نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسى احب وارتبط بجد

نفسى احب وارتبط بجد حاسس انى مفتقد شئى مهم فى حياتى عشان كده نفسى احس بالحب بس يكون بجد من الطرفين وتكون انسانه تعرف ربنا اهم شئى بحس انى عاوز اتكلم مع حد قريب اوى غير اصدقائى الاولاد بس مش لاقى نفسى احب بجد واعرف اتكلم مع حبيبتى وتحس بيه وانا كمان احس بيها

المقال "نفسى احب وارتبط بجد" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
يا عم الحب عذاب
عليا الطلاق الحب عذاب
والواحد سعات بيحس انه عندو حرمان عاطفي وعاوز يحب ويتحب
بس فكك مالهرية وخليك حر نفسك
هارى بوتر1988
انا مع راى عبدو و بشده

حب ايه اللى انت جاى تقول عليه

على راى الست

الحب ده حاجه اشد من العقم بكتير
شاهندا
انتوا شكلكوا واخدين مقالب للركب

انتا متسمعشى كلامهم شوف واحدة محنرمة وبنت ناس محترمين واتقدم ليها وهتلاقى اللى انتا عاوزة . . .

__________________________________________________ _

ربنا اتنا فى الدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار
ومن الحب ما قتل
ملكش دعوه خالص بكلام عبدو ومحمد وعلى الفكره الحب مبيجيش بكلامك يا زياد الحب ده شي من عند ربنا ومينفعش يا شاهندا الواحد يتجوز من غير ما يحب سيب نفسك للحب شوف مين بيحبك دور حواليك اكيد هتلاقي حد بيحبك ولو معرفتش تلاقي هتلاقي الحب بيجيلك لوحده لما تشوف واحده او تكلم مع واحده وانت مش في دماغك هتلاقي نفسك حبيتها واصعب حاجه في الدنيا ان الانسان يعيش من غير حب ومن غير حبيب يشتاق له يشتاق لغيرته عليه يشتاق للمشاكل العاطفيه الى بتدى للحب لوعه وبتحليه اكتر وبتخلى الحبيبين هيجننو على بعض سيب نفسك لما تجيلك فرصه للحب
nonosh
العضوه ومن الحب ما قتل قالتلك حقيقي على فيها

وانا كمان هبقي ااخد بنصيحتها لعل وعسي ههههههههههه
احمد عاطف
انا احمد عاطف انا لسه مشترك جديد انا كانت بحب واتجرحات انا نفسى فى بنت احبه تعوضنى على الحب القديم
سيكوسيكو
بدل متقول نفسي احب قول نفسي اكون قريب من ربنا نفسي الشهاده عن الارض او الوطن مش أحب لا الحب مش بالكلام الحب خطوبه جواز دي لو انت عايز حب بجد شوف واحده محترمه واخطبها وانتا هتحبها مش لازم كل جواز يبقي بحب دي لو انت مبتدورش ع حب تسليه ربنا يهديك انتا واحمد عاطف وكل المسلمين
Mero_h1989
كلامك حلو والحب شئ جميل بس على فكره تفكيرك دا خطر جدااااااااا لسبب انك ممكن تتعرض لصدمه بسهوله جدا ... اشتياقك انك تحب وتتحب كدا ممكن اى واحده تعاملك كويس اوى تقوم تفتكر انها بتحبك او مثلا حبيت انت واحده تقوم تحبها حب فوق الوصف والبنات متحبش كدا تحب الحب اه بس يكون واحده واحده عشان حتى هيه متزهقش وتبقه مشتاقه ليك علطول..
دا رأيى
همسات مسموعه
انا مقدرة اوى شعورك واحساسك انك نفسك تحب

