نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارباح نجوم مصرية اليومية شاااااااارك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عاوز تشجيعة حلوة من اعضاء نجوم مصرية
المشاركين في الادسينس
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لاني بدات اياس من موقع نجوم مصرية في الربح وزهلت باراء بعض الاعضاء بعمل خمسة دولار من الموقع يوميا فطرحت هذا الموضوع قاصدا استعادة النشاط في الكتابة لا الاساءة للموقع

ياريت الكل يدخل ويقلنا ارباحة اليومية
من موقع نجوم مصرية وكم عدد المواضيع اللي كتبها في اليوم

المقال "ارباح نجوم مصرية اليومية شاااااااارك" نشر بواسطة: بتاريخ:
zakaria8813
مواضيعي تقريباً 12

لم أربح شيئا حتى الآن مع إحترامي للمنتدى
محمود مجدى2010
واان كمان هكذا للاسف مفيش ارباااااااااااااااااااااح خاااااااااااااااااااالص
yaserlove16
واان كمان هكذا للاسف مفيش ارباااااااااااااااااااااح خاااااااااااااااااااالص

انتو هتحبطوني كده ايه رايكم نعمل مظاهرة علي المنتدي بزيادة مشاركة الارباح بنسبة 100/100
ههههههههههههههه في الهيصة دي وانا قائدهااااااااا

شكرااا لمروركم
medo elkady

انتو هتحبطوني كده ايه رايكم نعمل مظاهرة علي المنتدي بزيادة مشاركة الارباح بنسبة 100/100
ههههههههههههههه في الهيصة دي وانا قائدهااااااااا

شكرااا لمروركم

فكره حلوه
ونعتصم احد اقسام المنتدى ههههههههههههههههههههههه
محمود مجدى2010
ههههههههههههههههههه وانا كمان معاك يالا يا عبدو باشا يالا يا مشرفين اعملوا قسم اسمه ميدان التحرير علشان احنا هنتظاهر هناك """ الشعب يريد ارباح ادسنس 1005 """ ههههههههههههههه

******* وعجبى ******* والله احنا شعب زى الفل بس ادسنس يظبطنا بس واحنا هنظبطوا هههههههههه
yaserlove16
ههههههههههههههههههه وانا كمان معاك يالا يا عبدو باشا يالا يا مشرفين اعملوا قسم اسمه ميدان التحرير علشان احنا هنتظاهر هناك """ الشعب يريد ارباح ادسنس 1005 """ ههههههههههههههه

******* وعجبى ******* والله احنا شعب زى الفل بس ادسنس يظبطنا بس واحنا هنظبطوا هههههههههه
الاعتصام هيكون في قسم جوجل ادسينس هنااااااااااااااا
يا تتنفز مطالبناااااااااا والااااااااااااااااااااااااااااا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

!!قيصر الشرق!!
انا كمــان ارباحــى اليوميه من نجوم مصريه تقريبا 01. دولار يعنى سنت يوميا

لكــن اعتمادى بيكون لو اتحطلى موضوع فى خبر عاجل بيكسب على الاقل دولار

لكن المشكله ان كل اسبوع مثلا على ما يكون فيه موضوع ليا فى عاجل

واحب اقول انه من المستحيل ان عضو يعدى دولار يوميا من مجرد كتابه المواضيع

لان نسبه 70% هى خادعه جدا لانها بتتحسب على كـل موضوع لوحده

مش على محصله المشاهدات و الضغطـات كلها فبتكون النسبه للاسف ضعيفه

منتدى نجوم مصريه لو اصبح 100% اقل عضو هيكسب من دولار الى 2 دولار يوميا
elmmasri
انا كمــان ارباحــى اليوميه من نجوم مصريه تقريبا 01. دولار يعنى سنت يوميا

لكــن اعتمادى بيكون لو اتحطلى موضوع فى خبر عاجل بيكسب على الاقل دولار

لكن المشكله ان كل اسبوع مثلا على ما يكون فيه موضوع ليا فى عاجل

واحب اقول انه من المستحيل ان عضو يعدى دولار يوميا من مجرد كتابه المواضيع

لان نسبه 70% هى خادعه جدا لانها بتتحسب على كـل موضوع لوحده

مش على محصله المشاهدات و الضغطـات كلها فبتكون النسبه للاسف ضعيفه

منتدى نجوم مصريه لو اصبح 100% اقل عضو هيكسب من دولار الى 2 دولار يوميا
لا حضرتك لو علمت مشاهدات كويسه هتحس بالموضوع

