول لاخوكى او او او بس لو انتى فى الموقف ده ممكن تعملى ايه؟؟؟؟؟؟ مستنيه ردكم [googlevideo][/googlevideo]
vodka@id
وهتبقى حاجة اصعب لو هوا تعرفيه اوى زى مثلا تكون اخته صحبتك او هو صاحب اخوكى فى ناس تقول بالعكس كده اسهل لكن الحقيقة انو اصعب لانك ما تعرفيش تخونى صحبتك ولو كان يعرف اخوكى لو قلتى له ممكن يقول لاخوكى او او او بس لو انتى فى الموقف ده ممكن تعملى ايه؟؟؟؟؟؟ مستنيه ردكم
بصي يا برنسيس
حسيها مع نفسك كدا لو كانت الدنيا سهل وكل ما نحتاجه بين يدينا فاعتقد انها موش هيكون لحياتنا طعم
ولكن اتخلقنا لنصمم على ان نفعل ما نقول هو فعلا موش سهل ولكن حاولى تجعليها موش صعب
ازاى ؟
فى الحاله اللى بتعرضيها دى اقترح وفيه اكتر من اقتراح على فكره
بس الاجمل انه ولو فىحاله موش ناوى يهرج فى الموضوع فيكلم اخوها بشكل ودى ولانه صديقه فهيتيح لهم فرصه المقابله وماتقلشي موش هيرضى لانه هناك قوه ربنا التى تجعلنا مادمنا ناويين خير موش يخيب ظننا

اسف لو كنت رغيت كتير ولكن قصدت الافاده
honygirl
الحمد لله ان التوبيك ده عجبكم فضفضوا فيه براحتكم بقى انا صاحبة الموضوع
الفراشة العاشقة
والله انا من رايى انك تنساها وتسبها دى مش تستاهل حبك ليها صدقنى هتلاقى واحدة احسن منها ميت مرة بس الانسانة دى من الافضل انك تنساها لانها بجد مش بتحبك ياريت تاخد بالنصيحة دى وشكرا ليك بجد
daring eyes
انا من راىانك تسيبها وحاول تنساها لانه من اللى عملته ده تبقى مش بتحبك وانت بالحب ده تبقى انسان محترم و بتعرف تحب من قلبك فتبقى تستاهل احسن منها تستاهل البنت اللى تحترمك و تحبك حتى لو رجعتوا لبعض هيحصل نفس الموقف و تسيبوا بعض تانى الا اذا كانت المشاكل اللى كانت بينكوا دى كبيره و تستاهل اللى هى بعملوا

حاول معاها مره اخيره برررررررررررررررررررضضضضضضضضضضضضضضضووووووووووووووو وااااااااااااااااااااااااااااا
honygirl
طب انا عندى صاحبتى بتمووووت فى ولد وهو مش حاسس خالص ليل ونهار تبكى ومافيش فايده ومش عارفه تنساه
الفراشة العاشقة
الله يكون فى عون صحبتك بس من الافضل تنساة طالما مش حاسس بيها ياما تاخد خطوة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحب ما هو..جماله..روعته..الحب كنز رائع..الحب شعور لا يوصف
أحدث بوستات الفيس بوك عن عيد الحب - أجمل رسائل عيد الحب -ألش فيس بوك عن عيد الحب
اقرأ الصعب و الأصعب في الحب
الصعب والاصعب في الحب