نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احب فتاه واريد ان اعترف لها بحبى هذة هى قصتى

انا شاب اعجبت بفتاه منذ فتره كبيره ومع مرور الوقت مرت سنوات دون ان اراه
فغفلت عن حبها ولكن منذ حوالى شهر رأيته فكنت سعيد جدا
وفى اليوم التالى رايتها
فعلمت انها تعمل وتعود يوميا فى هذا الوقت
فأصبحت اسأل عنها دون ان المح لأحد عن شىء حتى عرفت مكان عملها
فأصبحت اذهب الى مكان عملها والمح لها بشعورى نحوها
حتى نظرت لي يوما ما
فكنت انظر اليها واتمنى لؤاها دائما
كنت افكر فى الاعتراف بالحب لها وكنت اخشى ان تصدنى او تجرحنى او تكون مرتبطه بأحد غيرى
كانت دائما تتجنب النظر فى عينى حتى واعتقد ان هذا خجلا لانى عندما اتى الى مكان عملها اراه تنظر الى مكان لترانى ان كنت موجود او لا وكانت تنظر لى من بعيد حيث لا استطيع روأيت عيناها
احبها واريد ان ابيح لها بحبى فعلت ما دار بعقل
كتبت لوحة كبيره وعلقتا بجورا عملها وكتبت عليها I love you وكنت سعيد عندما كتبتها رأتها
ولا اشع بأى تغير علما بأنى يوميا اذهب الى مكان عملها واقف ساعات حتى اراها مره او اثنين
واحيانا اتتبعها انا اعلم ان هذا خطأ ولكن غصب عنى حبها وشعورى بأنى اريد ان اكون قريبا منها
يجعلنى اتتبعها
ماذا افعل كلما اقرر ان ابيح لاه بحبى يدق قلبى سريعا
هل ستصدنى هل ستحرجنى هل ستبادلنى نفس الحديث ام ماذا اسئله كثيره تدور ببالى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو انتى يا من تقرأين هذا الموضوع رايتى شخص مثلى يحاول الحديث معكى ماذا سيكون ردك
وانت يا من فعلت هذا واعترفت لمن تحب هل صدتك وكيف كان شعورك
افيدونى
فا انا انتظر يوميا حتى اراه
تنظر لى ولكن بظرات مسروقه لا اعلم هل يوجد احد فى حياتها وهل لو تأخرت فى الاعتراف خطأ ام ماذا
افيدوووووووووونى فأن حبى لها
يجعلنى اتنازل كثير فأنا اكون حزينا عندما اتنازل بدون اى فائده احيانا اكون سعيدا واحيانا اكون حزينا
ونظراتها هى ما تتحكم فى
افيدوووووووووووووووووووووووونى
حقا احبها

المقال "احب فتاه واريد ان اعترف لها بحبى هذة هى قصتى" نشر بواسطة: بتاريخ:
منير الخطير
بص انا هكون صريح معاك ورخم فى نفس ذات الوقت
بص بما انى مش مصدق الالش اللى نطرتة فى وشنا فوق دة
بس انا هديك المفتاح والحل سهل وبسيط ولذيذ دة حتى كفاية انى انا اللى قايلة يا معلم
اها اها اها اها
ما تجرب تقول لها بحبك وتخلص وتريحنا من الخنقة دى يا عم انت حسستنى انى بتفرج على فيلم وثائقى
حاسس انى شايف مهند ادامى بس على خليجة بالكرش والجلبية البيضة والطرحة الحمرا او البيضة برضو على شبشب حمام اسود ولوجو قديم من ايام ملاكى قريش
طب ما تقول لها بحبك يعنى هتعلق لك المشنقة
وبعدين دلوقتى مافيش كسوف لان النسوان اصلا نسيو حكاية الكسوف دى
خليج جريىء
loverman1
يااااااااااااااااااااااااااااااااريت تجاااااااااااااااااااااااوبونى بلييييييييييييييييز محتاجكم
أميرة الورد
انا مش عارفة كلامك صعب يتفهم لا هو عربي فصيح ولا عامية عادية
لو كنت اكلمت عادى مش كان احسن؟

