نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسى احب

انا عمرى ماحبيت ولا عرفت شكل الحب ده ايه ونفسى اجربه واعيشه بجد بس كسوفى اللى مودينى فى دهيه ولم بتكلم مع اى بنت ببقا مرتبك وفيه بنات نفسه تمشى معايا نفسى افك النحس ده انا عمرى ماروحت كلمة بنت وقولتلها عايز امشى معاكى او ارتبط بيكى وفيه بنات كانوا بيقولوا لاصحابى احنا معجبين بالشخص ده ونفسنا نمشى معاه ولم اصحابى كانوا ياجوا يقولولى كدا كنت ببقا محروج اوى عايز اعرف اعمل ايه عشان احب لان انا مابقتش قادر حاسس انى مخنوق قولولى بجد اعمل ايه

المقال "نفسى احب" نشر بواسطة: بتاريخ:
شاهندا
اتقى الله فى البنت الى هتحبها وهيا ممكن تحبك بجد وخش من الباب احسن علشان ربنا يباركلك
____________________________________________-

انا اسمى شاهندا وبيدلعونى ب شا هى
sendrella
اولا الحب بييجى فى وقته ما تستعجلش عليه. ثانيا مش اى واحده هتحبها اكيد هتلاقى واحده فى مواصفات انت عايزها مش مجرد واحده معجبه . ثالثا وده الاهم ياريت يبقى فى ارتباط رسمى احسنوبعد الخطوبه والارتباط هييجى الحب
sama001
انت يمكن حاسس انك غريب عشان كل الي حوليك مصاحب و ماشي بس لازم تعرف انك الي صح و هم الي غلط في ساعات كسوف بيبقى حلو و لو فضلت زي مانتا الناس كلها هتقول عليك راجل محترم و لما تحب واحدة بجد هتامنلك على طول لانك محترم فياريت تفضل زي مانتا
lolo girl
الحب هيجى لغايت عندك بكل سهوله
mahmoudmaiz
الحب هيجى لغايت عندك بكل سهوله
هيجى لحد عندك فى تاكس
فرفوشة الفرفوشه
ياعم انت مستعجل ليه على الهم
انت ادخل قلوب حائره في المنتدى هتلاقي ضحايا الحب واكيد هاتحمد ربنا انك مش بتحب
صحيح الحب دا شئ جميل بس الايام دي صعب تلاقي الصادق والمخلص
انا مش بسودها في وشك بس بجد انت انسان محترم وياريت ماتحاولش تبوظ نفسك بالتفكير انك تمشي مع بنات ولو عايز فعلا تحب وربنا يوفقك وعنك اماكنيه اخطب وحده واكيد يعني دي حاجه سهله
عشان ربنا يوفقك وماتكونش حاجه تغضب ربنا وساعتها صدقني هتلاقي نفسك عايش احلى قصه حب
وهاتطلع كل مشاعرك لخطيبتك وبس
اسفه جدا على الاطاله
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحبها ومش عارف اعمل اة
وانا مش عارف اكلمها ازي اعمل اة
%u0632%u0627%u0626%u0631
فى شباب بتمشى قبل الزواج كتير وعندما تنوى الزواج بتشك فى كل البنات فبلش تربى عندك عقدة زى كدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
انى بحب واحد بس عمرى ماكلمته وحسة انى باعمل حاجة غلط وانامش باقول الحاجات دى لماماعلشان بتزعق لى انا قلت لاثنين بنلت جيرانى وابنت عمتى واحساسى بيقولى ده غلط . هو الحب حرام
dodo_20108150
انا اتحبيت كتير اوى نفسى احب حد بجد انا حاسه انى معنديش قلب بتحب وكمان بجرح الى حبنى وبربى فيه عقده انا نفسى احب والى احبه هو ده الى اتجوازه علشان لا اتجرح ولا اجرح حد تانى بجد انا تعبت من حرج الناس
رد زائر
الحب حلو لكن الوجع اوحش بكتير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حنان ترفع شعار"عانس وعاجبه نفسى والمتجوزين سدوا نفسى"
نفسى.....................؟؟؟؟
نفسي ألف
حلم نفسى فيه