نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

السبب الحقيقى وراء حبس توفيق عكاشة

حكمت اليوم محكمة جنح مدينة نصر اليوم على الاعلامى المثير للجدل توفيق عكاشة المرشح المحتمل لرئاسة الجمهورية ورئيس مجلس ادارة قناة الفراعين الفضائية ومقدم برنامجة مصر النهارده وعضو مجلس الشعب السابق بالحبس ستة شهور جاء هذا الحكم بناء على الدعوة التى قام بدفعها المذيعة السابقة السيدة رضا السيد إبراهيم وشهرتها رضا الكردواى المذيعة باتحاد الإذاعة والتليفزيون المصرى لطلب اعطاءها قانونياً نفاقات وتكاليف علاج ابنيهما المصاب بإعاقة منذ ولادته بل وما زاد الامر سوء هو ليس فقط قيامه بدفع النفقات بل وايضا عدم الاعتراف بالطفل ورفع دعوى قضائية ضدها بدعوى تلفيق الطفل له واجباره على الاعتراف به وقد سبق

المقال "السبب الحقيقى وراء حبس توفيق عكاشة" نشر بواسطة: بتاريخ:
gmail125
.................................................. ......................
زيزو الاسكندرانى
الخبر مبهم وغير واضح المعنى اذا استطاع احد من الاخوه بالمنتدى التوضيح اكون له من الشاكرين
mannon
امال عاملى فيها فلاح وابن بلد وفى اللخر يطلع جبان
زيزو باشا
حكمت اليوم محكمة جنح مدينة نصر اليوم على الاعلامى المثير للجدل توفيق عكاشة المرشح المحتمل لرئاسة الجمهورية ورئيس مجلس ادارة قناة الفراعين الفضائية ومقدم برنامجة مصر النهارده وعضو مجلس الشعب السابق بالحبس ستة شهور جاء هذا الحكم بناء على الدعوة التى قام بدفعها المذيعة السابقة السيدة رضا السيد إبراهيم وشهرتها رضا الكردواى المذيعة باتحاد الإذاعة والتليفزيون المصرى لطلب اعطاءها قانونياً نفاقات وتكاليف علاج ابنيهما المصاب بإعاقة منذ ولادته بل وما زاد الامر سوء هو ليس فقط قيامه بدفع النفقات بل وايضا عدم الاعتراف بالطفل ورفع دعوى قضائية ضدها بدعوى تلفيق الطفل له واجباره على الاعتراف به وقد سبق
على فكرة الان الساعة العاشرة مساء و 42 دقيقة و المدعو/ توفيق عكاشة امامى بالقناة على الهواء مباشرة .. و نفى تماما ما هو مذكور و ان الخبر من تاليف و اخراج موقع اليوم الزفت السابع و ان الاخ / خالد صلاح سيتم مقاضاته غدا مباشرة .. لذا لزم التنويه و شكرا ..
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
ISLAMAZ
على فكرة الان الساعة العاشرة مساء و 42 دقيقة و المدعو/ توفيق عكاشة امامى بالقناة على الهواء مباشرة .. و نفى تماما ما هو مذكور و ان الخبر من تاليف و اخراج موقع اليوم الزفت السابع و ان الاخ / خالد صلاح سيتم مقاضاته غدا مباشرة .. لذا لزم التنويه و شكرا ..
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
يا سلام عليك يا باشا لما بتبقى معانا (أون لاين)
ههههههههههه
عبد الرحمن 2011

والله انا داخل الموضوع ومتاكد انه فشنك وتوفيق الزفت هيفضل على قلوبنا كده
الله يحرقة بجاز وسخ اصبح انسان مستفز للغاية
بس والنبي يا جماعة بعد كده اللي ينزل خبر عن الزفت توفيق عكاشة بلاش يكتب المرشح المحتمل للرئاسة . ومصر مش لعبة علشان يحكمها المتخلف المنافق توفيق زفت دا

بنت المنوفية

انا شايفه توفيق عكاشة فى برنامجه مصر اليوم من شويه

يمكن يكون بيسجل الحلقة مباشرة من ابو زعبل هههههههههههه

اكيد خبر غلط
زيزو باشا

انا شايفه توفيق عكاشة فى برنامجه مصر اليوم من شويه

يمكن يكون بيسجل الحلقة مباشرة من ابو زعبل هههههههههههه

اكيد خبر غلط
ابنتى الغالية / بنت المنوفيه .. تعليقك جميل فعلا .. يمكن صحيح عمل نفس الديكور اللى ماعندوش غيره فى سجن ابو زعبل ... الله يحظك .. دمك خفيف فعلا و تعليقك مرح بجد ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ***
ISLAMAZ
أحبائى الأعزاء جدا زيزو باشا و عبدالرحمن
أنا معكم فى أن أسلوب توفيق عكاشة يكون مستفز فى أحيان كثيرة و قد يكون أيضا أخطأ و نافق كما ظهر فى (فيديوهاته مع صفوت الشريف)
و لكنى أرجوا ألا يمنعكم أسلوبه و فكرتكم السابقة عنه من أن تنتبهوا (لما يقول), لأنى كنت مثلكم تماما أول لما أشوفه أقعد أضحك حتى قبل أن يتكلم و لا أفكر حتى أن أسمع ما يقول.
ولكن خلال الأيام القليلة الماضية بدأت أنتبه قليلا للكلام اللى بيقوله فوجدته فى أحيان كثيرة بيقول كلام (مهم جدا و فى الصميم) و طبعا فى أحيان أخرى بيكون كلامه ميتسمعش من عينة (تزغيط البط و سوق التلات) حرام حتى تضيع وقتك وتسمعه