المهم لو بتحبها وبجد وعارف بيتهم روح اتقدملها او كلمها وقولها معجب بيكى وكدة وعايز اتقدملك
بدل مانت عايش في حيرة هى اكيد حاسة وعارفة وفاهمة الحوارات انك تلحقها وتمشي وراها وتكتبلها بحبك في لوحة وكدة
بس متستناش ان هى الى هتيجى تقولك حاجة لان مش هينفع اصلا انت راجل ومقدرتش وهى الى بنت ومستني المبادرة منها؟؟؟؟؟

خد المبادرة انت وربنا يجيبلك الى فيه الخير
الشاطر حسن
مشكلتك الوحيدة إنك عاطل عن العمل أنت لو كنت بتشتغل ووراك حاجة تعملها مكنتش كل يوم هتسيب مصالحك وتروح تقف تتفرج عليها وهي رايحة وهي جاية هي بتشتغل أنت أية يا شيخ ريح نفسك وأعمل حاجة مفيدة واللي أنت فيه دة مش حب دة بعيد عن السامعين فضى أنت فاضي ومش عارف تعمل أية قلت أحب نصيحة أشغل وقتك بعمل مفيد وأحرص على الصلاة والعبادة والتقرب لله وفكر في الظروف الصعبة التي تتعرض لها الدولة أؤكد لك لو فكرت في حال البلد مش بس هتنساها لا أنا أجزم لك هتكرهها وهتكره نفسك
loverman1
اولا شكرا على الردود بتاعتكم ديه
بس للأسف مفيش ولا رد افادنى وانا مش عاطل زى ما الشاطر حسن بيقول انا بالفعل شغال وطالب جامعى وفى المرحله الثالثه عشان كدا مينفعش اتقدملها دلوقتى ولو ينفع انا كنت بالفعل اتقدمتلها
بس انا عاوز اعرف شعورها من نحيتى لو فى قبول يبقى افكر فى انى اتقدملها انما لو مفيش خلاص
اجى على نفسى واتعذب شويه بس ونا عارف انى مقصرتش
ياريت تفيدونى بجد
منير الخطير
من الاخر مافيش افادة
دلوقتى الواحد لما بيعجب بواحدة بيروح يقول لها وش
مش بيعد يفكر طب هى هتوافق ولا لا
لو وافقت اشطة ما وفقتش تولع بجاز
لكن ما اعذبش نفسى واصدع الباقيين معايا
وبعدين احنا هنعرف منين يعنى اذا كانت بتحبك ولا لا
ما تروح ياعم اسالها وريح دماغك وتريحنا معاك
قول لها بحبك وخلص
أميرة الورد
يعنى انت كاتب الموضوع علشان نقولك شعورها ناحيتك ايه؟
لا حول ولا قوة الا بالله
معلش مش عندنا اجابة لحضرتك
%u0632%u0627%u0626%u0631
ممكن تكون خايفه من ربنا ومش بتحب حد يوقف فى طريقها وخايفه من الناس علشان مش يقولوا حاجه عليها ممكن بتحبك اوى ومستنيه اللحظه اللى تعترف بيها لها بحبك دة اكيد هى محترمه اوى وملتزمه النوع اللى مش لاقينه اليومين دول
دة رايى لو كان كلامك صح
loverman1
هى فعلا كدا وانا امتنى تكون فعلا كدا وهى لو قدمه وانا لقيت كل الموصفات اللى رمستها واللى لقيت كتير موجود فيها انا مش هتردد لحظه واحده انى اتقدملها
لانى بجد حبيتها وميرسى ليك
يا زائر لان بجد ردك ده اللى شجعنى قوى وفعلا انا بدور على الفرصه المناسبه انى اعترفلها بحبى
%u0632%u0627%u0626%u0631
اعجبت بواحده فى فرح احد اقاربى وسالت عنها من بعيد لبعيد وعرفت اسمها وكل حاجه عنها وعاوز اتقدملها وخا يف اترفض واتصدم
%u0627%u062D%u0645%u062F
انا هئولك على حاجة لو اتاخرت هتتخنئ منك وتروح لواحد تانى انا لو منك اروح اكلمها حالا ولو كانت مرتبطة وما بتحبكش انت كمان متحبهاش والى يسيبك سيبوة
%u0633%u0648%u0633%u0648
سخافه فعلا قمه السخافه تلحقها وطول الفتره ذي ولا تعترف بحبك لو ما اعترفتبحبك رح تطير منك البنت
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم جميعا انا عراقي وعايش نفس حالة الاخ مثل قصتة تماما اني اعجبت بموضوع الجميل اخوية اختصرلكيها عوفهة مع مرور الوقت لان اني ردت مساعدة بحل هذي المشكلة
بس اني اعتقد حل هذي المشكة يكون بانشاء مجموعات تتالف من صبايا وبنات ويشوفى البنية تحس مثل شعور الولد لو لا وبانهاية راح نتوصل لنتيجة لحل مثل هذه المشاكل تحياتي للجميع محمد العراقي
%u0632%u0627%u0626%u0631
بص يا استاذ

انت تروح و تقولها مينفعش كده

هيكون عندها رد من الاتنين

الاول انها توافق و انت ساعتها هتكون فرحان فرحه ما فرحتها قبل كده

الثانى انها ترفض ... هتتصدم فى الاول بس بعد كده هترتاح .. و اهم حاجه هتعرف انها مش بتاعتك انت

و فى كلتا الحالتين انت الكسبان صدقنى

متعلق نفسك بيها اكتر من كده عشان تريح نفسك بجد

و اوعى تترجم النظرات بتاعتها ليك اعجاب ... اوعى

لازم تتاكد منها هى شخصيا

و الله والله المشكلة بتاعتك دى اللى انا قولته ده حلها الوحيد

متوجعش قلبك اكتر من كده و خليك جرئ شويا
محمد مدكور المصرى
انا مشكلتى نفس مشكلتك بس الفرق انى مفكرتش وقلت انا معجب بيكى بس كانت مرتبطه فى اول الموضوع اتصدمت وقعت ابكى كتير لوحدى بعد كدا قولت انا شاء الله ربنا هيكرمنى والقى البينت الى تحبنى محمد المصرى
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا تعترفلها يا تنساها
بس من رأيي ما تفكرش ف البنات الا لما تكون جاهز انك تتقدم
انا كنت زيك ولسا واخد صدمة امبارح
بس كل اللي يجيبوا ربنا خير
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا اقوللك يا كبيير
انتا تحاول تعزمها على مكان ما و تقولها انا رايح الحمام أو هاروح وهارجع كمان شوية او اتحجج بأي حجة وخليها قاعدة قدامك وامشي من ناحيتها وحطلها ورقة مكتوب فيها بحبك يا ــــــــــــ ولو الخطة دي مش نجحت او مش قبلت العزومة بتاعتك امسك واحدة من صاحباتها وقلها تروح تقولها ان الجدع ده شكله كده بيحبك أو تخليها تروح تقولها انا كنت معدية من جنبه و سمعته بيتكلم مع واحد صاحبه وبيقول انه بيحب البت ــــــــــــــ بس خايف يقولها ولو هي مش بتحبك انتا مش خسران حاجة على الاقل انتا ارتحت وعرفت انها مش ليك ويمكن لو كنتوا اتجوزتوا كانت هتحصل مشاكل كتيييرة وكبيييرة ومين عارف يمكن ربنا يكون كاتبلك الخير مع واحدة تانية

ربنا يوقفك عن الحب ...قصدي ربنا يوفقك في الحب
legend of love
فعلا هى شكلها بتحبك بدليل كلامك انها بتدور عليك ثانيا لو فضلت كده كتير هتضيع منك وحد تانى هيخطفها منك شوف واحد صاحبك يروح يقولها ان فى واحد بيحبك انا ياما عملت كده مع صحابى او لو عندك صحاب بنات تقولها انا حاسس بيك انك مش قادر بس الحال ده مش هينفع هتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــضيع من ايديك وبكرة هتنــــــــــــــــــــــــــــــــــــندم ندم عمرك انك مش اتخدت موقف شجاع وروحت كلمتها او واحد صاحبك قالها واعتقد اكيد عندك صحاب لو مش واثق فيهم يبقى أخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــتك

تحياتى ليك
وربنا معاك
el kot
علا فكره انا حصلى نفس المضصوع واى حد بيحب حصلو نفس الموضوع علافكره حكايت الوحه دى غلط ازاى تعرف ان انتا الى كاتبها مش عشان هى بتشوبك يبا انتى الى كاتبها انا هاولك بصلها ودحك باعجاب وبينلها انك بتغير عليها البنت بتحب الى يغير عليها هيجى اليوم ال هتبصلك وتضحك تانى يوم لو صحكت يبا ساعتها روح اولها بحبك وشوف رايها ايه عشان ممكن تكون بتستهزا بيك وربنا معاك
%u0632%u0627%u0626%u0631
عليك ان تعترف لها وان لم تكن تبادلك نفس الشعور فحاول نسيانها وان كانت تبادلك نفس الشعور حاول الحفاظ على تلك المشاعر
مصراوي بالامارات
سيبك من كل الردود دي واسمع ردي يا با الحاج
انت تجيب ورده
وتقعد تقطف وتقول......
بتحبني ......
ما بتحبنيش......
بتحبني........
ما بتحبنيش......
بس وابقى اكتبلنا طلع ايه في الآخر
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل من الممكن اكون احب ولا احرص علي شعور من احب
%u0633%u0645%u064A%u0631
في عند حل مش طبيعي حل لا يمكن أن يكون مثل أي حل قوي قلبك ورح أحكيلها بلعربي الفصيح أنا بحبك ومعجب فيكي وهاي كل القصة وما يفك الرقبة الا لركبها.
Prince Hearts
انا كمان بحب واحدة و مع بعض فى بلد واحدة لما بشوفها ببوصلها و هى بتبوصلى مش عارف ديه نظرات عادية والا حب زى على العموم انا قررت انى اروح لها او لما اشوفها لوحدها مش معاها اى حد اديها هدية و اقولها انا بحبك و اعرف ردها
%u0632%u0627%u0626%u0631
في الول نبدا السلام عليكم انا راي ان انت لو بتحبها بصدق ابعت ولد ضغير المحل عندها بجاواب منك اكتب في انك عايزك في الحلال لو موفقه اقفي قدا م المحل شويا مش موافقه خليك جو مش تطلعي لو وافقت كلمها وقولها انك بتحبها وكدا ولو رفضت روح بعدها المسجد ودعي ربنا يرزقك بواحده تانيو
آمييرة الحححب
صارحهاا بكل شجاعهه فهى بنت ما راح تعترف هى بتخجل والبنات عنهم حياااء عشان كده انت صارحها وقول لها كل الى بقلك بس لا تنساش الشجاعهه والى بقلبك
عاشق السحاب
هقولك فكره جديده لنج ..

محدش قالك عليها وبسيطه جدا جدا .. بس انت ركز

واعذرني للتاخير لسه جديد وانت اول رد ليا هناا والله

الموضوع عجبني بصراحه ..

بص بقا ياسيدي .

انت طلمن بتشوفها وبتشوفك يبقى تقدر توصل لحد قريب منها

او واحده تكون من اصدقاءك اى حد المهم توصل لرقمها ..

وتكلمها وقولها انا معجب مش قادر تتكلم ابعتلها رساله ..

واستني الرد وانا متاكد منه .. متقلقش ربنا هيكرمك وهتوصل

بس انت حارب وجاهد وقول يارب ...

سلام ياصاحبي وبدعليك من قلبي والله بالفكره الجنهنميه بتاعتي دي ..

بس ارجوك تقولى النتيجه يمكن تحتاجتني تانى ...

سلام
رد زائرمجتبى الحسناوي من
مرحبا اصدقائي عندي اوصارت بيه قصت حب غريبه على الانترنت طبعن تدون هاي بنت آني من العراق ولبنت بعده عني 80 كيلو متر طبعن قريبه وضليت احجي وياه علفيس اربع تشر وحبيته حب وعلي ابن ابي طالب للموت ونتو اتعرفون الشاب يستحي بهاي الشغله بس اريدكم اتشجعوني اكلله احبج اسمه بسمة الم علفيس وحاطه صورت طفله واتمنى اتوصلوه حبي اله اترجاكم لان ماتحمل اكثر بعد
انا الفهد
قبله وفي اقرب وقت انطق واوله بحبك ممكن تقبل لو مقبلتش متخفش مش هتعملك فضيحه ولا هتكلم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مبتدئ واريد مساعدة
ليس لدى فيزا واريد الاشتراك فى ادسنس
خلفية حصان ناريي
حائره واريد المساعده