نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وثيقة سرية تكشف تورط عمروموسى فى تصدير الغاز لإسرائيل

نقرأ غدا في العدد اليومي لصحيفة "اليوم السابع" مفاجأة جديدة عن تورط عمرو موسى في تصدير الغاز لإسرائيل ، حيث تمكنت الصحيفة من الحصول على وثيقة سرية صادرة من وزارة الخارجية .
كما ستنشر الصحيفة غدا تفاصيل مثيرة جديدة، عن خطاب الاستغاثة ، الذى وجهه نجلي الرئيس السابق مبارك علاء وجمال إلى مستشار السلطان قابوس.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالإضافة الى خبر ساخن آخر عن مستندات جديدة ، تثبت محاولات مجدى راسخ والد زوجة علاء مبارك ، الحصول على أرض فى مدينة السادات.

المقال "وثيقة سرية تكشف تورط عمروموسى فى تصدير الغاز لإسرائيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
واحدة واحدة معايا يا مشرفنا العام زاباطا

لما عمرو موسى كان وزير الخارجية

مصر لم تكن بدأت بعد بتصدير الغاز لاسرائيل

وانتقل عمرو موسى لجامعة الدول العربية

يبقى ازاى هو متورط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا خايفة اكون تركيزى ضعف جدا وتبقى كارثة

شكرا مشرفنا العام زاباطا
zapata

شكرا مشرفنا العام زاباطا

سوف تنشر الوثيقة غدا بالعدد اليومي لصحيفة اليوم السابع ، والميه تكذب الغطاس جدتنا .
idudi
أنا أبتدأت أشك فى نفسى وكمان مين أللى يأكد لى أن الموجودين حاليا كانوا نظاف؟ بصراحة كدة إذا كان الخبر ده صحيح يبقى كل الرجال القدماء الذين يقررون مصير مصر حاليا ليست بأنبياء وأنا أشك فيهم أيضا والظاهر كدة ده كان فيروس مبارك المعدى ولم يسلم منه أحد. والظاهر لى حاليا أن المرض متفشى إلى الآن. لك الله يامصر وياشعب مصر وربنا ينقذنا من مخالب هؤلاء المفترسين
جدة مصرية
أنا أبتدأت أشك فى نفسى وكمان مين أللى يأكد لى أن الموجودين حاليا كانوا نظاف؟ بصراحة كدة إذا كان الخبر ده صحيح يبقى كل الرجال القدماء الذين يقررون مصير مصر حاليا ليست بأنبياء وأنا أشك فيهم أيضا والظاهر كدة ده كان فيروس مبارك المعدى ولم يسلم منه أحد. والظاهر لى حاليا أن المرض متفشى إلى الآن. لك الله يامصر وياشعب مصر وربنا ينقذنا من مخالب هؤلاء المفترسين

فعلا ادودو كلامك صح

انا نفسى بدأ عقلى يشت وبصراحة
idudi

فعلا ادودو كلامك صح

انا نفسى بدأ عقلى يشت وبصراحة
وأنا كمان والله ياجدتنا عقلى خلاص قرب يروح كل حاجة بقت غريبة بس للعلم بقت مكشوفة على الآخر. عارفة ياجدتنا أنا نفسى فى أيه؟ نفسى أشوف الناس دى بتنام أزاى ونفسى أعرف هم بيفكروا فى أيه؟ ونفسى أعرف أمتى هايفكروا فى صالح مصر؟ وأمتى هايبطلوا تمثيل علينا؟ وأمتى هايبدأوا المحاكمات الفعلية للخونة العملاء الحرمية؟ وأمتى هاينهوا قصة الخمستاشر يوم تجديد؟ ياجدتنا العزيزة الناس دى مش معانا بس بتمثل أنها معانا الناس دى بتحكم علينا أحنا مش عليهم هما.. أنا أحترت ومش عارف مين الصديق ومين العدو؟ مش عارف أصدق المجلس العسكرى وللا النائب العام وللا شرف وللا الجمل وللا وزير الداخلية وللا وزير العدل وللا وزير المالية وللا عمرو موسى وللا مرتضى وللا حمزاوى وللا..وللا..وللا أنا تعبت من العد ياجدتنا كل واحد بيشتغل فى مكان مختلف عن الآخر ولا يتقابلون على هدف واحد وكلهم بعيد عننا وعن مطالبنا. كلهم لسة شغالين بالريموت كنترول لصالح أحدى الجهات السيادية أولا ثم عندما يصلون لهدفهم المنشود تنتهى مسلسل التمثيلية الأولى ثم تبدأ مسلسل التمثيلية الثانية وعلى الشعب المشاهدة والمتابعة فقط. معلهش ياجدتى العزيزة أنا طولت عليكى أصلى زعلان أوى أوى على كل أللى بيحصل فينا ده
Dr! Ahmed
هوا فى ثلاث اشياء :-

