نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل الدعوة الي اضراب مدني شامل في مصر كلها بعد احداث اعتصام مجلس الوزراء

اعلنت قوي سياسية متواجدة في منطقة القصر العيني ومجلس الشعب الان عن نيتها الدعوة الي اضراب وعصيان مدني عام في جميع انحاء مصر والنزول الي جميع الميادين المصرية بعد تطور احداث محاولة فض اعتصام مجلس الوزراء فجر اليوم والتي ادت الي اصابة العشرات من المواطنين حتي الان.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذا وقد جاء خبر يؤكد ان كمال الجنزوري يتابع بكل اسف احداث مجلس الوزراء المؤسفة , فيما اكد بعض الاشخاص عن ان هناك يدا خفية تحرك الامور وتلهبها وقتما تريد وتهدئها وقتما تريد

---------

تابعونا للحصول علي التفاصيل

المقال "عاجل الدعوة الي اضراب مدني شامل في مصر كلها بعد احداث اعتصام مجلس الوزراء" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
بصراحة يستاهلوا اللى يجرالهم ناس عايزة دمار وخراب ومحدش يقلى ثوار الثوارمش بيبلطجوا كام واحد مفكرين انهم هيمشوا كلمهم على شعب هما كام واحد علشان يمشوا رأيهم على شعب كامل حسبنا الله ونعم الوكيل عايزين يخربوا وكمان محدش يكلمهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
مين ده اللي عاوز اضراب شامل
احنا مصريين هانشتغل ونزود الانتاج علشان مصر
طز ومليون طز في بتوع التحرير واللي معتصمين امام مجلس الوزراء
انا لو مسؤل في البلد دي كنت ضربتهم بالنار
دول كلاب بتنبح علشان تدمر مصر
عاوزين البرادعي رئيس وبس وبالمرة يجيب البنت اسماء يعملها رئيسه وزرا
a7a يابتوع 6 ابريل وبتوع البرادعي
اقراء الحروف الانجليزيه علشان تعرف انا قصدت ايه

علشان كده انا نتخبت الاخوان علشان يطلعو عينك ياباردعي
menaessam
حرام عليكم كفاية كدة واتقوا الله في البلد اللي بسبب الاعتصام والاضراب اصبحت ايلة للسقوط دة بدل متقولوا بنشتغل علشان نرفع اقتصادنا وبعدين المعتصمين امام مجلس الوزراء يستهلو كل اللي يجررهم جالسين ولا شغلة ولا مشغلة عايزين اية ؟ اتركوا الحكومة تعمل والامن يستقر والا انتو ضد الاستقرار ؟ مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل فيكم وفي كل واحد عايز يضر مصر
منار الزائرة :)
لا اضراب لا
انا مش معاكم
اللى ما اتعمل ايام الحرامى الكبير هيتعمل دلوقتى
كفاية بقى نحط السم فى العسل
زهير ابراهيم
لا اضراب لا
انا مش معاكم
اللى ما اتعمل ايام الحرامى الكبير هيتعمل دلوقتى
كفاية بقى نحط السم فى العسل
بالتاكيد اعلان الاضراب يعني
اعلان خراب مصر
مصر ليست دولة عدوه هي بيتي وبيتك
واهلي واهلك
ولكن يجب ايقاف الجرائم التي تحصل مثل هذه
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=mKEmez6P-aQ
%u0632%u0627%u0626%u0631
اضراب اية يا تيت منك لها يا ولاد التيت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الدليل علي فبركة الاعلام لصور تعدي الجيش علي النساء في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء
متابعة أحداث واشتباكات مجلس الوزراء اليوم السبت 17-12-2011 لحظة بلحظة + بث مباشر احداث مجلس الوزراء
عمرو اديب يعلق عن احداث مجلس الوزراء : كلنا فشلة وجبناء .اصدق كلام قيل عن احداث مجلس الوزراء
فيديو مؤلم طفل يلفظ انفاسه الاخيرة في المستشفي الميداني متأثر بجراحه في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء