نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو: تامر امين يحصل علي تسريبات تكشف المتهمين في احداث ماسبيرو, احدهم رجل اعمال معروف

اكد المذيع المعروف تامر امين انه حصل علي اخبار مسربة من لجنة تقصي الحقائق وفيها معلومات عن المتهمين الرئيسيين باحداث فتنة ماسبيرو, ونظرا لانه من غير المسموح ان اعلان الاسماء فحاول تامر امين في الفيديو ان يوضح من هما المتهمان الرئيسيان في الاحداث عن طريق التلميحات الغير مباشرة وقال ان المتهم الاول هو رجل اعمال معروف وان الجهة الاخري حركة او حزب او جماعة, وان احد المتهمين مسلم والاخر مسيحي.

وقال انه من المحتمل ان يصرح باسماء هؤلاء المتهمين في الحلقة والمفترض ان تذاع اليوم 19 اكتوبر ,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فتنة ماسبيرو الدامية اكد الكثير من السياسيين انها كانت مدبرة وليست عشوائية نظرا لتطورها المفاجئ علي جميع الاصعدة مما ادي الي قتل العشرات واصابة المئات من الاقباط والجيش والمسلمين.

ايا كان المتهمون فنحن لا نريد الا اظهار الحق وتطبيق العدالة والقصاص ممن يريد لمصر الشر.

المقال "بالفيديو: تامر امين يحصل علي تسريبات تكشف المتهمين في احداث ماسبيرو, احدهم رجل اعمال معروف" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بكرهك من كل قلبى مهما تعمل

منار
%u0632%u0627%u0626%u0631
ساويرس الراجل المسييحى اكيد وده بياكد انا كتير ن المصبين من العملين فى موبينيل ابن تيت فعلا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخت منار ليه الكره الراجل كان مخطئ و يجب حسابه زيه زى اى واحد اخطا وينال عقابه على قد خطاه وبعد حسابهم نبدا صفحه بدون اى كراهيه اعتقد ده هيكون انسب لينا كلنا وربنا يهدى الحال(د عصام)
karam fox
مانقدرش نقول هو مين بالضبط, احتمال يكون نجيب ساويرس واحتمال مايكونش هو, ربنا يظهر الحق

وشكرا جدا لردكم يا جماعة
بنت المنوفية

ربنا هيظهر الحق عشان جيشنا المحترم الكل يعرف قيمته

ربنا ينتقم منهم مثيرى الفتنه دم كل مسلم او مسيحى فى رقبتهم ليوم الدين

شكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانا زي منار بكره مهما عمل من كل قلبي برضز
karam fox
انا مش باكرهه لكن مش باحبه برده, اهو مذيع من ضمن المذيعين وخلاص

ربنا يظهر الحق في الموضوع ده عشان الغلطان يتحاسب والكل يخاف يلعب بالبلد تاني, شكرا لردكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
(د عصام)

اعترافه نفاق لانه بين فكى الناس دلوقتى ...ودى بداية لمسلسل جديد من التملق والايام بيننا مجرد بس اعلان اسم الرئيس الجديد ويضمن انه اتسند على حاجة وتبدأ اعادة المسلسل

منار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو تسريبات و تسجيلات صوتيه جديدة تكشف تمويل من الخارج ضد مصر فى الصندوق الاسود ومفاجاة تكشف لاول مرة اعرف التفاصيل
عاجل " بالفيديو " قساوسة ورجال اعمال وشخصيات عامة دبروا احداث ماسبيرو