نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الدليل علي فبركة الاعلام لصور تعدي الجيش علي النساء في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء

بعد انتشار صور لبعض افراد القوات المسلحة او الشرطة العسكرية وهي تقوم بالتعدي علي النساء ومنهن امرأة منتقبة وغيرها وسط استياء من النشطاء واتهامات للجيش انه فقد المروءة وذلك في احداث محاولات فض الاعتصام والاشتباكات التي حدثت امام مجلس الوزراء وشارع القصر العيني امس وحتي اليوم, انتشرت دعوة مضادة تؤكد ان الصور التي تم فبركتها صور مفبركة وليست حقيقية,

وقامت الحركة المضادة بنشر الصور والادلة علي فبركتها, واعرض عليكم هنا الصور وادلة النفي

اولا نعرض صورة تداولها النشطاء في اتهام للجيش:

اولا الاولي اعلي اليمين ليست في مصرو وبتكبير نجد :

وتحتها كان التعليق:
سلفي | مصر - أجداث مجلس الوزراء | صفحة مباشر 6 ابريل تنشر صورة لاحداث المغرب وكأنها حدثت في مصر وتضع شعار الصفحه على ليعتقد المتابعين انها تصوير خاص بهم #SALAFI #EGYPT#6ABRIL^
---------------
دى صورة منشورة اليوم لاحداث مجلس الوزراء ولاحظ ان الدروع المستخدمة من جانب الامن مكتوب عليها القوات المساعدة وليس لدينا فى مصر فصيل عسكرى بهذا الاسم
المفاجئة ان صورة خاصة باحداث المغرب وان القوات المساعدة موجودة فعلا بالمغرب واليكم الرابط الخاص بها ليعلم الجميع من الذى يثير الفتن والفوضى
-----------------------------

الدليل الثاني وهو عن الموجودة في اليمين تحت السابقة عن قيام افراد الجيش بالتعدي علي امرأة منتقبة والتي تكلمت في احد البرامج امس حول التعدي عليها

فقامت الحركة المضادة بعمل هذا الفيديو دليلا علي فبركة الخبر:

-----------------------------

والحقيقة مفقودة, دمتم سالمين

المقال "الدليل علي فبركة الاعلام لصور تعدي الجيش علي النساء في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
معلش يا استاذ كرم
هو انت على شان صورة واحدة طلعت غلط اعتبرت انه لم يحدث شيء امام مجلس الوزراء
منار الزائرة :)
اسمحلى يا كرم ارد على الزائر العزيز بعد اذن حضرتك:

دليل على ان احد الثور او كلها مفبركة يفقد المصدر مصداقيتة
فلو توافرت صور حقيقية ما الداعى لفبركة صور اكثر هل لاثارة الناس اكثر؟؟
ولماذا لا يتم نشر الصور الحقيقية فقط (ان وجدت )بمنتهى الشفافية ووضع الامور فى نصابها الصحيح؟؟!
heemhamoo

بعد نشرنا هذا التوضيح وصلنا فيديو يوثُق للاعتداء على سيدة كبيرة في السن مع ضربها بالعصيان الخشبية وعشان كده صعب نصدق دلوقتي الرواية دي.
الفيديو

karam fox
ياجماعة انا لم اعتبر ان الجيش لم يفعل شيئا لكن كما قالت منار فبركة بعض الصور يفقد الجهة مصداقيتها, انا هنا اتكلم عن وسائل الاعلام ليس عن الجيش نفسه

شكرا
karam fox
شاهد واحكم بنفسك

%u0632%u0627%u0626%u0631
تفقد مصداقيتها عندما تكون بالصور لكن لو بالفيديو .... و لو تعبتوا نفسكوا شوية و نزلتوا و شفتوا اللي بيحصل بدل ما أنتوا قاعدين على النت يا بيقى أحسن
karam fox
الزائر الكريم اللي بيقولنا انزلوا بدل مانقعد علي النت تقريبا مش عاوز يفهم احنا بنقول ايه

يا عزيزي انا بقول ان الاعلام غير صادق وعمال يزور في بعض الصور وده بغرض تهييج الرأي العام, انما مش معني كده ان الجيش زي الفل, لو دورت علي مواضيع لينا هنا هتلاقي اننا بنعرض الحقيقة فور حدوثها ولحظة بلحظة وكمان لينا مراسلين في قلب الحدث, انما الموضوع ده معناه انك لازم تتأكد من مصدر المعلومة ومش كل صورة تشوفها تصدقها, نقول كمان ولا خلاص اتفهمت؟؟

