نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : فيفيان تروي قصة استشهاد خطيبها مايكل مسعد تحت عجلات مدرعة “خد كل حاجة حلوة معاه ومشي”

فى لقاء مع فيفيان مجدى خطيبه مايكل مسعد على برنامج مانشيت فى برنامج اون تى فى تروى قصه استشهاده تحت عجلات مدرعه امام ماسبيرو اثناء تظاهرهم اعتراضا منهم على احداث ماريناب فى اسوان وللمطالبه باقاله محافظ اسوان

حيث قالت انهم ذهبوا هناك سويا وعندما شاهدوا الضرب بالنيران والدبابات والمدرعات تمشى بصورة همجيه قالتله يلا نروح قالها لا ازاى نسيب الناس كده ونمشى وقام بالاتصال بوالدته وبنت خالته وقال لهم انا حستشهد النهارده وفجأة وهو كان ماسكا فى يدها بصت وراها ملقتهوش وبصت حواليها لقت دبابه وخداه فى سكتها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو : فيفيان تروي قصة استشهاد خطيبها مايكل مسعد تحت عجلات مدرعة “خد كل حاجة حلوة معاه ومشي”" نشر بواسطة: بتاريخ:
امانى يوسف
اتقو الله دى قناة بتاعت واحد مسيحى عاوز يزود الفتن زى ممات مسيحيين مات اكتر منهم شباب مسلم فى الجيش ملوش زنب يبقا بلاش اصارت الفتن بلفديوهات والكلام دة
gehad sayed
اتقو الله دى قناة بتاعت واحد مسيحى عاوز يزود الفتن زى ممات مسيحيين مات اكتر منهم شباب مسلم فى الجيش ملوش زنب يبقا بلاش اصارت الفتن بلفديوهات والكلام دة

نحن نتقى الله الحمد لله
وعلى فكرة انا مسلمه والفيديو مفهوش اى فتنه او اى شئ واحنا هنا بنعرض كل الرأى من غير تحيز ولا اثارة اى فتنه ودائما بنعرض فيديوهات للاهالى الشهداء
فارس الشرق
نحن نتقى الله الحمد لله
وعلى فكرة انا مسلمه والفيديو مفهوش اى فتنه او اى شئ واحنا هنا بنعرض كل الرأى من غير تحيز ولا اثارة اى فتنه ودائما بنعرض فيديوهات للاهالى الشهداء
ويا ترى يا مسلمة يلا تتقى ربنا سؤال برئ نزلتى فيديو عن افراد الجيش اللى ملهوش اى ذنب غير انه نازل يحمى النصارى واصابتهم البليغةواللى مات منهم اكتر من النصارى
ومنزلتيش ليه فيديو قناة الحرة اللى قالوا فيهانهم هما اللى سرقوا المدرعة وقتلوه خطيبة
المفروض تنزلى كل الفيديوهات والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللى مات مصريين مفيش حاجة اسمها مسلم ومسيحى الدم عند الله سواء

الله يرحمه ويصبرها بجد ده لو خطيبى ازعل عليه العمر كله لانه كان محترم بيشجعها على النجاح وبيعلمها

ربنا يرحمه

منار
gehad sayed
ويا ترى يا مسلمة يلا تتقى ربنا سؤال برئ نزلتى فيديو عن افراد الجيش اللى ملهوش اى ذنب غير انه نازل يحمى النصارى واصابتهم البليغةواللى مات منهم اكتر من النصارى
ومنزلتيش ليه فيديو قناة الحرة اللى قالوا فيهانهم هما اللى سرقوا المدرعة وقتلوه خطيبة
المفروض تنزلى كل الفيديوهات والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لو حضرتك تابعت موضوعاتى حتلاقينى منزله عده موضوعات للجيش

بالفيديو : ضرب وسحل ظابط جيش من قبل المتظاهرين الاقباط

بالفيديو : شهادات حية للجنود المصابة في ماسبيرو

وفيديو قناة الحرة احد الاعضام منزله وانا مينفعش اكررة

تابع حضرتك موضوعاتى اولا قبل اتهامى
فارس الشرق
على فكرة انا متهمتكيش انا كنت بسالككلامى مفهوش حاجه تتهمك
هو احنا ملقناش حد نتهمه هنتهم بعضيناولا ايهههههههههههههههه
على العموم اناكنت بتكلم عادى اعتذر على انى ضايقتك
gehad sayed
على فكرة انا متهمتكيش انا كنت بسالككلامى مفهوش حاجه تتهمك
هو احنا ملقناش حد نتهمه هنتهم بعضيناولا ايهههههههههههههههه
على العموم اناكنت بتكلم عادى اعتذر على انى ضايقتك
مفيش مضايقه ولا حاجه انا بس كنت بوضح لضرحتك

تشرفت بمرورك
زهير ابراهيم
الله يرحمه ويحسن اليه
اكيد في منظاهرين من الاقباط مسالمين وليهم حقوق
كل تجمع لا يخلى من الخيرين حتى للمسلمين برضو
gehad sayed
تشرفت بمرورك

وربنا يحمى مصر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل حادث جامعة الازهر و استشهاد اربع جنود بالمدينة الجامعية -بنين
عاجل : استشهاد 24 مجند واصابة ثلاثه اخرون فى حادث ماساوى
بالفيديو : فيفيان مجدي تروي تفاصيل مقتل خطيبها مايكل تحت عجلات مدرعات الجيش
مفاجات مرعبة في المكالمة الاخيرة بين ضابط الحدود الشهيد واختة التي تروي قصة استشهاد اخيها كاملة