نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجأة : هل تعلم من هو عبودى مفجر أحداث مجلس الوزراء ومن هو والده .. أدخل لتعرف وتحكم بنفسك

بسم الله الرحمن الرحيم

فى مفاجآة من العيار الثقيل تبين ان عبودة مفجر احداث شارع مجلس الوزراء نجل القيادي بالحزب الوطني إبراهيم العبودي
إبراهيم عبودي عضو مجلس الشعب عن دايرة الضاهر والأزبكيةسنة 2005 و 2010 عن الحزب الوطني و الذي ترشح على المقعد نفسه
في انتخابات 2011
هو والد عبودي المتسبب في إشعال الموقف في التحرير على قناة الحياة الآن: عبودي في المستشفى العسكري ولا نستطيع أن نتواصل معه ونريد أن نطمئن عليه أنا ووالدت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يذكر انه ذكر فى أول الأحداث ان عبودى من ألتراس الأهلي ولم يتم الأفصاح عن من هو والده

المقال "مفاجأة : هل تعلم من هو عبودى مفجر أحداث مجلس الوزراء ومن هو والده .. أدخل لتعرف وتحكم بنفسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
وايه يعني ابن ده ولا ابن ده
مش جايز هو يختلف عن والده
مش ولاد حسام البدراوي كانو مشاركين ايام 25 يناير
وفي مسؤولين من عصر مبارك اولادهم كانو مشاركين بالثورة
انا لاابرئه ولا اتهمه كونه ابن واحد من الفلول
على فكره نادر متلاقي اب مصري يقول لابنه روح المظاهرات
Shaymaa Sayed

أبو سارة
وأيه يعني الولد ده أنا أعرفه كويس هو مشترك في الثورة من البداية ومختلف عن أبوه تماما كفانا تهريج مصر ضاعت والسبب الفلول إل تركهم المخلوع بعده ..........ز إرحمونا حرام عليكم مصر بضيع أمام أعيننا ..... حرام ..... حرام ....... الثورة في طريقها للضياع وإل بيحكوا السبب ... ياريت يتركوا الحكم لسلطة مدنية تقدر تدير المرحلة الحالية ....... حرام عليكم والله حرام
habibahesho
يا جماعة كفانا تخريب فى البلد اللى يحب مصر مايخربش فيها تعالوا نبنى ونعمر مشى عايزين نهدم و نخرب انا عايزة اشوف مصر احسن بلد فى الدنياولازم نشتغل وننهض بامنا الغالية احنا فى بلدنا عقول مستنيرة عندهم افكار عظيمة ناخد الافكار دى وننفذها عمليا حنلاقى بلدنا بتتقدمويارب الخير كله لمصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر
ميدو التراس
عادة ما يطلع الولد لاْبوه وطبعا اْبوه في غاية السعادة من المصيبة اللي عملها ابنه وربنا ينتقم من كل من اْراد بمصر سوءا
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعنى ده مبرر لسحله بالطريقه دى
ss ass
على الرغم من حبي للنادي الاهلى إلا أنني أكره الالتراس الاهلي و بدءت أشك فى نواياهم وأنهم هناك من ورائهم وذلك بسبب أفعالهم وسلوكياتهم و سوء أفعاهم وكل ذلك واضح من الفيديوهات الخاصه بهم وسيل الشتائم التي يسبون بها ... كل ذلك يجعلني أتسائل من هؤلاء لقد عرفنا الثوار الحقيقين فى أول الثوره في حسن خلقهم ولم تصدر منهم أي فعل خادش أو تصرف يضر بالبلد أما هؤلاء فعلى النقيض تماما من ذلك ......
%u062E%u0627%u0644%u062F
رد على زهير ابراهيم: هناك فرق بين ان يشترك ابناء من هم من الفلفل وبين ان يفجر ابنائهم المشكلة.
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللي يحب مصر يشارك في عملية الانتخابات لأنها خيار معظم المصريين خلاص احنا ما صدقنا مبقاش في تزوير علشان الناس تختار اللي تحبه وتشوفه الافضل لمصر والمصريين واللي بيرفض نتائج الانتخابات هو يبحث عن مصالحه الشخصية لانه عاوز يسرق وينهب زي ما كان بيحصل في عهد المخلوع .... لابد كلنا نمشي في المسار السليم الكل يساهم في عملية الانتخابات ولا داعي لوجود أي حد في الميادين ولا مجلس الشعب ولا مجلس الوزراء ولا التعدي على الشرطة والجيس في الوقت الحالي حتى لو حصل اي تجاوزات اللي يحب مصر يتحمل الكام يوم دول لحد ما ا لانتخابات تمر على خير ويجي رئيس مدني ومجلس شعب قوي لحماية ممتلكات البلد من النهب اللي مستمر حتى الآن أرجوكم بأه ارجوكم ملوش لزوم اي قلق حتى نستقر ونشتغل شوية وتستقر البلد يارب يارب نعمر مصر والدنيا تهدأ
%u0632%u0627%u0626%u0631
ألم تعلم أن الولد سر أبيه

بكده اتحلت المشكلة حتة شاب تافه ينتقم لأب أتفه منه في ثياب التورة
ام بوسى
ايا يكون ابن مين ينفع الطريقة الوحشية فى التعامل مع الناس كده
Mano Crazy
أنت عايز تقنعنى أن أبوة وداه عشان يحصله كدة ؟
طيب لو أبوة خلاه يروح يعتصم أدام مجلس الوزراء هل أنت لو مكانه هترضى يحصلك كل دة ؟
يا جماعة بالعقل مفيش حد بيرضى لنفسه و لأبنه البهدله

و عايزة أقول حاجة أقسم بالله العظيم حقيقة والله على ما أقول شهيد
أنا والدى فى القوات المسلحه هل أنا موافقة على إلى بيحصل ؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
المفاجأه لا تسئ اليه بالعكس هذا الكلام ينصفه علشان المجلس وانصاره كانوا بيحاولوا يوصفوه على انه احد الصيع والبلطجيه
sasa_3dlat
سبحان الله مش ابن سيدنا نوح كان كافر!
سبحان الله مش بنت حسام بدراوي كانت في المظاهرات!
عادي يعني
مش هي دي القضيه .. القضيه رحيل المجلس الوسخ
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه هو ابوه وداه علشان يحصل له كده طب ما هو لو عاوز يفجر المشكله كان جاب بلطجيه وكان هيبقى بعيد عن الموضوع تماما ارجو منكم عدم التفكير بالرجعيه دى و خلونا نفكر ازاى نتقدم مش كل لما نقول البلد هتستقر ييجى المجلس العسكرى يعمل مشكله و نقول فلول . ربنا يصلح حال البلد
%u0632%u0627%u0626%u0631
لكل العقلاء . اذا منعك بعض الأفراد من الدخول او الخروج من منزلك ثم اخذوا يلهون ويلعبون امامه ثم قذفوا الكرة فدخلت منزلك وطلبوا اعادتها فماذا تفعل؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة : هل تعلم من هو ابن وزير الداخلية الجديد ..أدخل لتعرف
متابعة أحداث واشتباكات مجلس الوزراء اليوم السبت 17-12-2011 لحظة بلحظة + بث مباشر احداث مجلس الوزراء
مفاجأة حقيقة " عبودى " سبب احداث مجلس الوزراء
بالفيديو : شهادة الشاب عبودى " الشرارة الاولى لاحداث مجلس الوزراء "