نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

غدا الجيش يسوق اتوبيسات النقل العام لحل ازمة اضراب السائقين

اكد عمال هيئة النقل العام علي استمرار اعتصامهم وذلك لعدم تنفيذ الحكومة ما تم الاتفاق علية واكدت مصادر لكل من الوفد والفجر عن احتمال لجوء المجلس العسكرى لسائقين من الجيش لإعادة حركة الأتوبيسات داخل القاهرة الكبرى غدا الاحد واكد رئيس نقابة العاملين عمال الهيئة جميعهم أمام مجلس الوزراء الآن للمطالبة بحافز إثابة بنسبة 200% وانتقد فتوح تجاهل الحكومة لهم وقال "جبالي" رئيس نقابة العاملين إنه التقى مع "البرعي ود.أحمد عبد الظاهر رئيس اللجنة الادارية المؤقتة المكلفة بتسيير أعمال اتحاد عمال مصر و عدد من قيادات العمال والسائقين لبحث امكانية التفاوض لتعليق الإضراب والانتظار لنتائج الدراسة التى تجريها وزارة المالية لزيادة أجور العاملين بالهيئة بنسبة 200%، لافتا النظر إلى ان العمال رفضوا فض الاضراب مطالبين بتقديم قرار مكتوب بشأن صرف حافز الاثابة 200 % .

المقال "غدا الجيش يسوق اتوبيسات النقل العام لحل ازمة اضراب السائقين" نشر بواسطة: بتاريخ:
riri cat
يانهاااااااااااااااااار ابيض
هو الجيش هيلاحق على ايه ولاايه
بنت المنوفية

الله يكون فى عونهم

ماهى الاعتصامات الفئويه اللى خاربه البلد

اهو المجلس هيتصرف عشان الحال ميقفش ويبقى يشوفوا امتى هتتنفذ طلباتهم

قلنا لازم نراعى مصلحة مصر فى الوقت الحرج ده انما الكل مش بيهمه غير نفسه ومصلحته ما لما البلد تستقر كل واحد هياخد حقه وهيبقى فيه عداله اجتماعيه بس الكل بيلحق حته من التورته

ربنا يصلح حالنا ويحمى مصر

شكرا ع الخبر
بديعه أحمد على
ههههههههه
هو ده الحل؟ انه يسوق الاوتوبيسات و حيسوقها لامتى؟ و بالمره يعلم العيال فى المدارس بدل المدرسين و يعالج الناس بدل اضراب الدكاتره و يعمل هو كل حاجه و لا انه يدى الناس حقوقها
طب ما اسهلك انك تلاقى ناس تفهم ازاى تكلم الناس و ازاى تحس بيهم و بمشاكلهم
السواقين عايزين حقهم الطبيعى فى عيش كريم هو خساره فيهم؟
الجيش دوره يدافع على البلد مش يحكمها زهقت و انا باقول الكلام ده
اسهل لهم يسيبو البلد لحكم مدنى متفق عليه من كل القوى السياسيه و الشعب
اوووووووووف لما نشوف اخرتها
و تحيا مصر
REBEL
حللللللللللللللللللللللللللللللللللق حوووووووووووووووووووش يا جدع
عم ابو خليل
ههههههههه
هو ده الحل؟ انه يسوق الاوتوبيسات و حيسوقها لامتى؟ و بالمره يعلم العيال فى المدارس بدل المدرسين و يعالج الناس بدل اضراب الدكاتره و يعمل هو كل حاجه و لا انه يدى الناس حقوقها
و تحيا مصر

6ابريل ناس فاسده
ناس قذره ... لديهم انتماء واضح للناس اللي بيدفعولهم
الشعب كله عارفهم
يسوقون معهم في ما يسمونه المليونيات يسوقون العاطلين عن العمل والمتشردين وسيدات فقدن الانوثه وانسات عانسات
يعيش المجلس الاعلي للقوات المسلحه
يعيش المشير حامي الثوره والثوار
تسقط 6 لبريل ومن يعينهم والمؤمنين بفكرهم الشيطاني
REBEL
هههههههههههههههههههههههههههههههه والله انك لعسل يا عم ابو خليل بس انت الظاهر دخلت موضوع غلط

ابقى خبط يا عم ابو خليل قبل ما تدخل عشان تعرف مين اللى جوة بس ما دام انت دخلت انا عايز اسألك سؤال