منور ياكبير
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو انت قفشت ف البنطلون والكوتشي بس ليه،طب الصدر ده يعني سليكون مثلا؟ ارحمونا من الذكاء العالي ده

-------------

رد المشرف| ماهو ده اللي بيقولوا عليه فوتوشوب لو تسمع عنه , وتم مسح لعدم وجود الدليل انما اتمني ان تكون الرسالة بان الاعلام غير صادق قد وصلتك, نورت الموضوع
بديعه أحمد على
جنازه شيخ الازهر اللى قتل برصاص فى صدره كمان مفبركه؟
الستات المنقبات و الحجبات اللى اهينوا و انضربوا و صورهم فى كل حته برضه مفبركه؟
اللى دخل يجيب الكوره و طلع شبه ميت برضه مفبرك؟
مئات الجرحى و عشران القتلى مفبركين؟
صور اللى طلعوا على سطوح مجلس الوزرا بالفيديوا و مباشر على الهوا بيعملوا حركات واطيه برضه مفبركه؟

اللى مش مفبرك بقى ان الشرطه العسكريه كانوا ماشيين يبوسوا فى ايد الناس و الناس هى اللى كانت بترميهم بسيراميك و رخام مجهز مسبقا و معمول على شكل حربه و الناس موتت نفسها بالرصاص الحى و عورت روحه علشان يبلطجوا على الجيش الغلبان اللى راح يحميهم ... من ايه؟ ... آه من الايدى الخفيه

استغبوا فى الشعب اكتر و اكتر علشان تقرب حريه الشعب و استقلاله من حكم العسكر اكتر و اكتر
و ربنا حينجى مصر و شعب مصر من اللى عايز (يا يخرب مصر يا يحكمها)
و تحيا مصر و ثوره مصر
زهير ابراهيم
ودي برضو فبركه...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! !!!!!!

حسبي الله ونعم الوكيل فيكم
ertuio
و دي كمان فبركة؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

الفيديو اللي انت حاطه في الآخر هو اللي مفبرك ودي الفيديوهات الاصلية بدون حذف و تقطيع

الجزء الثاني

و اللي انت مستشهد فيه ب بتأكد ضربهم للبنت اللي لابسه اخضر في الرابط ده
https://www.facebook.com/note.php?no...50530286042780
و ده اقتباس لتوضيحها
توضيح: الحقيقة وراء كلامي الذي إستخدم ضدي لصالح صفحات الشرطة وغيرهم The twisted truth behind my tweet that was used against me
by Fatima Mahfouz on Sunday, December 18, 2011 at 1:37am

أولاً أنا عايزة أوضح اني قابلة و مسامحة كل مصري حقيقي شتمني ومش قابلة شكر كل مصري شكرني على حاجة أنا مقلتهاش وتم تحريفها من الشرطة وصفحات تاييد المجلس وصفحات اسفين يا زفت! الحقيقة ورا التغريدة إلي أنا كاتباها هي اني لما نشرت تويتة (تغريدة) بقول فيها إن الجيش ضرب الست الكبيرة المتصورة جمب البنت إلي لابسة أخضر وجدت قريبتي بتتصل بيا عشان تحكيلي إن الست دي قريبة امها وان القصة الحقيقية إن البنت الللبسة أخضر كانت بتجري من العسكر ولما شافت الست الكبيرة رحت تتحامة وراها فراحت موقاعهة على الارض فراح العسكر شايلين الست ووصلوها لحد البيت...فانا كنت مجرد بعلق على الموقف ده عشان الست الكبيرة طلبت من قربتي إن نوضح انها لم تضرب ....أنا متشرفش إن المجلس والشرطة حرف قصدي بالكلام ده لصالحهم خصوصاً انهم فعلاً ضربوا البنت إلي لابسة أخضر ودة طبعا غير جراءمهم المشهودة التانية....أنا بس حبيت أوضح الموقف بالنسبة للست الكبيرة فقط لاغير ومش بالنسبة للناشطة التانية الاضربت من العسكر عشان مايجيش المجلس ينشر الهم بيبوسو ادين الست الكبيرة ويقولوا إن احنا بنزايد عليهم....الحق واضح ولازم يتقال حتى لو إتفهمت غلط وهما حرفوا كلامي لمصلحتهم وعلى العموم كام شتيمة ظلم إيه وسط دم الشهدا السايل على يد الخونة....وربنا يهدينا ويرحمنا كلنا
karam fox
ياجماعة عاوز واحد عاقل يرد عليا

