نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفيديو الذي رفض الاعلامي عمرو الليثي اذاعته. دليل قاطع ضد الطرف الثالث فوق جامع عمر مكرم

فيديو نشرته صفحات كثيرة علي الفيسبوك ويقول صاحبه ان الاعلامي عمرو الليثي قد رفض اذاعة ذلك الفيديو في برنامجه 90 دقيقة علي قناة المحور دون ابداء سبب واضح , ويظهر في الفيديو الطرف الثالث او جانب من الحقيقة المجهولة في احداث شارع القصر العيني وميدان التحرير الاخيرة والتي راح ضحيتها العديد من الشهداء واحراق مبني المجمع العلمي التاريخي وما يحتويه من وثائق هامة ,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

السؤال الهام الان : ماذا يفعل هؤلاء الناس فوق مسجد عمر مكرم وماذا يفعلون في الرجل الذي يحوذتهم؟؟ ولماذا؟؟ والسؤال الاخير: ماعلاقة هؤلاء بالمستشفي الميداني ؟؟؟!!

شاهد الفيديو الي اخره

المقال "الفيديو الذي رفض الاعلامي عمرو الليثي اذاعته. دليل قاطع ضد الطرف الثالث فوق جامع عمر مكرم" نشر بواسطة: بتاريخ:
منار الزائرة :)
ايه ده انا مش فاهمـــــــــــــــــــــــة حاجة
زهير ابراهيم
ايه ده انا مش فاهمـــــــــــــــــــــــة حاجة
معناه ان عمرو الليثي ليس برئ من تهمه تحريض سائقه من تهديد الصحفين
وهذا نفس شكوكي به لانه ما وجد في مبنى المباحث جوبات تشير انه متعاون مع مباحث اما الدولة
ومعناه انه مازال متعاون معهم
بديعه أحمد على
برضه مش فاهمه
يعنى هو اللى فى الفيديو ده عمر الليثى و الا السواق بتاعه؟
فديو غامض بجد و يا ريت تنكشف حقيقته لانه مقرف ليه بيعملو اكده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسبى الله و نعم الوكيل
زهير ابراهيم
برضه مش فاهمه
يعنى هو اللى فى الفيديو ده عمر الليثى و الا السواق بتاعه؟
فديو غامض بجد و يا ريت تنكشف حقيقته لانه مقرف ليه بيعملو اكده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسبى الله و نعم الوكيل
الاخت بديعة
سبب نشر الموضوع هو رفض الليثي عرض الفديو هو ماذكرته
وحداث الفديو معروفه للكل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياريت يازهير تعرفنا ايه موضوع الفيديو دا لانى مش فاهم منه حاجة زى ناس تانية كتير ؟؟
د.عصام
الاخت بديعة
سبب نشر الموضوع هو رفض الليثي عرض الفديو هو ماذكرته
وحداث الفديو معروفه للكل
يا اخ زهير انا معرفش حاجه عن الفيديو ده يا ريت توضحه وبالادله اشكرك
عبد الرحمن 2011

انا كمان مش فاهم الفيديو ومش فاهم كمان زهير بيقول ايه .
ما توضح يا زهير هو الكلام بفلوس ولا ايه

زهير ابراهيم

انا كمان مش فاهم الفيديو ومش فاهم كمان زهير بيقول ايه .
ما توضح يا زهير هو الكلام بفلوس ولا ايه

اخي عبد الرحمن
الفديو يوضح ان الناس تعالج الجرحى فهل البلطيجه يعالجون الجرحى
مايدل انهم شرفاء
ولكن المهم هو السوال لماذا رفض الليثي عرض هذا الفديو
هذا هو التسائل المهم
وخصوصا ظهور موضوع سائقه
على فكره الكلام ليك كنز
عبد الرحمن 2011
اخي عبد الرحمن
مايدل انهم شرفاء
هذا هو التسائل المهم
وخصوصا ظهور موضوع سائقه
على فكره الكلام ليك كنز

انا ما اعرفش موضوع الليثي اساسا يا زهير
بس انت شايف ان الفيديو بيعالج الجرحى
انا شايف فيديو مريب على راي بديعه بس ما فيش مشكله اشوفه تاني واركز شويه وارجع لك

