نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حسابى اتقفل بدون اى مخالفة

السلام عليكم
انا فوجئت امبارح ان حسابى اتقفل فى ادسنس بسبب نقرات غير صالحة مع العلم انى مكنتش بضغط على اى اعلان انا بعد ما استلمت اربع دفعات والخامسة كانت فى الطريق الحساب اتقفل انا قدمت طلب ليهم ولسه مفيش رد مفيش اى نصائح علشان الموضوع ده

المقال "حسابى اتقفل بدون اى مخالفة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ENT.ELGHALY
طلب ايه كل سنه وانت طيب ..... الى بيروح مبيرجعش
محمود مجدى2010
طيب انت يا بختك ياعم استلمت اربع دفعات انا كنت بتعب علشان استلم دفعة تانية واتقفل وفيه 800 دولار ايراد الشهر اللى فات والشهر ده كان 500 دولار يعنى حوالى 1300 دولار والله بردوا من غير اى حاجة هو ده جوجل حسبى الله ونعم الوكيل
mahmoudmaiz
انا اتقفلى 3 حسابات فى الاسبوع ده بس وكلهم بدون اى اسباب ولا حتى فى تحذير قبل القفل
وكان فيهم حوالى 3000 دلولار
عليه العوض ومنه العوض
محمود مجدى2010
انا اتقفلى 3 حسابات فى الاسبوع ده بس وكلهم بدون اى اسباب ولا حتى فى تحذير قبل القفل
عليه العوض ومنه العوض
fuck google
انت قولت كام 3.000 دولار ؟؟
aliatwa2020
كده باه حرامممممممممممممممممممممممممممم
mahmoudmaiz
اه والله يا حوده كل حساب فيه تقريبا 1000 دولار او اقل او اكتر
اسوء اسبوع ف حياتى

الحمدلله على كل شىء
hema4ever
عليه العوض ومنه العوض
fuck google
ماشاء الله
1000 دورار
اعتقد انك عندك منتدي خاص بيك ولا ايه
mahmoudmaiz
ههههه حلوه دى يا حوده
بس المشكله ان فى شروطهم قايلين انهم ليهم الحق فى غلق اى حساب بدون ابداء اى اسباب
والمشكله ان مفيش غيرها
mahmoudmaiz
ماشاء الله
1000 دورار
اعتقد انك عندك منتدي خاص بيك ولا ايه
موقع مش منتدى
يلا الحمدلله على كل شىء
انا بفكر اسيب ادسنس خالص
hema4ever

موقع مش منتدى
يلا الحمدلله على كل شىء
انا بفكر اسيب ادسنس خالص
لو شغال ف اجنبي عندل بدئل كتيير
ولو عربي ممكن تنشئ اعلاناتك الخاصه وتريح دماغك من هبل ادسنس
محمود مجدى2010
مفيش حد يا جماعة يفيدنا بشركة كويسة كده بتتدفع على الويسترن اى واحد يقول اى حاجة لو يعرف
zapata
مفيش حد يا جماعة يفيدنا بشركة كويسة كده بتتدفع على الويسترن اى واحد يقول اى حاجة لو يعرف

لا يوجد احسن من ادسنس ، فقط يجب الإلتزام بالقوانين الخاصة به وعدم محاولة الكسب بطرق غير شرعية ، جوجل لديه خبراء يدفع لهم مقابل الحفاظ على مصداقيته ومكاسبه .
louaimoh
على فكرة يا جماعة جوجل بتمسك على الوحدة يعني ممكن مثلا في مدونتك كان في صورة جنب الإعلان او حاجة زي كده من غير ما تاخد بالك
بس برضو بجد مفيش احسن من ادسنس حتى لو لاقدر الله حسابي اتقفل هقول مفيش احسن من ادسنس
الخطير جدا
عوضك ع الله خلاص

اللي بيروح استحاله بيرجع
قاسم بني هاني
ههههههههههههههههههه انا بالشهر كلو تجميعي 2 دولار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شرح مع الصور للخدمات الإلكترونية لنيابات المرور : مخالفة رخص المركبات - مخالفة رخص القيادة
استفسار بخصوص اختصار الروابط و اشهار مدنتي بدون مخالفة ادسنس.
والله انا ما عايز من الموضوع ده حاجة ولا ربح او اى حاجة لأن حسابى فى ادسنس و الله اتقفل انهاردة
بركولى حسابى فى ادسنس اتقفل ddd
حسابي اتقفل بدون اي مقدمات