انا مؤمن بحركة ستة ابريل وعايز اعرف لما اسقط هسقط اروح فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يخراب بيت الثواره و6 ابريل البلد بقة فيه خراب والاسعار غاليه الله يكونى فى عوان الجيش بس لو الجيش ضرب من حديد كان يعرفهان الله حق
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههه انا من بكره مش هدفع اجره والجيش والشعب ايد واحده .......... واما بالنسبه لموضوع 6 ابريل دى من اشرف الاحزاب فيكى يامصر والى مش عجبوا يخبط دماغه فى اكبر حيطه وتحيا مصر .........
paradiseman3
علي فكرة يا جماعة في اخبار عن انتهاء اعتصام العاملين بالنقل العام وزيادة مراتباتهم وحوافزهم
بديعه أحمد على
هههههههههههههههههههههههههههههههه والله انك لعسل يا عم ابو خليل بس انت الظاهر دخلت موضوع غلط

ابقى خبط يا عم ابو خليل قبل ما تدخل عشان تعرف مين اللى جوة بس ما دام انت دخلت انا عايز اسألك سؤال

انا مؤمن بحركة ستة ابريل وعايز اعرف لما اسقط هسقط اروح فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههه
مين ده يا ريبيل ؟ و بيتكلم زى القذافى ليه؟
هههههههههه
الله يهدى
و تحيا مصر
بديعه أحمد على
علي فكرة يا جماعة في اخبار عن انتهاء اعتصام العاملين بالنقل العام وزيادة مراتباتهم وحوافزهم
الحمد لله الف حمد و شكر
و هو ده المطلوب علشان البلد تهدى
يا رب وفق ولاة امورنا لما فيه خير البلاد و العباد
و تحيا مصر
كفيا نفخ فى النار
ارحمينا يست بديعه أحمد على ان كان ده فعلا اسمك ...
كل موضع تحويليه الى ثورة ودعوة للاعتصام او التخريب .....رغم ان اغلب كلامك غلط او على الاقل مش حقيقى....
وكانك عوزها تخرب باى شكل .....
والاخ rebel نفس النظام...وان كان بيضحك الناس بتعليقاته اللزعه...وان ماخلتش من التحريض ....

ال يعنى البلد نقصه نفخ فى النار عشان انتم تولعوها.....

وملحوظة بسيط ...انا مش الاخ الى علق على كلامك ...
انا واحد من الى اتخنقو من قريت كلامك ...وبحثك عن الموضوعات القديمة الى تشعلل البلد...
وتحطى تعليقات عليها عشان تترفع فى ترتيب الموضيع...
معتقدش انى فيه اى واحد بيحب البلد بجد يعمل الافعال ديه.....

انتها تعليقى ...والى مش مصدق كلامى يراجع موضيع المنتدى...وهو يتاكد بنفسه...

شكر رجل الجنة....
عم ابو خليل
كل موضع تحويليه الى ثورة ودعوة للاعتصام او التخريب .....رغم ان اغلب كلامك غلط او على الاقل مش حقيقى....
والاخ rebel نفس النظام...وان كان بيضحك الناس بتعليقاته اللزعه...وان ماخلتش من التحريض ....

انا واحد من الى اتخنقو من قريت كلامك ...وبحثك عن الموضوعات القديمة الى تشعلل البلد...

شكر رجل الجنة....
دعها ترتزق .. دعها تتكسب... ربما هي في حاجه الي المال الذي يوفره ابريل واغسطس وأمشير
الي ان يهبها الله عريسا فيكفيها الكلام علي اشرف خلق الله في مصر ( العسكريين )
ربنا يكفيك شر الاحتياج الي المال
فحينما تحتاج الي المال يهون عليك اي شيء
ممكن تشتغل مشعللاتي كهذه الحاله
وممكن تشتغل جاسوس
دعها تفوت.. دعها تمر .. دعها تتكسب .. دعها ترتزق
دعها تسأل من هذا ومن ذاك الي ان ينظر الله في أمرها
هههههههههههههههههههههههههه
بنت المنوفية
ههههههههه
و تحيا مصر

السلام عليكم اختى بديعه

انا حاسه انك متحاملة قوى على المجلس العسكرى

عارفة انك عايزة مجلس مدنى يحكم فى الفترة الانتقالية وكمان الطوارىء تتلغى بس ده مش معناه اننا نكرههم وتفتكرى اننا هنلاقى مجموعة متفق عليها من كل الاحزاب والفئات هيهات انسى مش هتلاقى غير اختلاف

انا عارفه انه مش حل انهم يسوقوا بس هيعملوا ايه هيوقفوا حال البلد ع ما السواقين يحنوا علينا ويرجعوا طيب الناس هتروح اشغالها ازاى والمواصلات دى اساسى فى البلد لا يمكن الاستغناء عنها

عارفه هتقولى ينفذوا طلباتهم طيب هيزودوا ليهم الفلوس ازاى ومفيش لا شغل ولا انتاج ولا اقتصاد لا وخدى بالك مش هما بس دى كل الفئات مدرسين ودكاترة وناس كتيرة هما هيلحقوا ع ايه ولا ايه

لما قال هننزل الجيش يسوق نقول لهم كتر خيركم انتم كنتم خير معين لينا فى ازمتنا مش ننتقدهم

تخيلى لما نكون عمالين بننفخ فى بلونه اكتر فاكتر فاكتر هيحصلها ايه ؟؟؟ هتنفجر

العيشه ضنك وعلينا كلنا لان اهلنا كلهم موظفين وبيقبضوا اقل من ال1000 بس لازم نتكلم بعقلانيه هزود ازاى من غير شغل وانتاج

لان مصر هى سمانا وغطانا ومش لازم نفرط فيها لازم نتعامل بعقلانية فى مختلف الامور

ربنا يحمى مصر وتقبلى رأيى بسعه صدر
مجده
اقسم بالله ان جيشنا ده جميل وثقتي كانت فيه من البدايه جيش نزيه راقي متربي تربيه عاليه مترباش علي الغل ولا الحقد مثل فلول النظام القذر وربنا ياسمحني اذا كنت هاجمتهم لاي سبب
مجده
اقول للسائقين انتم لا عندكم مرؤه ولا ضمير ولا اخلاق ولا عندكم حب لبلدكم ولا وطنيه خساره فيكم مصر والله لو امروني
ان انزل اسوق الاتوبيس للناس لتوصيلهم امكانهم والله هعملها وبدون مقابل ورخصتي جاهزه حسبي الله في كل انسان خائن لبلده انا صاحبة معاش واعاني من مشاكل وبالرغم من ذلك مفكرتش الم جماعه واعمل مظاهرات مثل الباقي بالرغم ان الحكومه سحبت الذياده من اصحاب المعاشات وكان ممكن انزل الميدان واعمل مظاهره عشان المعاشات ولكن لا احب ان ازيد المبله طين ؟ سؤال للسائق لو عندك بنت مريضه وعايز تسعفها وملقتش احد يوصلك الي المستشفي موقفك هيكون ايه اعلموا ان الجزاء من جنس العمل ان شاء الله ستنقلب عليكم
بديعه أحمد على

شكر رجل الجنة....
انا اسمى (بديعه أحمد على) فعلا و مش محتاجه اتدارى ورا اى اسم مستعار و لا اعتقد ان اسمك زائر
يسعدنى انك متابع كلامى بالرغم انى ماعرفكش و لا اقدر اتابع كلام واحد مستخبى ورا كلمه زائر مع احترامى لرأيك او اى رأى اخر مخالف لرأيى
عجبا فجأه اصبح من يناصر الثوره محرضا على التخريب و الفوضى و مرتشى و بياخد فلوس و بترزق و ضد المجلس العسكرى و الجيش المصرى؟!! شكرا على الاخلاق العاليه واضح انك من جماعه اسفين يا ريس
تصحيح معلومه .. البلد كانت خربانه و كانت فوضى و مليئه بالفساد و الظلم قبل الثوره و اعتقد ان اهداف الثوره واضحه من البدايه و من لا يرضى بالكرامه الاجتماعيه و الحريه و العداله و يحث على رجوع الفساد للبلد و يحرض الناس على الهزيمه و الاستسلام للظلم و ضياع دماء الشهداء يبقى هو اللى مرتشى و بيسترزق و لا يستحق ان يكون مصريا
و نصيحه لا تقرأ تعليقاتى لو كانت بتخنقك و لو كنت غلط ما كنتش خنقتك واضح ان الحقيقه بتخنق الفلول
و شكرا يابو خليل يا مؤدب كلك ذوق
اسلوبكم اسلوب ناس لا تقوى على النقاش او الاقناع
ان خاطبنى عالم لغلبته و ان خاطبنى جاهل لغلبنى
و تحيا مصر
بديعه أحمد على
السلام عليكم اختى بديعه

انا حاسه انك متحاملة قوى على المجلس العسكرى

عارفة انك عايزة مجلس مدنى يحكم فى الفترة الانتقالية وكمان الطوارىء تتلغى بس ده مش معناه اننا نكرههم وتفتكرى اننا هنلاقى مجموعة متفق عليها من كل الاحزاب والفئات هيهات انسى مش هتلاقى غير اختلاف

انا عارفه انه مش حل انهم يسوقوا بس هيعملوا ايه هيوقفوا حال البلد ع ما السواقين يحنوا علينا ويرجعوا طيب الناس هتروح اشغالها ازاى والمواصلات دى اساسى فى البلد لا يمكن الاستغناء عنها

عارفه هتقولى ينفذوا طلباتهم طيب هيزودوا ليهم الفلوس ازاى ومفيش لا شغل ولا انتاج ولا اقتصاد لا وخدى بالك مش هما بس دى كل الفئات مدرسين ودكاترة وناس كتيرة هما هيلحقوا ع ايه ولا ايه

لما قال هننزل الجيش يسوق نقول لهم كتر خيركم انتم كنتم خير معين لينا فى ازمتنا مش ننتقدهم

تخيلى لما نكون عمالين بننفخ فى بلونه اكتر فاكتر فاكتر هيحصلها ايه ؟؟؟ هتنفجر

العيشه ضنك وعلينا كلنا لان اهلنا كلهم موظفين وبيقبضوا اقل من ال1000 بس لازم نتكلم بعقلانيه هزود ازاى من غير شغل وانتاج

لان مصر هى سمانا وغطانا ومش لازم نفرط فيها لازم نتعامل بعقلانية فى مختلف الامور

ربنا يحمى مصر وتقبلى رأيى بسعه صدر
اختى الحبيبه بنت المنوفيه الجميله
صدقينى و الله العظيم انا دائما اشكر فى جيشنا العظيم خير جند الارض و لا استطيع ان اخونه او اخون المجلس العسكرى انا لا اكره المجلس العسكرى و لكنى اعترض على ردود افعالهم تجاه متطلبات الثوره و الشعب و مش انا بس كل الاحزاب و القوى السياسيه حتى المرشحين للرئاسه من حقهم الاعتراض على تصرفات المجلس اذا خالفت متطلبات الشعب و الاعتراض ليس كرها وقت الجد كلنا نحمى الجيش و المجلس و مصر بارواحنا

الثوره قام بها الشباب و احتضنها الشعب و حماها الجيش يبقى ازاى نتحامل عليه و الشباب و الشعب اعطوا ثقتهم الكامله فى المجلس العسكرى و مهما عمل من تجاوزات لا يمكن نخونه و لكن من حقنا ان نطالب بالعداله و الحريه و الغاء قانون الطوارىئ و غيره من الحقوق المشروعه التى لا ينكرها المجلس نفسه و الا لما تناقش مع القوى السياسيه فيها

ما ضاع حق و راءه مطالب و كلنا عايزين الخير للبلد و خايفين من ضياع الثوره و الالتفاف عليها و زى ما قلت لك كل و احد بيحب مصر بطريقته لكن لا يمكن ان نخون مصرى او نعادى بعض و نجرح فى بعض علشان اختلاف فى وجهات النظر رغم ان هدفنا واحد هو الخير لبلدنا مالناش غيرها وطن تانى حنروح فين؟

اذا حقق المجلس العسكرى متطلبات الثوره و الشعب المشروعه يبقى اطالب ليه بمجلس مدنى؟ هو انا غاويه اطول الفتره الانتقاليه و الا غاويه فوضى فى البلد؟ كلنا عايزين نخلص من الفتره دى و تعدى على خير و ترجع لنا مصر تانى احسن من الاول و ده مش حيحصل لو تهاوننا فى حقوقنا المشروعه

يا حبيبتى احنا محتاجين جيشنا يحمى حدودنا اللى مهدده و فيها تهريب سلاح كل يوم مش يسوقوا الاتوبيسات
السواقين ان شاء الله حياخدوا حقهم و يرجعوا للشغل و ان شاء الله الازمه حتتحل و مشاكل الدكاتره و كل من يطالب بحق ان شاء الله سيعود له و لكن لو ما طالبش مش حيرجع ولا حنقضى على الفلول و الفساد اللى فى كل حته فى مصر

محتاجين شويه صبر على الفتره الانتقاليه دى و شويه ثبات على مبدأ و اننا نشوف صح مين اللى مع الناس و مين اللى مش عايز البلد تهدى هو انا اللى قومت العمال و الا شعورهم بالظلم هو اللى خلاهم يتظاهروا و ليه اخمدهم و اخرس اصواتهم ؟ ليه ما يخدوش كلمه (مش فلوس) حد يقعد معاهم و يتفاهموا على جدول زمنى و تحقيق لمتطالباتهم و لو بعد ميت سنه بس ليه التجاهل و الاستفزاز اللى هو السبب الاساسى لكل اللى بيحصل مع كل الفئات؟؟؟ (مش انا اكيد) و لا رأى هو اللى حيولع البلد

خليكى فاكره ان فى جهات اتطهرت فعلا و استقلت و اهمها الطب الشرعى و الازهر و القضاء و الباقى كله بدوره بس البلد لازم تنضف بجد و الشعب يصبر على مصر شويه

احنا اتنفخنا ستين سنه و فرقعنا خلاص فى الثوره و اللى بينفخ فينا علشان نفرقع تانى مش انا و لا الثوره و لا الاحزاب و لا القوى السياسيه كلها ولا الناس اللى بتطالب بحقوق الشعب ... اللى بينفخ دلوقت هو اللى فى ايده القرار انه يلبى المتطلبات و بيعمل عكسها علشان البلد تفضل فوضى و بتقال اللى باسمعه اليومين دول (واضحه )
انا اعرف موظفين فعلا زاد راتبهم و فرحانين بالثوره و اعرف ان البلد فى تحسن ان شاء الله الفتره الانتقاليه زى فتره النقاهه للمريض و مصر محتاجه صبرنا علشان تقوم و الا الانتكاسه حتكون علينا كلنا اكتر من الاول لا قدر الله

انتى عارفه انى دائما احترم رأيك و اقدره و فاهمه قصدك و ااكد لك اننا كلنا بنحب مصر بس كل واحد بيحبها بطريقته انا شايفه ان الدنيا هديت اليومين دول و ربنا يديمها نعمه و ان شاء الله تلبى كل المتطلبات و مصر للاحسن بأذن الله
و تحيا مصر
على ابن ابراهيم المصرى
من الزائر الى........
اولا .... المشكلة مش ان اسمك س او ص ... المشكلة لم تكونى رجل وتخدى شخصية امراة لكسب تعتطف الناس .....او العكس ...
ثانيا....انا ميفرقش معايا او مع غير عمل عضوية بكم ضغطة موس.....وكونى دخل كازائر ...ديه مش المشكلة....
والى اعرفه ..ان الزئر ..والعضو ...لازم يمرو على المشرفين..على الاقل ل100 مشاركة...يعنى مش ميزة...
ثالثا...انا مش متابع كلامك زى ماانتى فكرة ...على الاقل مقصدتش ....بس...
لما تترفع موضوعات قديمة لاعلى قائمة الموضوعات ...لازم الوحد يبص على اخر تعليق ....
وكنت فى الاول فكرك..بتزودى مشركاتك...بس...
لاتيك بتتعمدى موضيع معينا وفى اوقات معينا....خصوصا اوقات المليونيات....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وده مش معناه انى بحجر على رايك ......لكن....لم اى انسان يشوف الكلام ده لازم يستغرب ....
خلاص كل الى يخلفك الراى او يطلب منك انك تهدى النار الى مولعاها ...يبقاء من الفلول .....؟؟؟؟؟
؟

"تصحيح معلومه .. البلد كانت خربانه و كانت فوضى و مليئه بالفساد و الظلم "

واللهى ....خلاص ...يلا نكمل عليها ...ماهى خربانه.....كل واحد يمسك شكوش ولا مليتوف ...
وعلى اقرب مصلحة حكومية ونكمل على الى بقى منها......
بدل منقول يلا نصلح ...ولا نعمر ...
"اهداف الثوره واضحه من البدايه"...وهو مخطط ....هى ثورة الشعب كله وهو الى حط اهدفها وبينفدها ......
يعنى مش كلام فلان ولا علان ...ديه رغبة كل الشعب ....مش حركة ولا جماعة......
وبقى الكلام الكبير ده...لمين ...للمصريين برده .....ولافى بينا يهودى او يهودية.....
وطبعا نرجع للراشى والمرتشى .....والشعب لا شاف من ده ولا ده ...والمركب عمالة بغرق.....
و نصيحه لا تقرأ تعليقاتى لو كانت بتخنقك و لو كنت غلط ما كنتش خنقتك واضح ان الحقيقه بتخنق الفلول
تانى الفلول ....نمشيها المرادى فلول....
ومع الاسف ....بحاول....بس المشكلة مش عندى ...
المشكلة فى ....الشباب الصغير الى بياخد كلامك وكلام غيرك على انه تصريح انه يعمل الى بيسمعه وخلاص...
ومش مشكلة البلد تخرب ....
وهو فاكر انه بينصر الثورة ...وميعرفش انه بيدمرها وبيدمر البلد معها....
تمام زى السم فى العسل ....البطل المدمر....حاجتين ميركبوش على بعض ......
..............
وبعد ماقريت كل كلامك ....اكتشفت انى......
1-فلول...ومن انصار مبارك...
2-بقبض من كل حته.....
3- مش مصرى اساسا...وعايز اضيع دم الشهداء...ولا ارضه بالكرامه الاجتماعيه و الحريه و العداله و بحث على رجوع الفساد للبلد و بحرض الناس على الهزيمه و الاستسلام للظلم ....

ايه ده ..ده مش ناقص الا انك تطلبى بمحكمتى عسكريا.....
عشان اتجراة وقلت لكى ارحمى البلد وكفايا توليع النار فى كل خبر.....الناس مش نقصة كفاية الى احنا فيه ....
قال تعالى: بسم الله الرحمن الرحيم
(مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ)
REBEL
هههههههههههههههههههههههههههههههههه معلش يا اخت بديعة كل واحد ولية ظروفة واللى عندة حساسية وبتاع فلازم نعذر بردة

وحشنى القذافى ربنا يطمنا علية عشان لو مات هنخسر كومديان كبير اوى
paradiseman3
ارجو من الجميع عدم التطاول بالراي علي اي من اراء الاخرين فنحن نحترم الراي والراي الاخر لكن بالتعبير الكامن عن اسلوب مهذب لا يجرح المشاعر ولا يخدشها فارجو الالتزام في الرد وشكرا
بنت المنوفية
انتى عارفه انى دائما احترم رأيك و اقدره و فاهمه قصدك و ااكد لك اننا كلنا بنحب مصر بس كل واحد بيحبها بطريقته انا شايفه ان الدنيا هديت اليومين دول و ربنا يديمها نعمه و ان شاء الله تلبى كل المتطلبات و مصر للاحسن بأذن الله
و تحيا مصر

وانا كمان بحبك واحنا بنتناقش فى مختلف الامور وبنوضح وجهات نظرنا

والاختلاف لا يفسد للود قضية

احترامى لحضرتك وشكرا ع تعليقك
بديعه أحمد على
هههههههههههههههههههههههههههههههههه معلش يا اخت بديعة كل واحد ولية ظروفة واللى عندة حساسية وبتاع فلازم نعذر بردة

وحشنى القذافى ربنا يطمنا علية عشان لو مات هنخسر كومديان كبير اوى
و الله يا ريبيل يابنى انا واحده ست ههههههههههههه و على رأى شويكار فى البجامه الحمرا (انا واحده ست انا عندى قلب) ههههههههههههه
انا عايزه جمله مفيده علشان ارد عليها مش لاقيه
على كل انا رديت على كل النقاط فى حوارى مع البنت المحترمه المؤدبه اللى باحبها قوى بنت المنوفيه الرقيقه الخلوقه فى حوارها
و ما تقلقش على القذافى شكله مش حيوحشنا قوى لو كان فى ليبيا واحد واضح ان عندنا فى مصر منه كتير
هههههههه
و نلضم على كده بقى علشان خلاص العمال اخدوا حقوقهم و الجيش مش حيسوق الاوتوبيسات و متطلبات الناس و العمال المشروعه هى اللى مشيت برضه فى الاخر و دايما هى اللى حتنتصر باذن الله (اراده الشعب فى العيش الكريم)
و تحيا مصر
زائرالقاهرة
حرام عليكى يابلد احنا عايزين نعيش زى بقيت الناس هواحنا مش بنئادمين ولا هى دى بلادتكو انتو بس يا ناس احد عمال الهيئة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
غدا الاحد اضراب النقل العام والقاهرة بدون اتوبيسات للنقل العام
بالصور اتوبيسات النقل العام تغلق شارعى القصر العينى ومجلس الشعب
بالفيديو السائقين بهيئة النقل العام يعلنوا الإضراب 17 سبتمبر اؤل ايام الدراسة