يعنى انا مثلا عامل معيار ان كل 2000 مشاهدة الربح بيبقى من 5. الى 2$ وتتوقف على سعر النقرة

اما عن النسبة فهى عالية جدا وحتت الضغطات دى رزق تيجى فى 70% بتوعك او فى الباقى حاجة محدش يقدر يتحكم فيه

القاعده العامة شغل اكتر (مواضيع بجودة عالية) = مشهدات بالالاف = ربح محترم
الخطير جدا
ياجماعه الارباح العربيه زباله اوي

ايه يعني لمااكسب نص دولار او دولار اساسا

ايه الارقام العبيطه دي

والله العظيم انا بتحسر على حالنا ,, لما اشوف واحد اجنبي بيكسب 100 دولار في اليوم وزعلان

حاجه تقرف
yaserlove16
ياجماعه الارباح العربيه زباله اوي

ايه يعني لمااكسب نص دولار او دولار اساسا

ايه الارقام العبيطه دي

والله العظيم انا بتحسر على حالنا ,, لما اشوف واحد اجنبي بيكسب 100 دولار في اليوم وزعلان

حاجه تقرف
المحتوي الاجنبي افضل بكثير
في اعضاء في المنتدي هنا
بتعمل من موقع يوساي تو 5 دولار يوميااااااا
KAKO
النهارده عشان الموضوع بصيت على الارباح علما بانى بقالى كتير جدا جدا محتطتش مواضيع مجرد انى بشارك فى رد ربحى من نجوم 0.04 دولار يعنى اربعه سنت
yaserlove16
النهارده عشان الموضوع بصيت على الارباح علما بانى بقالى كتير جدا جدا محتطتش مواضيع مجرد انى بشارك فى رد ربحى من نجوم 0.04 دولار يعنى اربعه سنت
ايه ياعم مالك مخنوق اوي ليه كدها فكهااااااااااا
هههههههههههه
شكرالمرورك
لسة ياعني مصادفتش حد قالي دولار
أسامة1
والله يا جماعة أنتم تظلمون المنتدي هكذا

أنا مثلا في يوم واحد من موضوع واحد حققت 10 دولار / 2000 مشاهدة و 150 نقرة = 10 دولار في يوم واحد فقط

و هي أعلي مستوي أصل له في نجوم مصرية

و الحقيقة أني ليست لي مواضيع كثيرة بالمنتدي عادة أكسب 0.50 دولار من نجوم مصرية و صراحة هذا لأني لا أعمل مواضيع

و لكي تحقق مكسب محترم من نجوم مصرية يلزملك محتوي حصري غير منسوخ و يجب أن تختار موضوع عليه إقبال كبير من الزوار

و كمثال لذلك أنا البارحة كنت أشاهد الأخبار في التلفاز فتابعت خبر الحضر الجوي علي ليبيا و قمت بسرعة بعمل موضوع حصري من كتابتي الخاصة و لا كلمة منسوخة لحد أني سبقت كل من موقع الجزيرة و رويترز في نقل هذا الخبر علي الإنترنت و تم وضعه في أخبار عاجلة أعلي المنتدي و الموضوع تعدي 1000 زيارة لكن للأسف لم أكسب منه كثير حوالي 0.50 دولار ا لأن المحتوي العربي تعرفون قصته مع قوقل

و أنا هنا لا أقصد أن تتابعون الأخبار و ما إلي ذلك فأنا شخصيا أول موضوع لي منذ إشتركت في أدسنس أضعه بهذه الطريقة

و أخيرا أؤكد لكم أن أرباحكم دائما = مقدار المجهود المبدول + القدرات الشخصية لكل واحد مثلا تمكنه من اللغات الأجنبية و ذكاءه في التعامل مع المواضيع الحصرية مثلا + الحظ + عوامل خارجية كسعر النقرة من قوقل.......

أتمني أكون أفدتكم
zapata
لا حضرتك لو علمت مشاهدات كويسه هتحس بالموضوع

يعنى انا مثلا عامل معيار ان كل 2000 مشاهدة الربح بيبقى من 5. الى 2$ وتتوقف على سعر النقرة

اما عن النسبة فهى عالية جدا وحتت الضغطات دى رزق تيجى فى 70% بتوعك او فى الباقى حاجة محدش يقدر يتحكم فيه

القاعده العامة شغل اكتر (مواضيع بجودة عالية) = مشهدات بالالاف = ربح محترم

كلامك صح يا أخ مصري .
أحد اهم اسرار الربح من منتدى نجوم مصرية هو المواضيع الحصرية ، لقد لاحظت ان الكثير من الأعضاء المبتدئين يشتكون من ضعف ارباحهم ، انه امر طبيعي جدا ، كلنا بدأنا بسنت ومع مرور الوقت واكتساب الخبرة تبدأ الأرباح تتزايد ، المهم هو العمل المستمر والمميز ، كلما اشتغلت أكثر زادت الأرباح .
ملاحظة هناك من يضيعون الكثير من وقتهم للبحث عن طرق مضاعفة الأرباح وما شابه ذلك ، عن تجربتي الشخصية لا توجداية طرق ، الطريقة السحرية للحصول على ارباح جيدة هي العمل بجد ونشاط الإبداع سر النجاح .
في بداية مشاركتي بهذا المنتدى كنت اكسب مثلكم جميعا 0.01 ومرات اخرى 0.04 الى ان بلغت ارباحي مستوى جيد حاليا اكسب في بعض المرات 14 يورو ومرات اخرى 4 يورو في اليوم الواحد اما ارباحي من موقع يوساي تو فهي متغيرة من 7 الى 20 يورو في اليوم مع العلم ان مشاركتي بهذا الموقع تراجعت نوعا ما عن السابق بسبب انشغالي بامور اخرى .
على العمومتمنياتي للجميع بالربح الجيد .

من اراد العلى سهر الليالي
KAKO
اهو النهارده جاتلى ضاغطه ب 43 سنت مسير الدولار يجيى ههههههههه ادينى مستنيه اصلى برضو مش محترف يعنى فى ادسنس
barca_n
أنا معدل أرباحي في هذا منتدى تقريبا من 15 - 50 سنت في اليوم وهذا بشكل يومي والحمد لله
بنت الشاطى
انا انهارده مش عاملة ولا سنت
abdobasha
يحز في نفسي ما يفعله اليوم بعض ابناء المنتدى
لم اسعى يوماً لسلطة أو شعبية زائفة، لقد افنيت عمرا حفاظا على سلامة هذا المنتدى، هكرا وسلاما
شهدت حروبه بهزامئها وانتصاراتها عشت أيام الهكر والاحتلال والتبنيد من ادسنس وعشت أيام النصر وعودة الاعلانات على الدومين ، أسعد أيام حياتي يوم طبقت مشاركة الارباح في المنتدى

وستظل نجوم مصرية هي الباقية فوق الاشخاص والافراد ، ابد الدهر مرفوعة الرأس والراية موفورة العزة والكرامة، حفظ الله منتدى نجوم مصرية مصر منتدى امناً وسدد على الطريق خطاه... والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته...

elmmasri
لم اسعى يوماً لسلطة أو شعبية زائفة، لقد افنيت عمرا حفاظا على سلامة هذا المنتدى، هكرا وسلاما
شهدت حروبه بهزامئها وانتصاراتها عشت أيام الهكر والاحتلال والتبنيد من ادسنس وعشت أيام النصر وعودة الاعلانات على الدومين ، أسعد أيام حياتي يوم طبقت مشاركة الارباح في المنتدى

وستظل نجوم مصرية هي الباقية فوق الاشخاص والافراد ، ابد الدهر مرفوعة الرأس والراية موفورة العزة والكرامة، حفظ الله منتدى نجوم مصرية مصر منتدى امناً وسدد على الطريق خطاه... والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته...

وتحيا جمهورية نجوم اف ام المصرية
DrAMROF

إيه يا عبدو إنت هتتنحى ولا إيه
louaimoh
بصراحة مع احترامي للجميع المنتدى هنا بسم الله ما شاء الله ميه ميه
وبالنسبة لأرباحي أنا في يوم واحد عملت 5.50 يعني خمسة دولار ونص من المنتدى ده رغم إني عمري ما اتحطلي خبر في العاجل
وبصراحة المنتدى ارباحو تمام
yaserlove16

كلامك صح يا أخ مصري .
أحد اهم اسرار الربح من منتدى نجوم مصرية هو المواضيع الحصرية ، لقد لاحظت ان الكثير من الأعضاء المبتدئين يشتكون من ضعف ارباحهم ، انه امر طبيعي جدا ، كلنا بدأنا بسنت ومع مرور الوقت واكتساب الخبرة تبدأ الأرباح تتزايد ، المهم هو العمل المستمر والمميز ، كلما اشتغلت أكثر زادت الأرباح .
ملاحظة هناك من يضيعون الكثير من وقتهم للبحث عن طرق مضاعفة الأرباح وما شابه ذلك ، عن تجربتي الشخصية لا توجداية طرق ، الطريقة السحرية للحصول على ارباح جيدة هي العمل بجد ونشاط الإبداع سر النجاح .
في بداية مشاركتي بهذا المنتدى كنت اكسب مثلكم جميعا 0.01 ومرات اخرى 0.04 الى ان بلغت ارباحي مستوى جيد حاليا اكسب في بعض المرات 14 يورو ومرات اخرى 4 يورو في اليوم الواحد اما ارباحي من موقع يوساي تو فهي متغيرة من 7 الى 20 يورو في اليوم مع العلم ان مشاركتي بهذا الموقع تراجعت نوعا ما عن السابق بسبب انشغالي بامور اخرى .
على العمومتمنياتي للجميع بالربح الجيد .

من اراد العلى سهر الليالي
ايوه كده فينك من زمان اخ zapata بترفع من معنوياتي كتتتتتتتتتير
بردك بتعطيني كده تشجيع للاسف بيستمر يوم او اثنين
هههههههههههه
وارجع كما كنت ياريت تبقي تدخل الفيس اريد التواصل معاك
yaserlove16

اه واه واه واه الي الامام ياعبدو بس سدقني لو بقت الارباح 100/100
هتتزايد المواضيع بقوة علي المنتدي والموقع هيدخل في المنافسة
مع افضل المواقع وهتعم الفائدة علي الجميع في الاول والاخر
الامر يرجع ليك كده او كده بنحب نجوم مصرية
بس نفسي ونور عيني تحزف قسم كلمات الاغاني
zapata

ما هذا الشعر استاذ عبدو ، حفظ الله منتدى نجوم مصرية
][king fares][
للأسف الأرباح من سنت إلى 20 سنت .. لكن أفضل من لاشيء ..

وبصراحة أنا مكسل .. يعني ممكن أجيب دولار لكن مكسل أضيف مواضيع كثير ..
sasa2011
الصراحة لو كل واحد حطلو كل يوم كام موضوع مميز + مساعدة المنتدى فى الارشفة الصاروخية فى جوجل هيبقى مكسبو حلو
بس اكيد مش اوى لان كلنا عارفين الضغطة العربى الى مش هيتصلح حالها بس فى كل الاحوال منتدى نجوم بردو يغطى نسبة الظهور بالعديد من الظهور فى ادسنس
عموما نتمتنى التفوق للمنتدى
abdobasha
ما هذا الشعر استاذ عبدو ، حفظ الله منتدى نجوم مصرية
دا تهريج
بتكلم زي مبارك وقت الثورة يعني
dr.-.wanted
ايه ياجدعان فى ايه
انا مثلا امبارح جالى من نجوم مصريه سته دولار
وقبليها جالى سبعه دولار
ولما بكتب موضوعين تلاته ولا حاجه فى اليوم بيجيلى مثلا من نص دولار لدولار ونص
مش عارف انتو بتتكلمو على ايه
yaserlove16
ايه ياجدعان فى ايه
انا مثلا امبارح جالى من نجوم مصريه سته دولار
وقبليها جالى سبعه دولار
ولما بكتب موضوعين تلاته ولا حاجه فى اليوم بيجيلى مثلا من نص دولار لدولار ونص
مش عارف انتو بتتكلمو على ايه
يمان اردت تشجيع فقط علي الكتابة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قصص نجاح مع مشاركة ارباح ادسنس على نجوم مصرية
للمتخصصين فى مشاركة ارباح ادسنس على نجوم مصرية
مشاركة ارباح ادسنس الآن بنسبة 80% على نجوم مصرية
ما هي ارباحك اليومية من منتديات نجوم اف ام (للمشتركين في نظام مشاركة ارباح ادسنس)
خبر عاجل- تغيير في ارباح ادسنس بمنتدى نجوم مصرية