نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل تعتقد ان فكرة دار المسنين عقوق للوالدين؟؟؟

انا وجهه نظري من وجه نظر kaki

مرسي لمرورك يا قمر

يسلمووووووووووووو

المقال "هل تعتقد ان فكرة دار المسنين عقوق للوالدين؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Al yasergi
معلش ياميسرة في ثوابت عند الانسان بتبقى حساسة عنده شوية ، وانا عن نفسي الموضوع دا حساس قوي عندي لأنه حصل مع حد أعرفه ومعرفتوش بعديها ،أنا أمي متوفية من حوالي 3 سنين وكل ما أحس ان ممكن كنت أشوف نظرة العتاب في عينها لما أدخلها دار مسنين قبل ماتموت ، بحس اني مخنوق قوي ومش قادر ابلع ريقى ، معلش دا موضوع لازم أكون متعصب فيه عشان الناس اللي بتفكر كده تحس على دمها وتفوق قبل مايجي الوقت اللي يقولوا فيه ياريتني ماعملت كده ويفضلوا طول عمرهم متعذبين بالفكرة دي
ميسره
معلش ياميسرة في ثوابت عند الانسان بتبقى حساسة عنده شوية ، وانا عن نفسي الموضوع دا حساس قوي عندي لأنه حصل مع حد أعرفه ومعرفتوش بعديها ،أنا أمي متوفية من حوالي 3 سنين وكل ما أحس ان ممكن كنت أشوف نظرة العتاب في عينها لما أدخلها دار مسنين قبل ماتموت ، بحس اني مخنوق قوي ومش قادر ابلع ريقى ، معلش دا موضوع لازم أكون متعصب فيه عشان الناس اللي بتفكر كده تحس على دمها وتفوق قبل مايجي الوقت اللي يقولوا فيه ياريتني ماعملت كده ويفضلوا طول عمرهم متعذبين بالفكرة دي
اولا شكرك لمتابعه موضوعي

ثانيا انا متأسفه جدا لو كنت دايقتك بس انا لازم اقول رأي في كل رد

والله يرحم والدتك يا جميل وربن يجعلها اخر الاحزان

شكرا لمرورك يا قمر
جوليت
بالتأكيد عقوم ليهم عشان مش حقهم علينا اننا نسيبهم فى مكان ولا تعرف حاجة عنهم خالص
ده المفروض فى سن زى ده نقعد تحت رجليهم نرعاهم ونساعدهم

موضوع متميز ياميسو زى عدتك
راغب
طبعا عقوق

موضوع فعلا هام
شكرا ميسا علي فتح موضوع هام يمس شيئا في مجتمعنا الحالي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
هل دار العجزة و المسنين عقوق ام حل ؟