الحياة من غير حب نعيم لا يطاق

بس مجرد رغبتك انك تحب دى غلط اوى عليك

عشان ممكن تحب اى حد فتنجرح بسهولة

والجرح صعب اوى ومر اووووووى

والحب مش كلام الحب احساس

ومتدورش عليه هوا هيجى لوحدة

وربنا يقربه منك وابعد عن كلام المعقدين
استحاله احب تانى
الحياه من غير حب عذااااااااااب
الحب مش كلام الحب ده مشاعر واحاسيس
%u062F%u0648%u062F%u0649
ربنا يقدملك اللى فى الخير ان شاء الله وربنا معاك
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد الحب جميل جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب شىء جميل جدا في الحياة بس انا نفسي انجرحت بسهولة جدا وكان انبارح كنت بشتاق لة جدا بس ادعوا ربنا انة يوفق بينا يارب
%u0631%u0627%u0626%u062F
اجبرتني دموعي ان اكتب
اجبرتني همومي ان ابكي
ويجبرني قلبيان افكر
ويجبرني التفكير ان اتألم
ويجبرني التألم ان انزف
ويجبرنيالنزف ان اموت
ويجبرني الموت ان اتحسر
ولكن ..!
اسال نفسي
لمن البكى ؟
وكيف ابكي ؟
ولماذا ارخص دموعي لكي تذرف؟
وتتكاثرالاسئله
والاجابات حائره
تكثر الونات
وتزداد التنهدات
ولكن
لمنيا ترى ؟
لا ادري
ولا اعلم
لمن !
آالمتني يا زماني
بعدتني عن احبابي
اعز الاصدقاء صدموني
تختنق عبراتي
تزداد الامي
تذرف دموعي
تنوح مواجعي
ولكن.!

قمة ألمي
اني لااعرف سوى ابتسامه حزين
وقمة فرحي

اني ارى الابتسامه في وجه الطفوله
لاتوجد اصدق من براءة الاطفال
لا توجد اصدق من دمعة الطفوله
ليتني طفلحينماابكي اجد حنان والدتي
اجد صدرها واجد الصدق يواسيني
تهت في دنيا كثرةفيها الاكاذيب
قل فيها الصدق وكثرة الخيانات
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب مش حرام ولا عيب الحب دة شىء جميل فى الدنيا حاجة ربنا ادهلنا ان البنت تحس بالولد والولد يحس بيها يا جماعة الحب دة شىء عظيم بس اصعب حاجة فية انك لما تكون بتحب واحد او واحدة بجد وتلاقى نفسك مش من حقك تسلم عليها هى دى الدنيا يوم معاك ويوم عليك بس الحب شىء جميل وعظيم
Mizoalex
ما تتسرع فى حاجه زى دى

