نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ب عماد متعب امام النيابة بسبب الدفاع عن يارا وخصمه كهربائى سيارات

بالفعل صدقت احداث الاسبوع الماضى عند اطلق عماد متعب رصاصتين فى الهواء وقام بضرب شخص
حاول التضببق بسيارته على يارا نعمو فى شارع مراد بالجيزة حيث كان متعب يسير بسيارته خلف سيارة يارا وظهر ان الشخص
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الذى ضايق يارا وحرر محضر لمتعب هو كهربائى سيارات ومتعب الاان يمثل امام النيابة ومعه المحامى الخاص به ووكيل النيابة الذى
يحقق معه هو اسامه ربيع وكانت قد انتشرت اخبار ان متعب عرض على كهربائى السيارات مبلغ 50 الف للتصالح ولكن سوف ننتظر نتيجة
التحقيق ونعلنها هنا
شاهد التى نشرتها اليوم السابع

المقال "ب عماد متعب امام النيابة بسبب الدفاع عن يارا وخصمه كهربائى سيارات" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

ربنا كبير . ويضربك المحقق بـ 15 يوم علشان تبطلو فرعنه على الفاضي والمليان وتتاكدوا ان فيه ثورة قامت حقيقي مش حلم ولابد من التغيير وتنسوا المحسوبيات والوساطه والرشاوي

reemhmam
ههههههههههههههه
ان شاء الله اعدام
fo2sh
لاعيب مبحبوش مفكر نفسه حركه
aly20
مين يارا نعوم ومين عماد متعب انا معرفش الا عماد الدين زنكي قاهر الصلبيين
بوبووى
همـــا الزمالكــاوية زعلانيني كدة ليه

كل دة علشان مش هتاخدوا الدورى للسنة السابعة :d:d:d:d:d:d:d:d
fo2sh

اهلى ايه وزمالك ايه

فيه حاجه اسمها الادب فضلوه على كل شىء ولعلمك انا اهلاوى صميم بس مش بطيق الواد ده
kimo14
يجماعه هيه مش مراته طب الراجل مغلطش يعنى لما حد يغلس على مراته يطبطب عليه مثلا!!
ده اقلها يقطع رقبته
omezma
يجماعه هيه مش مراته طب الراجل مغلطش يعنى لما حد يغلس على مراته يطبطب عليه مثلا!!
ده اقلها يقطع رقبته
عندك حق فعلاً
بس التصرف اللي بتقول عليه ده يطلع من راجل بجد
لكن عماد متعب لو راجل بجد مكنش يتجوز واحدة زي دي
kimo14
عندك حق فعلاً
بس التصرف اللي بتقول عليه ده يطلع من راجل بجد
لكن عماد متعب لو راجل بجد مكنش يتجوز واحدة زي دي
وليه بس يا اخى الغلط فالاتنين وليه بس تاخد سيئات بدون لازمه
ربنا يهيدهم الاتنين
لكن فالنهايه هيه مراته وهوه جوزها وده التصرف الطبيعى ولو معملش كده يبقى فعلا مش راجل!!
بنت الشاطى
بالتوفيق................
taikoobasha
هي البلد جراء فيها ايه ب15 يوم انشاء وتروح برتو طره مع اصدقائك الجامدين
جدة مصرية
ضيع مستقبله لسوء تصرفه

وكان له حادثة سابقة لضربه لضابط

شكرا مشرفنا العام حامد
زيزو باشا

هو الصح كده ؟؟ الموضوع ادب و احترام و عدم فرعنة و عوجان على الفاضى و المليان !! مين ده متعب افندى و مين دى يارا هانم ؟؟ قرايب مين فى الكوتشينة ؟؟ مش عارف !! المفروض الادب/ الادب / الادب ؟؟؟ مش كده و الا ايـــــــــــــــــــــه يا بشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******
godzela55
ههههههههههههههه عامل في شبه المساجين بالظبط

