نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكلة حبي الأول‏....ارجوكم ساعدوني

مشكلتي في حبي الأول انه كنت اعشقها لحد الجنون كنت احبها اكثر من روحي بس صارت مشاكل كبيره واضطرت تتزوج بسرعه وانا مسافر لأن اهلها اتهموها بشرفها وانا ما كنت قادر ارجع على بلدي اخذها
ومن ساعة ما تزوجت وانا حياتي مالها معنى ومع انها بعد ما تزوجت طلبت انها تشوفني بس انا رفضت وصرت اقولها كلام على شان تكرهني صحيح الكلام مو طالع من قلبي بس انا كنت اقول هيك على شان ما اسببلها مشاكل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وبعدها,,,تعقدت نفسياً مو قادر احب اتعرفت على بنات كثير احلى منها على شان احاول انساها كل ما تكلمني البنت اللي تعرفت عليها جديد اطلع بعيونها واتخيلها هي واتذكرها دموعي تنزل بدون سبب وصرت اشرب خمور وادخن وحياتي تغيرت من بعد ما كنت الشخص الضحوك الهادئ والمرح واللي كل الناس تحبه تحولت لشخص قلبي حزين ومكسور ... وما عاد همني الناس اللي تزعل مني وصرت من النوادر اني اضحك وبالوقت الحالي في بنت عمرها 18 وانا عمري 20 تعشقني عشق لحد الموت تحبني اكثر من حبي الأول بكثيررررررررررر بس المشكله فيني انا انا قاعد احاول احبها وبخاطري اتزوجها بس المشكله كل ما اشوفها تخطر ببالي الحب الأول
انا خايف اخسرها هي كماااااااان فساعدوني ياناس حاسس حالي مدمر مو قادر احب نفس الأول

المقال "مشكلة حبي الأول‏....ارجوكم ساعدوني" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
ليك حق الحب الاول صعب يتنسي خصوصا لوكان حقيقي وباخلاص واناعندي نفس لمشكلة بس لازم يكون عندك ارادة قوية عشان تنسي وكويس ن في حد في حياتك عشان ده هيساعدك انك تنسي بس مشكلتي انا اني مبقتش اثق في اي حد بسبب غدر الحبيب الاولاني ومع ذلك مش قادرة انساة
%u0632%u0627%u0626%u0631
اختار اللى بتحبك ومع الوقت هتغرفها وهتعرف مميزتها ودائما افتكر القسوة او الجرح لحبك الاول والذكريات الظلم او الكهر وهتنساها
%u0632%u0627%u0626%u0631
بصراحة انا كنت مرتبط مع انسانة كتير حلوة وفيها صفات كتير حلوة وكنت ناوى اتزوجها بس عرفت انها لعوبة وماكنت املأ عينها كانت تنظر الى الاعلى باستمرار وتركتها وتزوجت وانا تزوجت والآن حدثت صدفة ان وجدتها فى نفس مكان العمل ولكن لايوجد بيننا الا النظرات فقط كل ما اراها ينقلب حالى ولا ادرى بشئ وهى تنظر الى كثيراجدا وانا لا اريد خيانة زوجتى التى لم تفعل أى شئ سئ معى ما الحل فى علاج حالتى وهل هذا خيالات منى مريضة ام ماذا انا اريد استمرارى فى حياتى لمتطلبات اسرتى بدون خلل منى واسير جيدا فى العمل والحياة ولكن كل ما تاتى امامى لا اقدر ان افكر واتلخبطوارتبك ارجو المساعدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لازم نعرف ياجماعة ان الحب شى خيالى لايوجد الا فى القصص والزويات الرومانسية لان الكاتب بيفصل الحكاية زى ماهو عايز
رد زائرمرام
مزبوط الحب كتير حلو وخصوصا ازا كان مبني ع الثقه بس انا من وجهه نظري انك تنسى الحب الاول وتبدا حياتك من جديد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجوكم ساعدوني
انا بموت ارجوكم ساعدوني....
ارجوكم ساعدوني محتاجه الى كل عضو يدخل