نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تراجع كبير وخسائر فادحه فى شركات الخنزير نجيب ساويرس والتعاون العربى فى حملة لمقاطعة منتجاته

بعد ما فعله هذا الخنزير الملعون بالاستهزاء من المسلمين لابد ان نأخذ وقفه مع النفس ونقوم بعمل شئ إيجابى ضده

فى اولى الخطوات قام النائب العام باصدر امر لضبط واحضاره للتحقيق معه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رابط الحمله من هنا
ياريت كله يعمل لايك وشير للصفحه
الصفحه بتزيد 3600 واحد فى الساعه

http://www.facebook.com/boycott.sawiris

ولهذا الموضوع من هنا

شاهد عمرو أديب ينقد نجيب سويرس

قام الكثير من العرب المتوفره لديهم شركات اوراسكوم بمقاطعة المنتجات كافة

ياريت كل اللى معاه خط يتصل لخدمة عملاء موبنيل ياخد الكود بتاع رقمه منهم ويطلع على اقرب فرع اتصالات وفودافون بالبطاقه ويحول الخط

من ترك شيئاً لله عوضه الله خيراً منه

المقال "تراجع كبير وخسائر فادحه فى شركات الخنزير نجيب ساويرس والتعاون العربى فى حملة لمقاطعة منتجاته" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمد عبدالكريم
قناة الحكمه ودعوتها الى المقاطعه

http://www.youtube.com/watch?v=fID_7...mbedded#at=546

او شاهدة اللقاء من بدايته من هنا

احمد عبدالكريم
تم نقل الموضوع بواسطتى
uaz90
ده اساء لمشاعر الامة وعموم الشعب المصري ... لازم يحاكم
لو حدا في امريكا عمل رسوم فيها استهزاء باحداث 11 سبتمبر ... حيرموه في السجن وبلا حرية راي بلا غيره

.......................
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا لحد دلوقتى مش مصدقة انه يعمل حاجة زى دى مش حبا فيه ولكن كنت فاكراه اذكى من كده بكتير
%u0632%u0627%u0626%u0631
ده هيطلع عينه وباذن الله هيفلس علي ايد المسلمين عشان يكون عبره لمن يعتبر وميفتكروش اننا سهلين او بنتهاون في حقنا انا امي كانت موبينيل وهتكسر شريحتها هي وكل خالاتي ولسه البقيه تأتي ياريييييت نتحد ونقاطعه عشان يعرفوا مين هما المسلمين ويعرفوا يعني ايه غضبنا وازاي احنا مش بنتهاون في حقنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
بيقولوا إن نجيب ساوريس مش هيفلس ولكن هيعود بالضرر على الشعب المصري ، لا نريد هذا الكلام يفت في عضدنا ونريد مواصلة المقاطعة
احمد عبدالكريم
قالوا كتير واخر حاجه قالوها انه مايمتلكش غير 20 فى المسه فقط من أسهم الشركه وعاوز يضرب الاسهم علشان اسعارها تنزل ويشتريها
الكلام ده كله ياريت ما نتأسرش بيه وواصل حملتنا بكل قوة
%u0645%u062D%u0645%u062F
انا حولت وارتحت وندمت انى مقاطعطوش من زمان مش لازم نتشتم علشان نقاطع احنا عارفين من الاول انه كلب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : حملة " استئذني شكرا " لمقاطعة شركات المحمول بعد فرضها ضريبة دمغة 51 قرش يوم 10 مارس
حملة ضد نجيب ساويرس على موقع تويتر وتعليقات ساخرة عليه
بالصور اشرس حملة لمقاطعة نجيب ساويرس والاعداد فى ازدياد
حملة جديدة على الـ"فيس بوك" لمقاطعة شركات المحمول الثلاثة