اول حاجة : مش عارف عمرو موسى ده راجل تمام ولاه فشتك ,, كنت بحبة وبعد كدا ضاق صدرى من ناحيته .
reemhmam
غدا ليس ببعيد
زيزو باشا
طالما اليوم ( الزائف ) ما نشرتش الوثيقة ( اللى بتقول سرية ) و ازاى سرية و طلعت من وزارة الخارجية ليهم ؟؟؟؟؟؟ طبعا كلام غير مصدق على الاطلاق ؟؟؟؟؟ كان من الاحرى من الاخ ناشر الخبر ينتظر لما يشوف اليوم الزائف حاتعمل ايه و ينشره علينا فى المنتدى مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى علية الصلاة و السلام ******
groby
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالالالالالا اولا فى 3 حاجات تخلينا نشك 100% انه برئ
اولا اليوم السابع جريدة صفرة ثانيا عمرو موسى داخل على انتخابات رئاسية و هو من اقوة القوة السياسية الى موجودة على الساحة يعنى فى كتير هيكسبوا على اى تشويش عليه ثالثا شوفوا وقفاته مع اسرائيل و نتنياهو فى الندوات و المؤتمرات ازاى و ده الى خلاه يسيب وزارة الخارجية علشان رد على وزير الخارجية الاسرائيلى رد تطاول عليه
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـش اى خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــر و السلام
حرام عليكم.
saidkamel
يا ناس نصدق مين ونكذب مين ومين كويس ومين وحشن أحنا احتارنا خالص
ربنا يستر و ما يكونش أنا السبب فى تصدير الغاز لإسرائيل
وبعدين فيها ايه لما الغاز يتصدر لإسرائيل هى جناية
هما يعنى مش مخلوقات ولا هما الاسرائيليين مش بنى آدمين
حرام كدة خلونا نعيش فى سلام
saidkamel
اليوم السابع أزبل جريدة فياريت محدش ياخد منها أخبار
هدير10
غدا ليس بعيد

نتتظر غدا لنرى ما حدث بالامس
hadeer mohamed

شكرا مشرفنا العام زاباطا
انا كنت هقول كده بالظبط
رئيس جامعه الدول العربيه يكون متورط فى بيع الغاز لاسرائيل
مش منطقيه
وبعدين هنشوف الوثيقه والميه تكدب الغطاس
zapata
كذب الأمين العام السابق للجامعة العربية عمرو موسى ما نشرته صحيفة اليوم السابع الورقية فى عددها الصادر اليوم الأحد 26 يونيو 2011 وتداولته وسائل إعلام أخرى حول تورطه فى تصدير الغاز المصري إلى اسرائيل .

كما المتحدث الرسمي للحملة الرسمية لعمرو موسى انه : "طالما الخطابات الرسمية في ملفات الدولة اصبحت تسرب وتهرب او غير ذلك فسوف يطلب عمرو موسى من وزير الخارجية المصري فتح الملف بأكمله امام الناس والرأي العام ليتأكد الموقف السياسي المعروف لوزارة الخارجية المصرية انذاك وللوزير شخصيا " .
meshmeshash
ياالله
بجد مبقتش عارفه من الكويس من الوحش
الشاطر حسن

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تصدير الغاز لإسرائيل يحقق أرباحاً