نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مصرية 2012

# حمار وحشي و حمار عادي كانوا بيتسابقوا اول ما بدء السباق الحمار الوحشي جري والعادي متحركشي سالوه مجرتش ليه قالهم و الله ما انا متحرك من مكاني الا لما تجيبولي ترينج زيه

# مره مدرس بيسأل الطالبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قاله انا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

# واحدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

#مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تلات سنين بيتكلم انجليزي

# واحد بيقول لصاحبه: شايف الست اللى واقفة هناك دى؟بتضرب كل يوم جوزها بالجزمةقال له: وعرفت ازاي؟رد: أصلها مراتي

واحد بلدياتنا واقف بيقلع هدومه فى ميدان التحرير .ولما الناس سألوه بتعمل ايهقالهم اصل الكمسرى قالى عشان اروح شبرا لازم اغير فى التحرير

مرة واحد اشترى غسالة جديدة مل اوتماتيك مراته عزمت الجيران م ميرفت وام رامى وام سيد علشان يشوفوها و تغيظهم حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة المسكينة بتاخد بس 7 كيلو وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم علىيهم كوباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف -- الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره

المقال "نكت مصرية 2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله النكت دي حلوة أوي بتنقلوها ولا بتجبوها من دماغكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أرجو الإجابة بصرااحة
%u0632%u0627%u0626%u0631
حــــــــــلــــــــــــــوه انا سعودية بس بحب النكت المصريه كتتتتتتتتتتتتتتتتتتيررررررررر
%u0632%u0627%u0626%u0631
ههههههههههههههههههههههه شعب مصر هلاس وربنا الله عليك يا اعظم شعب بحبك من وانا فى بطن امى
%u0632%u0627%u0626%u0631
حلوين كتير يسلمو حبيت اول نكته كتير كتير
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا شيتوس النكت بجد رائعة يا ريت يكون فى اجدد
mannon
بمناسبة السنة الجديدة خدوا النكنة دى

" بابا نويل نزل الصومال هناك لقى العيال ضعاف وهفتانين ورفيعين ، فسأل مالهم قالوله: مش بياكلوا .... قال لهم: طب مافيش هدايا لحد ما ياكلوا
%u0632%u0627%u0626%u0631
النكت دي حلوة بس اتنين منهم سخيفات شوي
%u0632%u0627%u0626%u0631
النكت كلها حلوة طالما مصرية و بجد انا ضحكت من قلبي
mannon
كان مرة واحده خريجه كلية تجاره دفعه 2005 لحد دلوقتي مشتغلتش
المهم ابوها كان يعرف مدير حديقة الحيوان فقاله مفيش قدامك واسطة للبنت نعينها فى اى حتة البنت نفسيتها تعبت اوى ...

فقاله بص مرات (زوجة) الاسد ماتت والجلد بتاعها عندنا اي رايك تيجي بنتك تلبس الجلد كل يوم وتعمل دور مرات الاسد وبالفلوس اللي كنا بنشتري بيها لحمة لمرات الاسد هنديهلها

المهم البنت وافقت من غلبها يا كبد امها واشتغلت وفي يوم الحارس نسي يقفل الباب بتاع الاسد فخرج الاسد من القفص واتجه ناحية مراته وهو يقترب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

والبنت تصرخ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يقترب والبنت تصرخ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الي ان وصل اليها .
وقال لها .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
محمد جمال دفعه 2002
%u0632%u0627%u0626%u0631
مشكور والله ديه احلى نكت مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووورة
%u0632%u0627%u0626%u0631
النكت بيخه اخر حاجه ياريت تقولنا نضحكولا فى اختيارات
mannon
النكت بيخه اخر حاجه ياريت تقولنا نضحكولا فى اختيارات
لأ فى اختيارات وأولها انك مكنتش تعلق على الموضوع من الاصل :d
farouksharaf75
دى جميله هى وبتاعت البغبغان مشكور
%u0633%u0644%u0645%u0649
نكت حلوة اوى بس مش هما اللى مالفينها هما بيخدوها من مواقع تانية
mannon
واحد بيقول لصاحبه الرجاله هيعطوهم ستات قشطة فى الجنة قال له و الستات بتوعنا هيروحوا فين؟ قال له هيعذبوا بهم الكفار
%u0632%u0627%u0626%u0631
نكت جامدة جدىىىىىىىى والله جميلة اوى مع احترامى للاراء المتناقضة ......ومصر طول العمر ام الدنيا بيت لكل عربى فيها ....... مشكور اللى كتب هذه النكت ........
مى و هدير
بصراحة جمددددددددددده جداااااااااااا ياريت تنزلوا منها تاااااااااااااااااااانى
%u0632%u0627%u0626%u0631
النكت حلوة اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووى
mannon
واحد بيسأل واحد صاحبه انت لسه خاطب؟
قاله : لاء

قاله احسن برده دى خطيبتك دى كانت وحشه قوى ،بتمشى مع شباب كتير وهبله ما علينا

المهم انت عامل ايه دلوقتى؟
قاله: اتجوزتها
mannon
دى مش كتة مصرية بصراحة هههههه

----

محشش راح للمستشفى

قال الدكتور: لازم تسوي اشعه
قال: وين الاشعه

قال الدكتور: بالطابق الثاني وأشر له على المصعد، دخل المحشش المصعد وشاف المرايات والانوار فكرو مكان الاشعه قام ونزع ملابسه وقف المصعد وانفتح الباب

شافته الممرضه وصرخت ...

قال المحشش: بشرفك لا تقولي سرطان!
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههههههه نكت حلوة اووووووي
%u0632%u0627%u0626%u0631
حلووووين اوى شكرا س.س
نكتة على السريع
مرة واحد صعيدى راح يشترى جزمة فمسك فردة من جزمة و سال صاحب المحل بكم دى قال ب70 ج قاله اتهاود معنا شوية عشان انا هشترى فردتين
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة ديك بيقول لفرخة انت طول عمرك بتبيضي ولا عمرك كلتي البيض راحت قالتلو هئ هئ مانت طول عمرك بتدن ولا عمرك ركعتها
mannon
واحد عمره 85 سنة راح مكتب للتأمين على حياته.

قاله الموظف: أنت كبير وشايب ومانقدرش نأمن عليك.

فقاله: ليه؟انبارح أبويه أمن على حياته ومحدش قاله حاجة !!
... ...
... ... ......تعجب الموظف وقاله تعال بكره وهنشوفلك موضوعك

قال له: بكرة مشغول باحضر فرح جدي !!!!

فتعجب الموظف أكثر وأكثر.

قاله: جدك عايش و عايز يتجوز ؟؟؟

قاله: بصراحة ماكانش عايز......... بس أمه وأبوه ضاغطين عليه !!!
%u0643%u0631%u064A%u0645
انكة جمدة وعنب يا برنس عوزين نشوف جديد
mannon
ذهب رجل عجوز فى ال90 من عمره وهو فى قمة السعاده الى الطبيب وقال له يادكتور ان زوجتى الصغيره (25عاما ) حامل الان فما رايك فابتسم له الدكتور وقال له سأخبرك بقصه طريفه

خرج رجل لصيد الاسود وبدلا من ان ياخذ البندقيه نسى واخذ شمسيته ووصل الى الغابه وراى اسدا فاخرج الشمسيه وصوبها على الاسد وقال طاااااااااااخ طاخ طاخ ومات الاسد

قال الرجل العجوز مستحيل يا دكتور لابد ان رجلا اخر هو من قتل الاسد

قال له الدكتور برااااااااااااااااااااااااااافو عليك

كده انت فهمت
للمزيد من مواضيعي
%u0632%u0627%u0626%u0631
بيخين كلهم النكت المصرية مش كدة
%u0631%u0648%u0632%u0627
جامدة جدا الرجاء المزىد
النكت كلةا جمىلة جددددددددددداااااااااااا
%u0632%u0627%u0626%u0631
نكت حلوه جدا يسلموووووووو وياريت المزيد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مسابقة افضل مشرف في نجوم مصرية للفوز بلقب " نجم نجوم مصرية لعام 2012 " صوت الان
مسجات عيد الاضحى 2012 - رسائل عيد الاضحى 2012 - رسايل مصرية sms تهنئة بعيد الاضحى 2012
مسجات عيد الفطر 2012 - رسائل عيد الفطر 2012 - رسايل مصرية sms تهنئة بعيد الفطر 2012
نكت مصرية 2012 جامدة جدا
نكت صعايدة جديدة 2012 - نكت مصرية 2012