الانسان المشهور المفروض يبعد نفسه عن الاضواء عشان يعرف يركز في شغله وينجح

انما هو راجل لطخ .. راح اتجوز وحدة بيجي منها مشاكل بالهبل والصحافة تكتب والنيابة تستدعي وفي النهاية مستقبله ضاع

يا عم متعب يا "شرقاوي" انتا عارف عندنا في الاقاليم اللي بيخرج من توبه بيسموه ايه؟

مش هقولك .. هسيبك تعرف لوحدك .. بس يارب متعرفش متأخر
mohammed fahmy
واضح ان الزملكاوية متشنجين اوي و بيحلموا بغياب الي مظبطهم عن القمة الراجل بيدافع عن مراته اجرم يعني و لا الثورة جات عشان سائقي الميكروباصات يعيثوا في الارض فسادا
طارق فارس
متعب لو موقفة صح ما كان دفع 50 الف جنية
اكيد غلطان وشاف نفسة على الكهربائى
ويستهل اللى يجرلة
عمل فيها سبع رجلة وهوة قورنى
هوة يضرب نار على كهربائى فى الشرع
هوة ما شاف صور يارة والشباب كان فين المسدس الفشنك اللى مسكة دة
وبعدين الرجولة مش بل مسدس وبعدين يضرب فى الهوة دى هية الرجولة عند الخ اللى حشر الذمالك فى الموضوع
شكرا مشرفنا العام
saidkamel
هو لو فى واحد متزوج واحدة هى تركب عربية وهو يركب عربية تانية ليه

هو حرام لو ركبوا مع بعض فى عربية واحدة

طالما خايف على مراته أو حتى خطيبته

كانوا ركنوا عربية .. وركبوا العربية الثانية

أنا عرفت ليه فى مشكلة مرور فى مصر

لو كل اثنين مخطوبين بيركبوا عربية واحدة كانت مشكلة المرور اتحلت من زمان
عبد الرحمن 2011

تم اخلاء سبيله ههههههههه لو كان الامر بالعكس لتم الحكم على سائق التاكسي والله المستعان .
عموما هي زوجته صحيح ومن حقه يدافع عنها باديه وسنانه كمان لكن في حالة انه متبع التقاليد المصريه الشريفه بلاش نقول الاسلاميه علشان ما فيش حد يزعل ولا يقول علينا ارهابيين . انما تسير في الطرقات سافره وفي الاخر نقول من حقه يدافع عنها . لا طبعا مش من حقه هو وهي السبب فيما حدث . الاحتشام يا ساده واستقيموا يرحمكم الله .
وصوره واحده من صورة زوجة متعب تدل عليها واللي ما يعرفهاش يكتب في الجوجل يارا نعوم ومش محتاجه جهد .

طايشه بس عايشه
ربنا يهدى الاحوال يارب
mohammed fahmy
دا البجاحه والوقاحه دى بتغلس على واحده وتروح تعمل محضر علي جوزها كمان دا انت راجل ميش محترم وتستهل الاعدام وتستهل اى حاجه ممكن تجرالك وبعدين هو التعامل مع اشكال زيكوا المفروض بالقتل رميا بالرصاص
وبعدين واحد بيدافع عن مراته لا قتلك ولا اصابك بشى دا انت المفروض تتلم وكنت تاخد عربتك وتمشى يا ربى ايه الناس دى اتخلقت بعد ما الدنيا استكفت دا اولا
ثانيا ايه اللى فى الموقف يضحك او يتم الاستهزاء منه وبالاخص من الزمالكويه د ا موقف بيدل على الجهل وعدم الثقافه حتى ولو كنت بتكره الله لا شماته
واخيرا ان شاء الله الاهلى حياخد الدورى بعماد متعب كمان
mohammed fahmy
يا عبد الرحمن يسبه يغلس عليها بالعربيه ويسكت دا اللى تقصده الراجل افتكره بلطجى وبيعمل كدا عشان توقف فضرب طلقات فى الهواء لا اصابه بشى ولا اتجرح فى صوابعه مثلا وبعدين محاولش الاحتكاك به بدل ما يكون كان معاه مطوه دا المفروض لو الراجل دا محترم كان اخد عربيته ومشى ميش يروح يعمله محضر دا ايه الوقاحه!! هى الدنيا جرا فيها ايه ياعينى عليك يا بلد اتقلب حالك
انت بستهزا بانه المفروض افرج عنه دا المفروض يسجنوا الراجل ويتعدم كمان على قله ادبه
لو شوفت اختك حد بيرخم بلاش مراتك يمكن متكونش متجوز حتوقف وتسكت وتقول عادى دا بيهزر ومكنش قصده دا رأيك
وبعدين تعاليم الدين الاسلامى لو مشينا بيها كانت الدنيا اتصلح حالها ومكنش امثال الراجل ظهروا واتطهرنا منهم لابد
عبد الرحمن 2011

