نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حائره واريد المساعده

السلام عليكم
ياجماعه ياريت حد يسلعدنى ويقولى فين الغلط وفين الصح
انا بقيت انا وخطيبى كل شويه نتخانق مش عارفه ليه
هو كل حياتى لقيت نفسى فجاه ببعد عن اصحابى وهو كل حياتى
مش بخرج معاهم علشان هو بيخاف عليا وفجاه بقيت شبه فاضيه مش عارفه انا بتخانق معاه من الفضى بس لا انا بتخانق معاه علشان بحبه وهو اول هتماماتى هو كل حياتى
لكن انا حاسه انى مش كده عنده خالص تخيلوا لما يكون فاضى يشوفهم هما او يقسم اليوم بينا
انا عايزاه يكون ليا انا وبس ياترى ده صح انا محتاره اوى وتايها
انا هقولكم موقف وقولولى انا غلط ولا لا فى خناقى معاه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من اخر يوم الامتحانات 31/1 ولغايه النهارده 10/2مشفتهوش غير النهارده جالى مع مامته علشان عيد ميلادى
الله اعلم كان ممكن يجى لوحده ولا لا تخيلوا كل الفتره دى اجازه من الشغل قابل اصحابه فيها8مرات
والنهارده اليوم اللى جالى فيه بعد ممشى من عندى راح لاصحابه برضه
بيقولى ايه النهاد اخر يوم فى الاجازه هروح اشوف اصحابى بقول روح كلمنى بيقولى انا كلمتك امبارح والنهاردالصبح
بيعد عليا كلامه معايا ومش بيعد مقابلاته مع اصحابه عندى حق ازعل ولا لا ياريت حد يقولى انا صح ولا غلط وخناقاتى اللى بقت شبه دايمه

المقال "حائره واريد المساعده" نشر بواسطة: بتاريخ:
ضوء القمر
فى البدايه احب اسلم عليكى وارحب بيكى والله يساعدك على المشكله دى ربنا معاكى ...

واحب اقول رايى فى الموضوع ده :ان الخوف مطلوبه من الحبيب وطبعا خايف عليكى وبجد ده احساس اى واحد بس ميكنش اكتر من حدوا وانا من خلال كلامك حسيت ده كتير بيغير عليكى وده مش حلو بس فى الاخير عاوز تبقى ملكو ...

اما فى الجزء الثانى انا اقوللك بصراحه انو هو عاوز يفلسع ايوه عاوز يفلسع وارجو انك متزعليش منى لان الحركات دى هى ياحركات واحد عاوز يسب خطيبتوا بجد وانا مجرب وعملت ده صدقينى ولو تسالى اى حد يقوللك بنفس الكلام الى اقوللك عليه

ويرجع ده لاسباب انتو تعرفوها مع بعض او لقى واحده تانيه واسباب تانيه كتير ...

وانا بجد لولقيتبنت جميله زى القمر واخلاقها كويسه ومودبه ازاى اقدر اسبها يوم ومشفهاش دى صعب كتير

انا مش هقدر ابعد عن البنت الى بحبها ابدا

وبجد الشغل والاصحاب او اى حاجه تانيه مهما كانت الاساب مش مبرر عشان ميكلمش معاكى او ميشوفكيش

واكيد الى يقرا كلامى يقول ده عاوز يولعها بس بجد هو ده الصح

على العموم الله يساعدك وارجو ان تاخذى القرار بحكمه ولازم تفكرى بعقلك قبل قلبك ولاتدعى مجال للعواطف

لان السبب باين ومش محتاج لاى مبرر ...

ياريت تطمننى عليكى

اتمنى ان تعدى من الازمه دى بخير وسعاده ان شاء الله

سلامى ليكى
توته
السلام عليكم
شكرا ليك ياضى القمر اولا ازيك عامل ايه
ثانيا الحمدلله انا قولتله على كل اللى كان مضايقنى وهو اعتذرلى وربنا يهديه ومتتكررش تانى باذن الله
ثالثا انا بشكرك على ردك جدا وربنا يخليك انا طبعا مش زعلانه من رايك خالص انت ولا تعرفنى ولا تعرفه كفايه انك تعبت ورديت عليا
ادعيلنا ربنا يكرمنا والدخله تقرب علشان المشاكل بدات تزيد بسبب ترتيبات الزواج والاهل اكيد كلكم عارفين ان المشاكل بتزيد مع طول فتره الخطوبه
ودى والحمدلله السنه الرابعه مع بعض ادعيلنا كتير
واخر حاجه احب اقولها شكرااااااااااااا لردك والسلام عليكم
ضوء القمر
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وبجد يا اختى العزيزه لا شكر على واجب وربنا يوفقكو مع بعض وحاولى يحبك اكتر

ياريت تقوليلى على كل جديد

على العموم اذا احتجتى لاى حاجه انا فى الخدمه

اتمنى ليكو حياه سعيده ان شاء الله
moga
بالتوفيق بإذن الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه