نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ساويرس على صفحته بتويتر : اليوم السابع كاذبة و لم اقابل البابا شنودة اليوم

بعدما نشرت اليوم السابع خبر عن مقابلة نجيب ساويرس البابا شنودة لكى يتدخل البابا شنودة و يضع لحل لازمة التى يعيشها ساويرس هذه الايام بسبب مقاطعة شركته موبينيل بعدد نشره صور مسيئه على صفحته فى موقع تويتر نشر ساويرس اليوم على نفس الموقع خبر ينفى فيه تماما ان يكون قد قابل البابا شنودة اليوم و قائلا انه اصلا يقضى فتره اجازته مشيرا الى ان اليوم السابع نشرت خبر كاذب و ليس صحيح بالمره و قال ساويرس ايضا انه لم يقصد الاساءة و قد عبر عن الازمة التى تعيشها مصر و لكن بطريقته و قد اعتذر اكثر من مره مشيرا الى ان هناك موقع سعودى قد نشر الصور قبله فلماذا لم يتكلم احد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "ساويرس على صفحته بتويتر : اليوم السابع كاذبة و لم اقابل البابا شنودة اليوم" نشر بواسطة: بتاريخ:
Dr! Ahmed
دع بيقول كدا عشان ينقذ اليوم السابع من المقاطعة الاسلامية ههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللهم أوقع الكافرين في الكافرين وأخرجنا من بينهم سالمين ياجماعه ده واحد كافر وليس بعد الكفر ذنب وان شاء الله هيشحت قريب
henototy
انا من زمان اووى قلت ان نجيب ساويرس لازم يتحاكم لانه من رموز الفساد بس لانه من المسيجين طبعا مينفعش هو مين اللى كان بيسرقنا فى موبينيل ولا نسيتوا لما الاتصالات نزلت فضحت جميع شركات المحمول فى مصر فاكرين المصاريف الادارية ولا ضريبة المبيعات اللى بيحصلها مرتين لكن طبعا هما بيعتمدوا على اننا طيبين واللى عاوز يعرف الحفيفة يدور على
كتاب اسمه جماعة الامة القبطية وهو هيغهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
كفاك استهزاء باسيادك يا ساويرس
المرابط المصري
هي مش اليوم السابع دي بتاعة ساويرس عاوز يفهمنا انه مبيدخلش في شغلها .. ياسلام ايه المهنية والشفافية دي .. حاجة فوق حدود العقل.. هههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
سبب وفاة البابا شنودة اليوم 17/3/2012
الكنيسة اخفت وفاة البابا شنودة 6 ساعات واشاعة اخبار كاذبة عن استقرار حالتة الصحية
هل توفى البابا شنودة فى مصر اليوم 17/3/2012
البابا شنودة يصدر توجيهات للأقباط بتحويل خطوطهم لموبينيل بعد لقاء مغلق مع ساويرس