طالما فيه صورة واحدة متفبركة والباقي حقيقي, يبقي فيه جهة بتحاول تبث الفتنة ولا لا؟؟؟ والا مين اللي فبرك دي؟؟؟

كل اللي انا اقصده من الموضوع مش اني اظهر الجيش في مظهر البرئ لكن عاوز اقول ان فيه ناس عاوزة تشعلل الموضوع والناس دي مش لازم نصدقها لكن نصدق اللي احنا متأكدين منه بس

كلامي وصل؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
تسلم ايدك فعلا انت مصرى بجد وبتقول الحقيقة قولهم بتوع المنشتات والا عايزين مصر تخرب منهم لله
ISLAMAZ
جرى ايه يا جماعة
انتوا بتتكلموا فى ايه؟
صور ايه و فبركة ايه؟؟؟؟؟

ايه اللى منزل الست المنتقبة المحترمة اللى (المفروض) انها عارفه دينها فى وسط الحوش دول؟؟؟

و تيتة المحترمة دى اللى بتقف على رجليها بالعافية (الله يشفيها) ايه اللى مقعدها فى الهيصة دى؟؟؟؟؟؟

وشوية العيال و الحريم اللى تم عرض فيديو ليهم على المنتدى بتوع (اعتقلونى اعتقلونى) اللى عاملين زى بلطجية انتخابات (زمان) اللى كان مرشحين الوطنى بيرموهم على منافسيهم المستقلين, واللى أشك أنهم سمعوا ان فيه ثورة قامت فى مصر من أساسه, مين اللى دفعلهم و حطهم فى المكان ده؟؟؟؟؟

بقول لكل هؤلاء بأعلى صوتى :
(كل منكم هو المسئول الوحيد عن نفسه, لن تهتز منا شعرة واحدة لدماء و دموع أى منكم, بل بالعكس سنكون فى منتهى السعادة عندما نرى فيديوهات و صور ضربكم وسحلكم بل وقتلكم اذا لزم الأمر, لأنكم بالنسبة لنا أسوء و ألعن ألف مرة من الاسرائليين لأنكم (منافقون هذا الزمان) تظهرون الوطنية و أنتم ألد أعداء لهذا الوطن الذى هو أغلى عندنا منكم و من ألاف مثلكم بل هو أغلى علينا من أنفسنا)

أتوسل الى المجلس العسكرى (أن يلقى بالصبر وضبط النفس عرض الحائط) و أن يخلصونا من هؤلاء (الحثالة) والا تأخذهم بهم شفقة أو رحمة (لأنهم أبعد ما يكون عن أى رحمة أو شفقة)

(أسف جدا يا جماعة على أسلوبى الانفعالى الحاد ولكن صدقونى أن هذا لا يمثل 10% مما بداخلى تجاه هؤلاء وغيرهم ممن يهدفون الى الاضرار (العمد) بمصالح بلادى)
%u0632%u0627%u0626%u0631
الناس دول مش عايزين البلد تستقر لية دول بعمايلهم دى مش عارفين انهم بيطيلوا عمر حكم العسكر انا اشك انهم ضد حكم العسكر صبروا30 سنة مش قادرين يصبروا 6اشهر
ahmed eska
انا مع اسلام فى كل كلمة قالها وده فعلا مش راى انا واسلام بس والله ده اغلبية المجتمع وانا فى المترو النهارده لاقيت نفس الكلام وانا فى العربية نفس الكلام فى البيت نفس الكلام فى الشارع نفس الكلام

يا ترى هما دول الشعب ولا الشعب بس اللى واقف عند مجلس الوزراء انا حاسس انهم الشعب واحنا سياح جايين هنا نتفرج ونمشى
%u0632%u0627%u0626%u0631
والشيخ عماد كمان فبركه والله انتو عالم مضحكه فبركه هة قربت خالص عليكو
زيزو باشا
جرى ايه يا جماعة
انتوا بتتكلموا فى ايه؟
صور ايه و فبركة ايه؟؟؟؟؟

ايه اللى منزل الست المنتقبة المحترمة اللى (المفروض) انها عارفه دينها فى وسط الحوش دول؟؟؟

و تيتة المحترمة دى اللى بتقف على رجليها بالعافية (الله يشفيها) ايه اللى مقعدها فى الهيصة دى؟؟؟؟؟؟

وشوية العيال و الحريم اللى تم عرض فيديو ليهم على المنتدى بتوع (اعتقلونى اعتقلونى) اللى عاملين زى بلطجية انتخابات (زمان) اللى كان مرشحين الوطنى بيرموهم على منافسيهم المستقلين, واللى أشك أنهم سمعوا ان فيه ثورة قامت فى مصر من أساسه, مين اللى دفعلهم و حطهم فى المكان ده؟؟؟؟؟

(كل منكم هو المسئول الوحيد عن نفسه, لن تهتز منا شعرة واحدة لدماء و دموع أى منكم, بل بالعكس سنكون فى منتهى السعادة عندما نرى فيديوهات و صور ضربكم وسحلكم بل وقتلكم اذا لزم الأمر, لأنكم بالنسبة لنا أسوء و ألعن ألف مرة من الاسرائليين لأنكم (منافقون هذا الزمان) تظهرون الوطنية و أنتم ألد أعداء لهذا الوطن الذى هو أغلى عندنا منكم و من ألاف مثلكم بل هو أغلى علينا من أنفسنا)

أتوسل الى المجلس العسكرى (أن يلقى بالصبر وضبط النفس عرض الحائط) و أن يخلصونا من هؤلاء (الحثالة) والا تأخذهم بهم شفقة أو رحمة (لأنهم أبعد ما يكون عن أى رحمة أو شفقة)

(أسف جدا يا جماعة على أسلوبى الانفعالى الحاد ولكن صدقونى أن هذا لا يمثل 10% مما بداخلى تجاه هؤلاء وغيرهم ممن يهدفون الى الاضرار (العمد) بمصالح بلادى)
اخى الفاضل الغالى العزيز / اسلام .. تحياتى ... كل حرف كتبته صحيح فعلا 100% و هوه ده العقل و الكلام العاقل الصح .. و اللى يقول غير كده مزايد و منافق و غير خائف على بلده مصر ... الميوعة لازم يتحطلها حد .. و مش ممكن ابدا الشباب اللى كان فى التحرير يوم 25 هوه ده اللى فى احداث محمد محمود .. او القصر العينى للمرة المليون و اللى مش عاجبه هوه حر .. شوية بلطجية .. بلطجية .. بلطجية ... و بس خلاص !!!
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياجماعه اقسم بالله العظيم احنا شعب بيفهم ولكن موش لاقيين اللى يسمعنا شوية الصيع اللى فى ميدان التحرير وبعد كدة راحوا امام مجلس الوزراء علشان موش عايزين الدكتور المحترم جداجدا كمال الجنزورى شاهدت احدهم فى قناة موزة اللى عايزة تبقى سيدة العرب عندما سالة عميل موزة انتة جاى تعتصم امام مجلس الوزراء لية قال له بالحرف الواحد هوة كدة وخلاص احنا عايزين نسق الجيش 00000000000000وبعد كدة تقولوا ثوار ياعالم اللى اختشسوا ماتوا ياعينى عليكى يامصر من اللى بيقولوا ثوار
%u0632%u0627%u0626%u0631
أنا عايزة أسأل سؤال واحد وحد يرد عاقل يرد عليا
هل أمام مبني مجلس الوزراء أصبح ساحة ولا حارة للعب الكرة أمامه؟ و أى حد يدخل ويقول أنا عايز كورتي؟
إيه الهبل دا، مفيش أي دولة فالعالم مهما كانت تحضرها أو تخلفها تسمح بكدا
معلش هم الشرطة أو الجيش زودوها شوية فردة فعلهم لكن المبنى دا خط أحمر لان له هيبه ومينفعش نتخطاها
لان معنى التعدى عليها أن أحنا المصريين ملناش هيبة ولا كرامه.
وربنا يصبرنا ويستر على البلد
Basem
انا حطيت فى الموضوع الفيديو الكامل للاحداث واتفرج عليه وساعتها هتعرف انو مش فوتوشوب
والفيديو اهو تانى

