نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعبت نفسى فى ربح حلال

فى البدايه احب ان اوجه تلك الرساله الى كل الخبراء فى عالم الربح من الانترنت ان هذه الرساله ليس بصوتى انا فقط انما بصوت كل انسان يمتلك ضمير حى ويخاف الله ويريد رزق حلال خالص عن طريق الانترنت ولكن للاسف الوضع غير مرضى اى منتدى الان تدخله تجد ركن الربح من الانترنت تقول ممتاز هنربح اخيرا من عالم الانترنت ولكن للاسف تجد كل المواضيع تتحدث عن شركات اجنبيه محرمه والمكسب من على الاعلانات والكثير من الفتاوى اكدت ان التعامل معها حرام حتى لو الاعلانات مش محرمه والسبب لابد ان يكون مصدر الشركه حلال لولكن للاسف كل المعروض شركات حرام وللاسف كله بيشترك وراضى بالفلوس الحرام والبعض لا يعرف انها حرام والبعض متاكد انها حرام ويحاول ان يخليها حلال بيفكرنى بمسلسل العار لما مختار يحلل الحرام لا تعليق والان اعتقد ان يوجد ربح اسلامى حلال على شبكه الانترنت ولكنه غير ظاهر بسبب كثره وجود الربح المحرم المنتشر الاجنبى فانا الان اريد ولو منفذ واحد حلال للربح من الانترنت ارجو الرد والاهتمام .

المقال "تعبت نفسى فى ربح حلال" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
خلاص مفيش ربح حلال من خلال الانترنت
عاشق الشعر
مش فاهم قصدك اعذرنى
هل ادسنس حرام مثلا ؟؟
ali_bob2
جوجل ادسنس ممكن تفلتر الاعلانات التى تظهر منها المخالفة

بالنسة للمواقع الاخرى بتاعت الشركاتالضغط على الاعلانات دى اصلا اللى بيجرى وراهل لموخذة فى الكلمة جعان وشحات ومرقع
يئيولك هنا وارح 1دولا فى اليوم او 10
يعنى اصلا حرام زى منتا بتقول ثانيا مش مربحة اساسا

كمان معظمه نصابين وشغلهم نصب بكسبو من ضغطات الناس المفروض الاعلانات المتعاقدين معها الاشهارها يشهروها للناس مش يخلو الناس تضغط عليها علشان يكسبو والناس اصلا مبتبسش للاعلانات
اجتماعى اخر حاجه
ادسنس مش حرام بس انا حسابى متوقف فيها بسبب البين كود واتمنى حد يفدنا بجد فى طريقه للربح
عاشق الشعر
ادسنس مش حرام بس انا حسابى متوقف فيها بسبب البين كود واتمنى حد يفدنا بجد فى طريقه للربح
بص يا باشا
انا كنت زيك باضبط و بعد قراءة هذا الموضوع طبقت كل ما فية و تم التفعيل خلال 48 ساعة
انصجك اقرا هذه الموضوع بعناية و لا تراسل ادسنس عبر ايميلهم و انما عن طريق على زو اتصل بنا الموجود فى حسابك و ستجدها عن على البين كود و تفاصيل تعليق الدفعات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
إختبار نفسي...إكتشف نفسك من خلال إجاباتك
حنان ترفع شعار"عانس وعاجبه نفسى والمتجوزين سدوا نفسى"
تعبت بجد