لانك لو حبيت حد بدون ما تستخدم عقلك

انت بتكون مش شايف عيوب اللى قدامك

نصيحه عشان تعرف تحب و حبك يكمل من غير جرح

اوعى تتنازل عن حاجه عشان اللى بتحبها ... صدقنى التنازل مش بيتقدر

اوعى تتنازل عن كرامتك قصاد اللى انت بتحبه ... لانك من غير كرامه مش هتبقى انسان

ما تسيب نفسك لقلبك هو اللى يمشيك .. استخدم عقلك

و اياك تدخل تجربة انت مش جاهز لها ... لانك هتخسر اكيد عاجلا او اجلا

الحب ده حاجه معقده شويا فخلى بالك
جراح الزمن
الحب اجمل شئ في الحياه بس الناس مش فهمه معني الحب ايه انا نفسي اشوف واحده احبه وتحبني بس في الزمن الي احنا فيه مفيش ياخساره انا عيبي مليش الجره الي اتعرف بحبي لي واحده بحبه وده عيبي انا نفسي اكلم مع وحده تصرحني بي الكلام مش تكذب عليه انا نفسي احب بجد بس مش لاقي الحب الحقيقي في ناس تبص علي المنظر وناس تبص علي الشكل انا مش عارف اعمل ايه ........................... ياخساره علي الدنيا الي تجرح الانسان كدا الواحد خايف يحب واحده تتطلع بتخونو ......................
شهبوب زيزو
الحب أجمل شيء فالوجود (1) .. وأصعب شعور إنك *تحس* إنك مش هتكون قد الحب اللي إنت بتتمناه (2).. الولد والبنت محتاجين الحب (3).. ناس بتصعب الموضوع ويقولوا = { زمن .. ناس إتخانوا ويقولولك مفيش حب .. بنات وشباب تفكيرهم عبيط يقوم الكويس باصص للعبط دول ويقول من بعد ما شافهم مفيش حب .. وحججججج شغالة } (4).. ومش ذنبهم ما هما عندهم قلب برضوه ومن حقهم يتألموا فإحنا بشر يا نااااااس وكائن حي إسمه ( إنسان ).. دة فيه ناس كتير يا ناس بيحبوا وياما زهقوا من الحب .. وممكن يكون في حب أهبللللل ويصدقوا الحب دة ويكمل معاهم .. وفيه ناس مش عاجبهم الحب اللي مابينهم ومع ذلك مستمريين .. وفيه حب يبقى من طرف واحد بس ويكون الطرف التاني معقد نفسي يا من الظروف اللي حواليه يا من مواقف أثرت على حياته يا من كلام سمعه .. دة فيه ناس يااااما حبوا بضمير وجم ففترة الخطوبة وللأسف محصلش نصيب ..!!!
الحب من وجهة نظري من مبدأ الزمن دة هو === حب لازم يكون على مستوى مادي مناسب بين الطرفين وغالبا ما يكون الراجل هوة اللي بيشيل الحمل دة .. وممكن العكس بس نادرا .. حب يكون مناسب بين الطرفين حب يكون بطهارة القلب وحب بريئ مش حب يغضب ربنا وأهم حاجة إنكم تتفقوا إنكم تراعوا ربنا فبعض دايما ودي تكون بداية الطريق وصدقوني بيكون الحب أحسن بكتييير من الحب بالمشاعر من غير ذكر ربنا لازم لمسة دين عشان البركة مش إني أقضيها ضحك وخروجات ومصخرة على الآخر لالالا ممكن تعمله بس بأدب ويكون ببراءة كدة وخفيف خفيف وإنت يا شاب بتقول مفيش بنات بيحبوا بضمير وإنتوا يا بنات بتقولوا مفيش شباب بيتقوا ربنا فالحب .. ليه نصعبها على نفسنا بذكريات صعبة عشناها بنحاول نحط للذكريات دي مليون عقدة وعقدة وبجد اللي يغيظ بقى إنكم بعد العقد دي من بعد ما تلاقوا الإنسان المناسب إنتي وهوة هتنسوووا أي عقدة عشتوها ولو إنجرحتوا صدقوني كل ما حصلك موقف دة كان أحسن ليك دة إنت تحمد ربنا عشان ربنا عايز يديلك الأحسن من اللي راح وإطلبوا ربنا يا جماعة فالموضوع دة وان شاء الله خير ان شاء الله قولوا يارب وثقوا فربكم بالصبر كل شيء جاي ان شاء الله تعالى بإذن المولى عز وجل
واحدة مجروحة
على فكرة انا معاك فى اللى انت بتقولة بس اللى بيتجرح مبيشوفش الحياة زى ما انت شايفها بيحس انة فاشل انة مش جيد كفاية انة يكون مع البنادم اللى بيحبة ممكن يكون ميستهلش ممكن كانت بالنسبة لية ولا حاجة بس هو كان بالنسبة ليها كل حاجة انا كنت فاكرة انى انا لوحدى اللى بتالم بس واضح انة لا
%u0632%u0627%u0626%u0631
لحب مشاعر واحسياس واناحبيت ونا حبيت وانا حبيت بجد لكن مش ادرني لسف هو كان اول حب في حياتي انا عن نفسي اندمت علي كل لحظة ادتة معة كنت كل يوم اندم بس اجة ليقدرن ويعرف مشاعر واحسايس وبجد حبت وهوة بموت فيةوانابموت فية وبقول لكل بنات مش تحب ابجد الة تعرف اني هوة بحبة بجد
mido2867
انا معاك و حاسس بيك بجد نفسي الاقي الي تستاهل اني احبها و اثق فيها ................
%u0632%u0627%u0626%u0631
شكرا على كل الكلام اللى انتو قلتو
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب بس من طرف واحد وده اصعب حاجه قابلتني بجد انا بتالم
مش هقول اسمي
انا نفسي احب بس الحب مش لي اي احد لي ناس ناس وانا منجرحه قبل ذلك بس بجد الحب شئ جميل جدااااااااااا واتمن ان احب انسان يستاهل حبي اليه وشكراااااااااااااااااااااااا اوي
مش هقول سمى
الحب دة أحلى حاجة عنى انا نفسي احب بس الحب مش لي اي احد لي ناس ناس واناس وانى نفسى احب بجد
الزهره الحزينه
انا نفسى احب بجد بس واحد يستاهل الحب دى والحب طبعا حاجه حلوه بس كل الشباب بتسله بالبنات وشكرا
يارتنى محبيت
ممكن اقول لحضرتكم حاجه يا مش هقول اسمى والزهرة الحزينة