%u0632%u0627%u0626%u0631
بسم الله الرحمن الرحيم
هناك ايادي تعث بنا نري بعد كل خطوه للامام شئ يرجعه عشر خطواه للخلف
hamdy basha
جرى ايه يا جماعة
انتوا بتتكلموا فى ايه؟
صور ايه و فبركة ايه؟؟؟؟؟

برافو عليك هو ده فعلا الكلام الصح ......... الشعب المصرى مش اللى فى التحرير واللى ادام المجلس بس ......... احنا ضد اللى بيحصل ده والجيش فعلا مش كويس بس مش معنى كده انى ابلطج واخرب ويسموا نفسهم ابطال ولو ماتو يبقوا شهداء
يا جماعة الجيش بيحاول يحافظ على امن البلد وعمره ما حيلاقى حد ماشى فى حاله وحيضربه
اكيد اللى اضرب ده بيقل ادبه او بيخرب ولازم يبقى ده مصيره عشان متبقاش سايبة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو تصفحتم الفيديو جيدا و خاصة الفترة ما بين الثانية 13 و الثانية 19 اى 6 ثوان ستجدون الاتى :

1. السيدة تلبس العباية على اللحم و بنطلون ساقط
2. الفيديو أسرع من السرعة الطبيعية حتى لا تستطيع العين التقاط تفاصيل الأحداث
3. عند الثانية 12 جذب أحد الجنود يد السيدة لسحبها و عند ذلك تبين انها عارية بعد أن ارتفع ذراعها التى كانت فوق جسدها فتركها الجندى و ابتعد عنها ولم تحاول السيدة المقاومة او ستر جسدها و كانها مغيبة عن الوعى
4. بعدها جاء جندى آخر يحاول ستر السيدة
5. أزاحت السيدة ملابسها مرة اخرى بيدها اليسرى أى ان السيدة لن تكن تائهة عن وعيها
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياناس حرام عليكم
1-الل بيقولوا انهم بلطجيه ..هل الشيخ اللى اتقتل بلطجى..الدكتور اللى كان معتصم واتقتل ..والمهندس اللى اتقتل برده ..كل دول بلطجيه
2-وتقرير الدكاتره عن حالات الوفاه انها بطلق نارى ..وبعدها المجلس يقول محصلش ومفيش ضرب نار اصلا
3-موضوع الفوتوشوب..لو صور نقول ماشى انما فيديوهات فوتو شوب ازاى ؟؟ الفيديوهات اللى باين فيها الجيش وهو بيرمى طوب من فوق وملولوتوف ازاااااااى ده فوتو شوب حد يفهمنى ؟؟؟؟
4- واخيرا ممكن نعترض على مطالب التحرير او نتفق معاها لكن فى الحالتين ارفض لهجه التخوين وارفض قبول القتل والسحل اللى بيتعرضوا ليه
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة الموضوع مش عايز مزايدة مهما كان المتظاهرين بلطجية او ثوار احنا عايزين نعرف هل الجيش فعلا قتل الناس دي ولا لا الواحد مبقاش فاهم حاجة مين الي غلطان الجيش ولا المتظاهرين كل شوية يطلع خبر ويتكدب الواحد مبقاش عارف الخبر الصح من الخبر الغلط
eng_alasakik
اظهارا للحق ليس الا شوفو صفحه احنا اسفين ياريس كاتبه على صافحتها ايه وانتوا تعرفوا الحقيقه

حرام عليكم بناتنا واخوتنا واولادنا كلنا مصريين اللى بيدافع ولسه عايش فى الوهم يقولنا دم الناس اللى ماتت فى رقبه مين ؟؟؟؟
Mano Crazy
بلاش كلام عمرو مصطفى دة

عايزين تشوفوا الحقيقة القذرة إلى أتسبب فيها الشرطة العسكرية عندكم الجزيرة مباشر
و لو بتقول على الجزيرة قناة عميلة و الكلام الأهبل دة أكتم الصوت و أتفرج على
هتعرف أن الشعب المصرى صبر و أستحمل كتير جدا جدا جدا و للصبر حدود

أنا واحدة من الناس لو دورت على جوجل للصور و كتبت أعتصام مجلس الوزراء أو فض أعتصام مجلس الوزراء ممكن يظهرلى صور كتيرة مالهاش علاقة و بالتالى بيتم نشرها بدون علم , ماهو مش كل واحد ماسك طلقات فارغة هروح أطلعلة فيش جنائى و أشوف جنسيته أكيد الناس بتدور عن ثقة فدى مش كارثة أن تكون صورة واحدة أو أتنين جم بالغلط لكن القصد مش الفبركة
لأن الحقيقة أسوء بكتير جدا من أن صورة أو أتنين تتفبرك

و بمناسبة عمرو مصطفى
لو كتبت فى جوجل لبحث الصور عمرو مصطفى هيطلعلك صورة بنت صغيرة هل دة عمرو مصطفى ؟
هل جوجل بقى بيعمل مؤامرة على عمرو مصطفى ؟
هل جوجل بيفبرك صور ؟

أتقوا الله و إلى بيقول ان الموجودين حاليا فى أعتصام مجلس الوزراء مش هما إلى كانوا فى ثورة 25 يناير أنا يتهئ لى الشخص دة ولا نزل هنا ولا نزل هنا
eng_alasakik
بلاش كلام عمرو مصطفى دة

عايزين تشوفوا الحقيقة القذرة إلى أتسبب فيها الشرطة العسكرية عندكم الجزيرة مباشر
و لو بتقول على الجزيرة قناة عميلة و الكلام الأهبل دة أكتم الصوت و أتفرج على
هتعرف أن الشعب المصرى صبر و أستحمل كتير جدا جدا جدا و للصبر حدود

أنا واحدة من الناس لو دورت على جوجل للصور و كتبت أعتصام مجلس الوزراء أو فض أعتصام مجلس الوزراء ممكن يظهرلى صور كتيرة مالهاش علاقة و بالتالى بيتم نشرها بدون علم , ماهو مش كل واحد ماسك طلقات فارغة هروح أطلعلة فيش جنائى و أشوف جنسيته أكيد الناس بتدور عن ثقة فدى مش كارثة أن تكون صورة واحدة أو أتنين جم بالغلط لكن القصد مش الفبركة
لأن الحقيقة أسوء بكتير جدا من أن صورة أو أتنين تتفبرك

و بمناسبة عمرو مصطفى
لو كتبت فى جوجل لبحث الصور عمرو مصطفى هيطلعلك صورة بنت صغيرة هل دة عمرو مصطفى ؟
هل جوجل بقى بيعمل مؤامرة على عمرو مصطفى ؟
هل جوجل بيفبرك صور ؟

أتقوا الله و إلى بيقول ان الموجودين حاليا فى أعتصام مجلس الوزراء مش هما إلى كانوا فى ثورة 25 يناير أنا يتهئ لى الشخص دة ولا نزل هنا ولا نزل هنا
فعلا تسلم على كل كلمه كل اللى بيقول كده لو كان له حد قريبه انجرح اومات يمكن كان ممكن يشعر بالدم اللى بيغلى فى عروق اهالى الشهداء والمصابين والغريب انهم يرددوا نفس الكلام اللى بيقلوه ابناء مبارك ولو رجعنا شويه ايام الثوره وايام 25 يناير برضه كانوا معارضين ايام تامر غمره لو كان مش فاكره وللاسف اصبح فيه الالاف تامر غمره اليومين دول دم الشهداء بيسيل للاسف علشان يكونوا فى وضع احسن ده حتى الكفره مايعملوش كده فى ولاد بلدهم ازاى قادرين يشوفوا شباب زى الورد بيتسحل وينضرب ويموت ومايتأثرش قلوبهم خلاص قسوه القلب بقت مليه قلوبكم يامصريين احنا طول عمرنا شعب متعاطف كيف وصلتم الى هذه الدرجه ؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل الدعوة الي اضراب مدني شامل في مصر كلها بعد احداث اعتصام مجلس الوزراء
بالصور تستمر خفة دم المصريين : الكشف عن نسخة واصدار الفوتوشوب المستخدم في فبركة احداث مجلس الوزراء
عمرو اديب يعلق عن احداث مجلس الوزراء : كلنا فشلة وجبناء .اصدق كلام قيل عن احداث مجلس الوزراء
عاجل..بالفيديو و الصور قوات الجيش تفض اعتصام التحرير و مجلس الوزراء بالقوة و تحرق الخيام
فيديو مؤلم طفل يلفظ انفاسه الاخيرة في المستشفي الميداني متأثر بجراحه في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء