نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

موقع ديبكا الاسرائيلي: السفير الاسرائيلي"ليفانون" لن يعود لمصر " ويعقوب اميتاي هو السفير المنتظر

قال موقع ديبكا الاستخبراتي الاسرائيلي ان اسرائيل قد تطلب من مصر بناء سفارة جديدة في مصر لكن في بناية منعزلة ومحصنة مثلها مثل السفارة الامريكية كما اكد ان اسرائيل تحاول التقليص الاعلامي لما حدث في السفارة الاسرائلية في مصر وكثيرا ما تنشر الاشادة بالقوات المصرية التي حافظت علي حياة 6 من العاملين بالسفارة كم اشار الموقع الاسرائيلي ديبكا ان السفير الاسرائيلي " اسحاق ليفانون " لن يعود الي مصر وانة سيستغرق وقت طويل حتي يتوجة سفير جديد الي القاهرة وهو " يعقوب اميتاي" ذلك ما اشار الية موقع الاستخبارات الاسرائيلي ديبكا بعد احداث اقتحام السفارة الاسرائيلية في مصر

المقال "موقع ديبكا الاسرائيلي: السفير الاسرائيلي"ليفانون" لن يعود لمصر " ويعقوب اميتاي هو السفير المنتظر" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
يبنوا لاسرائيل سفارة بالصحراء وتعيش مع نفسها

كم اشار الموقع الاسرائيلي ديبكا ان السفير الاسرائيلي " اسحاق ليفانون " لن يعود الي مصر وانة سيستغرق وقت طويل حتي يتوجة سفير جديد الي القاهرة

احسن وياريت الوقت يكون اطول مما يمكن

شكررررررررررااااااا مشرفنا العام السمارت باراديس مان
خلاص ولن اتنازل عن سمارت
REBEL
هل السفير المنتظر دا زى المهدى المنتظر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الحق ولو على رقبتى
خير وبركة ويارب ماتيجوا خالص وياللا رجعوا لنا سفيرنا لو عندكم شوية كرامة وياسلام بقى لو تقطعوا العلاقات خالص يبقى عملتم فى نفسكم وفينا معروف كبير أوى. طبعا أنا عارف أنكم لا يمكن أن تفعلوا ذلك أبدا لأننا السبب الوحيد فى ضمان وجودكم وبقائكم فى هذه المنطقة. عايزين الحقيقة؟ أنتم أكتر ناس تتكلم فى الهواء وبس. النظام السابق مشى فى ستين داهية فاضل لسة شوية منهم ودول هايغوروا فى داهية برضه يعنى خلاص مفيش حاجة تخوفنا تانى. عايزين أملاكنا أللى أنتم والنظام القديم سرقتوها ونهبتوها مننا بالأكراه ياخونة. وسلمولى على غازنا وإيلات ياشعب ياللى مايعرف سلام
زيزو باشا
اقترح اقتراح حلو خالص .. و لو سمحتم محدش يضحك عليه من دلوقتى .. انا باقول اهه و باحذر من الضحك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسن مكان للسفارة ما يبقاش فى اى عمارة ؟؟؟ انما يبقى اعلى برج الجزيرة ؟؟؟؟؟؟ اخر دور ؟؟؟؟ علشان احمد محمد الشحات ما يعرفش يطلع و ينزل الزبالة العلم بتاعهم .. ( شايف واحد بيضحك .. انا مش قلت ما فيش حد يضحك ؟؟؟ ) صدق من قال هم يضحك و هم يبكى .. الله يحرق اسرائيل على اليهود جميعا و اتمنى اليوم الذى يمحوا جميعهم من على وجه البسيطة ( البسيطة يعنى الارض ) ايه رايكم دام فضلكم ؟؟؟؟ برضه لسه شايف واحد نازل ضحك .. هههههههههههههه ....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
الحق ولو على رقبتى
هل السفير المنتظر دا زى المهدى المنتظر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههه جيبتها منين دى ياريبل؟ حلوة أوى
الحق ولو على رقبتى
اقترح اقتراح حلو خالص .. و لو سمحتم محدش يضحك عليه من دلوقتى .. انا باقول اهه و باحذر من الضحك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسن مكان للسفارة ما يبقاش فى اى عمارة ؟؟؟ انما يبقى اعلى برج الجزيرة ؟؟؟؟؟؟ اخر دور ؟؟؟؟ علشان محمد الشحات ما يعرفش يطلع و ينزل الزبالة العلم بتاعهم .. ( شايف واحد بيضحك .. انا مش قلت ما فيش حد يضحك ؟؟؟ ) صدق من قال هم يضحك و هم يبكى .. الله يحرق اسرائيل على اليهود جميعا و اتمنى اليوم الذى يمحوا جميعهم من على وجه البسيطة ( البسيطة يعنى الارض ) ايه رايكم دام فضلكم ؟؟؟؟ برضه لسه شايف واحد نازل ضحك .. هههههههههههههه ....
أقسم بالله ضحكتنى يازيزو رغم أننى كنت فى أشد الضيق. كنت باقرأ مقال شهادة سليمان وبعدها إذا تأجلت شهادة المشير طنطاوى مرة أخرى ماذا بعد فنزلت علية غمامة سودة وبمجرد قرائتى تعليقك هذا وقعت على الارض من شدة الضحك خصوصا لما تخيلت أحمد الشحات وهو بيتسلق برج الجزيرة ههههههههه ههههههههههههههه
بديعه أحمد على
احسن مكان للسفارة ما يبقاش فى اى عمارة ؟؟؟ انما يبقى اعلى برج الجزيرة ؟؟؟؟؟؟ اخر دور ؟؟؟؟ علشان محمد الشحات ما يعرفش يطلع و ينزل الزبالة العلم بتاعهم .. ( شايف واحد بيضحك .. انا مش قلت ما فيش حد يضحك ؟؟؟ ) صدق من قال هم يضحك و هم يبكى .. الله يحرق اسرائيل على اليهود جميعا و اتمنى اليوم الذى يمحوا جميعهم من على وجه البسيطة ( البسيطة يعنى الارض ) ايه رايكم دام فضلكم ؟؟؟؟ برضه لسه شايف واحد نازل ضحك .. هههههههههههههه ....
هههههههههههههههههههههههه
انا قلت جبلايه قرود و نرميلهم سودانى و طوب و انت قلت برج الجزيره
انت تقش يا زيزو
لالالالالا جامده بجد
و تحيا مصر
mero show
يعنى على اللى شافه دا وعايز يرجع هههههههههههه وبعدين احنا مش عايزين اى علافة مع اسرائيل
paradiseman3
انا رايي من راي زيزو واتفق معاة في نقل السفارة للبرج
زيزو باشا
انا رايي من راي زيزو واتفق معاة في نقل السفارة للبرج
ياباشا ربنا يخليك لينا جميعا و اشكرك على اتحادك معايا فى الراى ... من فوق برج الجزيرة الله الله على سحرها .. السفارة الحقيرة علمها جنبها .... هههههههههههههههههههههه ... لو صباح سمعتنى حاتعتقلنى اكيد لانى بوظت الاغنية الجميلة ... فاعتذر عن بوظان الاغنية بكل شده و خجل .. معلش القافية حكمت ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا استاذ زبزو ماهو كده هيترفع علمهم على برج الجزيرة ويبقى كمان يومين بتاعهم وتطلع وثائق ان هم اللى بنوه ومش هنخلص

انا رأيى انهم مايبقالهمش سفارة ويشتغلوا بالنت
مالوا النت زى الفل اهو وبيقضى كل المصالح

منار
بديعه أحمد على
زياده امان ما يخلوا السفاره فى اسرائيل بلاش يتعبوا نفسهم و يجو
و يقضوها شات على الماسنجر و السكاىبى ههههههه
و تحيا مصر
جدة مصرية
احسن مكان للسفارة ما يبقاش فى اى عمارة ؟؟؟ انما يبقى اعلى برج الجزيرة ؟؟؟؟؟؟ اخر دور ؟؟؟؟ علشان احمد محمد الشحات ما يعرفش يطلع و ينزل الزبالة العلم بتاعهم .. ( شايف واحد بيضحك .. انا مش قلت ما فيش حد يضحك ؟؟؟ ) صدق من قال هم يضحك و هم يبكى .. الله يحرق اسرائيل على اليهود جميعا و اتمنى اليوم الذى يمحوا جميعهم من على وجه البسيطة ( البسيطة يعنى الارض ) ايه رايكم دام فضلكم ؟؟؟؟ برضه لسه شايف واحد نازل ضحك .. هههههههههههههه ....
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله يا زيزو انت زى العسل وفعلا اقتراح جميل
طبعا لازم نضحك ولأن قفشاتك بننتظرها ولأن الضحك بقى قليل والهموم اكبر
بجد شكرا على هذه البسمة الجميلة منك

وريبيل كمان زى العسل لما قال هل السفير المنتظر دا زى المهدى المنتظر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شكرا سمارت مااااااااااااااااااااااان مشرفنا العام
زهير ابراهيم
هههههههههههههههههههههه
اقتراح جميل
ساعته مش هينفع غير البارشوت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لاول مرة مجلس الشعب يقرر طرد السفير الاسرائيلى وسحب السفير المصرى وايقاف تصدير الغاز وجار التنفيذ
استجابة قوات الامن لطلب المتظاهرين وانزال العلم الاسرائيلي من اعلي بيت السفير الاسرائيلي في مصر
السفير الاسرائيلي يحضر التحقيق مع الجاسوس رغم النفي الاسرائيلي بعدم عمله للموساد