كل شخص فى حياتو حب وانجرح بس انا الوحيد الى اعت سنة كاملة بحب فى شخص هوا مش بيحبنى بيتسلة بيا وكانت بتقولى احلة كلام اى شب يتمنا انو يسمعو بس كانت بتتسلة بيا والحمدلله بعت عنها ومزالت لحد دلوقتى بتتصل بيا بس انا مش برد علشان عارف هتقولى الكلمتين بتوع كل مرة انا بحبك ومش هقضر اسيبك بس خلاص الحمدلله سبتها بس هيا بجد جرحتنى اوى اوى اوى تخيلو ان واحد يحب واحدة سنة كاملة فى غش وخدااع وزلم

حاجه اخيرة بتمنا بنت تكون محطرمة وتكون قلبها يشيل واحد بس وترعيه وتراعى ربنا فى علشان حرام زى منتو عندكم قلب احنا عندنا قلب
نفسى احب واتحب ...
انا عندى نفس المشكله ان نفسى احب واتحب وقلبى ده حاسس بنار من جوا عايز يكون ليا وحده تحبنى واحبها والمشكله ان بشوف اللى حواليا بيحبوا يعنى اشوف صحبى بيحب وحده واتنين وتلاته وانا مش بحب !! ازى ده هو انا حظى وحش اوى كده ليه دا انا كل ما افتكر الكلام الحلو اللى بتحبه بتقوله انا"ا بحبك وبموت فيك و وحشتينى " بسمع الكلام ده منه وبتجنن بقى نفسى حد يقوله زيه كده مش عارف اعمل ايه حياتى واقفه كلها بسبب الحب ده والمذاكرة داخله ع 3 ث وحياتى بتضيع بسبب ده تفكيرى كله ع الحب نفسى احب طب ازى اتحب طب ازى اعمل زى صحبى كده صعب اوى وتعبت من كتر،التفكير طب هل انا شكلى وحش مثلا هل مش بعرف اتكلم مع حد طب هل مش بعجب حد من البنات فاعشان كده مش بتحب ولا ايه انا نفسى بس حد يصبرنى ب اى كلام يمكن ابعد شويه عن الفكر ده انا مش مبطل تفكيره فيه خالص كل ما اكون فاضى افكر فيه وافكر فى الكلام واقعد كئيب علطول مش مبسوط فى حياتى خالص
انا حياتى وحشه جدا من غير الحب 😕😟😞

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حنان ترفع شعار"عانس وعاجبه نفسى والمتجوزين سدوا نفسى"
نفسى.....................؟؟؟؟
نفسي ألف
نفسى مره