نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بركولى حسابى فى ادسنس اتقفل ddd

امبارح جيت عشان اتابع حسابى فى جوجل ادسنس وانا فرحان واتستتيت الموقع يحمل عشان اعرف ربحى امبارح كام زى كل يوم
اتفاجئ لما الصفحه تخلص تحميل انو مجبليش تقارير الارباح ... قولت عادى هتلاقيهم بيهظرو معايا ولا حاجه ههههه المهم اول كلمه قرتها فوق كانت(تم تعطيل الحساب) وشوية كلام حلمنتيشى تحت الجمله دى المهم فضلت اصوت واضرب وازعق فى الى جمبى ... ما علينا الحاجات دى كلها بتحصل لاى حدد لما يكون عمل مجهود وتعب بجد وفى الاخر يعرف ان كل الجهد ده جه ع الارض
وده الكلام الى لقيتو مكتوب تحت الجمله بنت التييييت الى كان مكتوبه فوق (إن حساب AdSense الخاص بك لعملية تسجيل الدخول هذه معطل حاليًا. نوصي بأن تقوم بالتحقق من علب الوارد لبريدك الإلكتروني بحثُا عن أية رسائل قمنا بإرسالها لك فيما يتعلق بحالة حسابك. يمكن أن يتم التقاط رسائلنا في بعض الأحيان بواسطة عوامل ترشيح البريد الإلكتروني، ولذا الرجاء التأكد من المجلدين "رسائل غير مرغوب فيها/رسائل مزعجة" الخاصين بحسابات البريد الإلكتروني لديك كذلك. )
ومن هنا الامل

المقال "بركولى حسابى فى ادسنس اتقفل ddd" نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoudmaiz
[COLOR="Blue"]ربنا يعوض عليك ويخرب بيت ام الشركة دى اللى كلت تعبنا والله عمرى ما غشيت
انا اتقفلى 3 حسابات فى الاسبوع ده بس وكلهم بدون اى اسباب ولا حتى فى تحذير قبل القفل
وكان فيهم حوالى 3000 دلولار
عليه العوض ومنه العوض
asrclub
الاخ الاول موضوع اغلاق الحساب ده اكيد من مشكلة انك قمت بحاجة غلط واتبعتلك تحذير وانت ماستلمتوش زي ضغطات ممنوعة او محتوي غير لائق ياريا تشرح اكثر او تحط لينك لموقعك وعلي فكرة من اسبوعين ايملات جوجل كلها اتهكرت وتم قفل حسابات جوجل كلها بس كله رجع اشتغل تاني بتغير الباسورد وكانت الرسالة بتقول عذرا نظرا لوجود نشاط غير عادي علي اميللك تم اغلاق الحساب لحين التاكد من انك صاحبه وفعلا لما نشطت الحساب لقيت في شوية ان في اميلات اتبعتت من حسابي لاميلات كل اصدقائي يعني من الاخر فيرس
اما الاخ محمد ممنوع يكون ليك اكثر من حساب علي جوجل ويمكن ده سبب قفلهم انا ليا حساب واحد مشغله علي كل مواقعي ومافيش مشكلة ثانيا نصيحة اي حد عنده مبلغ علي جوجل ولو مية دولا اسحبه اول باول لان حركة زي الفيرس اللي حصل عندي كان ممكن افقد الحساب وتضيع عليا كل الفلوس عشان كده ولاي سبب ممكن حسابك يتعطل فالافضل تاخد فلوسك اول باول وربنا يعوض عليك
ENT.ELGHALY
محلصش منى اى حاجه من دى
x_zero
ههههههههههههههه يعوض عليك ربنا!
yahlasah
ربما لم تحسن إستخدام حساب أدسنس. لكن ربنا يوفقك
usama mohamed khamis
ههههههههههههههه عادى جدا اخوك مقفوله اربع حسابات متزعلش نفسك انت بس .. فك ياراحل فك :d يعوض عليك ربنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
استفسار حساب ادسنس اتقفل يوم 16/10 ياترى ينفع يستلم عادى؟
والله انا ما عايز من الموضوع ده حاجة ولا ربح او اى حاجة لأن حسابى فى ادسنس و الله اتقفل انهاردة
حسابى اتقفل بدون اى مخالفة
حسابي اتقفل بدون اي مقدمات