يا محمد فهمي بما انك خصيتني بمشاركتك يا اخي اسمح لي اقول لك واكرر كلامي فربما لم تفهم مشاركتي جيدا اما ان كنت فهمتها ومصر على موقفك ده كلام اخر .
شوف يا اخي الكريم انا رأيي واضح انا قلت لو كانت محتشمه لما تعرضت للمعاكسه طبعا ستقول لي طب وانت شفتها فين مش محتشمه والاجابه انا قلتها في المشاركه السابقه يارا صورها تدل على شخصيتها ومحرك البحث جوجل موجود ومش بيقصر مع حد . ثانيا كل النساء ماشيه في الشارع وبستوق سيارات لماذا لم تتعرض للمعاكسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والله يا اخي لو كانت اختي او اختك او زوجتي او زوجتك وانا وانت سمحنا لها بالخروج او تقليد شخصية يارا نعوم فعلينا ان نلوم انفسنا اولا قبل ان نلوم السائق الذي عاكسها لاننا سنكون في ذلك الوقت ......... وعلينا ان نتحمل ولذلك اكرر استقيموا يرحمكم الله .
وبردوا انت ذكرت نقطه حلوه بس معلش انت ما فكرتش فيها كويس طب السائق لو كان بلطجي مش كان لم الدور على الاقل ومشي مش معقول يروح يعمل محضر .
وكمان فيه حاجه انت شفت الفيديوهات على اليو تيوب التي انكر فيها عماد متعب هذه الحادثه نهائيا وقال انا مستغرب الناس جابت القصه دي من فين الكلام ده كله ما حصل وانا حاسس اني بحلم هههههههه تفتكر كان بيكدب ليه .
فعلا عندك حق في الجمله الاخيره لو الناس اتبعت تعاليم الدين الاسلامى كانت الدنيا اتصلح حالها ومكنش حاجات كثيره ظهرت لا البلطجه ولا المعاكسات ولا حتى الانحلال الذي تسبب في المعاكسات والاغتصابات ولا اشكال يارا نعوم ظهرت اللي حضرتك بتدافع عنها ولا تريد ان تحملها ولو جزء من المسؤليه . اتمنى هذه المره ان تستوعب المشاركه جيدا او بمعنى ادق لا تقم بتذييف النقل امام الحضور ولا تحملني ما لم اقله او تنسب الي شئ حسب هواك وافتراضاتك واعلم اخي ان الله مطلع حتى على ما هو في الصدور .
نسال الله لنا ولك وللجميع العفو والعافيه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور والفيديو : تفاصيل التحقيق مع عماد متعب فى إطلاق النار على كهربائى للدفاع عن زوجته يارا ناعوم
استدعاء عماد متعب امام النيابة مرة ثانية بسبب يارا نعوم
بالفيديو و الصور عماد متعب في النيابة مرة اخري بسبب يارا نعوم
بالفيديو عماد متعب في النيابة بسبب يارا نعوم
فيديو - مثول عماد متعب امام النيابة بسبب يارا ناعوم