لذلك فهذا الرجل يحتاج منا الى (فلترة) حتى نستفيد من المفيد و نلقى الباقى فى أقرب (سلة قمامة)
%u0632%u0627%u0626%u0631
توفيق دا عمره ما قال حاجة عدلة او فى الصميم كل كلامه تخاريف يصدقها البسطاء فقط
بديعه أحمد على
و الله يا اخى الفاضل اسلاماز انت موهوب و انعم الله عليك بنعمه استماع القول فاتباع احسنه
بس مش كل الناس زيك فى ناس بجد بتاخد الكلام كله لكشه واحده و بيتأثروا بيه و بسبايدر مان اللى طلعهولنا
ربنا يهديهم و خلصنا منهم
جدة مصرية
يا سلام عليك يا باشا لما بتبقى معانا (أون لاين)
ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة اوى اوى منك يا اسلام القفشة دى

وده زيزو يا اسلام اون لاين على جميع الفضائيات بوقت واحد
ماشاء الله عليه

شكرا جميل
ISLAMAZ
شكرا لجدتنا الغالية
و أختى الفاضلة بديعة أحمد على
بنت المنوفية
أحبائى الأعزاء جدا زيزو باشا و عبدالرحمن
أنا معكم فى أن أسلوب توفيق عكاشة يكون مستفز فى أحيان كثيرة و قد يكون أيضا أخطأ و نافق كما ظهر فى (فيديوهاته مع صفوت الشريف)
و لكنى أرجوا ألا يمنعكم أسلوبه و فكرتكم السابقة عنه من أن تنتبهوا (لما يقول), لأنى كنت مثلكم تماما أول لما أشوفه أقعد أضحك حتى قبل أن يتكلم و لا أفكر حتى أن أسمع ما يقول.
ولكن خلال الأيام القليلة الماضية بدأت أنتبه قليلا للكلام اللى بيقوله فوجدته فى أحيان كثيرة بيقول كلام (مهم جدا و فى الصميم) و طبعا فى أحيان أخرى بيكون كلامه ميتسمعش من عينة (تزغيط البط [color="magent
a"]
و سوق التلات) حرام حتى تضيع وقتك وتسمعه

لذلك فهذا الرجل يحتاج منا الى (فلترة) حتى نستفيد من المفيد و نلقى الباقى فى أقرب (سلة قمامة)

معاك اسلام فى كلامك

بحس ان مفيش مخلوق بيحب توفيق عكاشة وطبعا ده رأيهم ويحترم

بس لما بسمع برنامجه بجد بيقول معلومات وكلام خطير جدا

واللى تلاقى منزل موضوع عنه تلاقى قاطع جزء من الحوار بس عشان يشوه صورته

انا مبقتش عارفه بس يكفينى انى بستفيد من كلامه ومش مهم لغته العاميه بس كفايه الاحداث اللى بينشرها

اما عن نفاقه فالكل كان بحال وبعد مبارك بقى بحال المهم ان الشخص ينصلح حاله للافضل

شكرا ع ردك
[/color]
بنت المنوفية
ابنتى الغالية / بنت المنوفيه .. تعليقك جميل فعلا .. يمكن صحيح عمل نفس الديكور اللى ماعندوش غيره فى سجن ابو زعبل ... الله يحظك .. دمك خفيف فعلا و تعليقك مرح بجد ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ***

هههههههههه نورتنى استاذى من بعض ما عندكم
ISLAMAZ
معاك اسلام فى كلامك

بحس ان مفيش مخلوق بيحب توفيق عكاشة وطبعا ده رأيهم ويحترم

بس لما بسمع برنامجه بجد بيقول معلومات وكلام خطير جدا

واللى تلاقى منزل موضوع عنه تلاقى قاطع جزء من الحوار بس عشان يشوه صورته

انا مبقتش عارفه بس يكفينى انى بستفيد من كلامه ومش مهم لغته العاميه بس كفايه الاحداث اللى بينشرها

اما عن نفاقه فالكل كان بحال وبعد مبارك بقى بحال المهم ان الشخص ينصلح حاله للافضل

شكرا ع ردك[/color]
شكرا يا بنت المنوفية الغالية
و معاكى حق فى موضوع المونتاج لحلقات توفيق عكاشة
بالتوفيق ان شاءالله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تسريب أنباء عن السبب الحقيقي وراء طرد باسم يوسف من قنوات سي بي سي ومن كان وراء ذلك..! من تتوقع ؟؟
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
أحمد شفيق كشف عن السبب الحقيقى وراء عدم عودته لمصر فى مكالمة مع احد البرامج الفضائية , أعرف السبب
السبب الحقيقى وراء مقتل خالد !!