Aymanaboahmed
يالهوى ...يا خرابى ....يانهار ابيض غامق شوية وممطر ...ايه الفيديو ده ....ايه الراجل الى شايلينوه زى الزكيبة ده ومتلزق بالشكرتون ...والكابتن الى فضل مدة من الاول الشريط فى الكرنر ده ....هو كان بيعمل بيبى بس كان عنده امساك ...ولما المربعن ده بيعلجوه ...امال بيضربوه ليه على قفاه...دى طريقة جديدة فى العلاج ...والله انا افتكرتهم بيعملو حاجة وحشة مع المربوط ده (استغفر الله العظيم ) ...ممكن اخ زهير تفسير اكتر لو سمحت ولك جزيل الشكر ....
زهير ابراهيم
يالهوى ...يا خرابى ....يانهار ابيض غامق شوية وممطر ...ايه الفيديو ده ....ايه الراجل الى شايلينوه زى الزكيبة ده ومتلزق بالشكرتون ...والكابتن الى فضل مدة من الاول الشريط فى الكرنر ده ....هو كان بيعمل بيبى بس كان عنده امساك ...ولما المربعن ده بيعلجوه ...امال بيضربوه ليه على قفاه...دى طريقة جديدة فى العلاج ...والله انا افتكرتهم بيعملو حاجة وحشة مع المربوط ده (استغفر الله العظيم ) ...ممكن اخ زهير تفسير اكتر لو سمحت ولك جزيل الشكر ....
بصراحه يا اخي ولا اخفي عليك من كتر الاسئلة حسيت اني انا اللي مش فاهم الفديو زيكم
وفتيت بحاجه يبدو انا مش فاهمه برضو
عشان كده اسحب تفسيري واعتذر لكل من رددت عليه
عبد الرحمن 2011
بصراحه يا اخي ولا اخفي عليك من كتر الاسئلة حسيت اني انا اللي مش فاهم الفديو زيكم
وفتيت بحاجه يبدو انا مش فاهمه برضو
عشان كده اسحب تفسيري واعتذر لكل من رددت عليه

ما انا بتورط زيك احيانا وافتي بعد كده ارجع اعتذر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
هي جات علي ولا عليك ما فيش مشكله بتحصل في احسن العائلات
انا برضو كنت عايز اقول يا زهير شوف الدقيه 2 و10 ثواني واحد بيضربو على بوقه والتاني نزل ضرب على قفاه وشالوه زي .......... دا علاج ايه دا يا خويا وبعدين قولت خلاص بقى انت هتقاوح مع زهير من خلف الانهار ليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ahmed eska
الفيديو مش ظاهر عندى ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهير ابراهيم

ما انا بتورط زيك احيانا وافتي بعد كده ارجع اعتذر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
هي جات علي ولا عليك ما فيش مشكله بتحصل في احسن العائلات
انا برضو كنت عايز اقول يا زهير شوف الدقيه 2 و10 ثواني واحد بيضربو على بوقه والتاني نزل ضرب على قفاه وشالوه زي .......... دا علاج ايه دا يا خويا وبعدين قولت خلاص بقى انت هتقاوح مع زهير من خلف الانهار ليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ده درس لي عشان مافتيش بالفديوهات بالذات
عبد الرحمن 2011
الفيديو مش ظاهر عندى ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفيديو ظاهر وشغال احتمال لا يوجد لديك فلاش جرب من متصفح اخر
حاولت انزل لك رابط لكن بينزل فيديو برضو معلش بقى
زيزو باشا
كده برضه كل الزملاء مش عارفين تفسير الفيديو ده ؟؟؟؟؟؟ يا خسارة و 100 خسارة .. كده برضه !!!!!!!!!!!
طب اسمعوا بقى التفسير ( و بدون ضحك ؟؟؟؟ ) هذه الطريقة الجديدة فى العلاج ابتكرها اخصائيو ( المشتفشى ) الميدانى .. ( و نلاحظ انها المشتفشى مش المستشفى ) و اسمها اضرب المربوط يخاف السايب !!؟؟ و قد ابتكرها ( الطرطور ) اقصد الدكتووووووووووور .. ( حموده لافف دراعه بن المعلم بلاستر باشا).. و ذلك لتوسيع ( دائرة الانتقام ) .. و اول الفيديو ( يوضح بيت الراحة ) لان ( الطرطور ) كان مزنوق .. ربنا يفك زنقته كمان و كمان ... عرفتوا التفسير العلمى للفيديو ( و سلملى على الثورة المستمرة ) سمك // لبن // تمر هندى ؟؟؟؟؟ و اى كلام فاضى معقول و محدش يزعل من الاصول ... و عجبــــــــــــــــــــــــــى ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
زهير ابراهيم
كده برضه كل الزملاء مش عارفين تفسير الفيديو ده ؟؟؟؟؟؟ يا خسارة و 100 خسارة .. كده برضه !!!!!!!!!!!
طب اسمعوا بقى التفسير ( و بدون ضحك ؟؟؟؟ ) هذه الطريقة الجديدة فى العلاج ابتكرها اخصائيو ( المشتفشى ) الميدانى .. ( و نلاحظ انها المشتفشى مش المستشفى ) و اسمها اضرب المربوط يخاف السايب !!؟؟ و قد ابتكرها ( الطرطور ) اقصد الدكتووووووووووور .. ( حموده لافف دراعه بن المعلم بلاستر باشا).. و ذلك لتوسيع ( دائرة الانتقام ) .. و اول الفيديو ( يوضح بيت الراحة ) لان ( الطرطور ) كان مزنوق .. ربنا يفك زنقته كمان و كمان ... عرفتوا التفسير العلمى للفيديو ( و سلملى على الثورة المستمرة ) سمك // لبن // تمر هندى ؟؟؟؟؟ و اى كلام فاضى معقول و محدش يزعل من الاصول ... و عجبــــــــــــــــــــــــــى ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
ههههههههههههههههههههههههههههه
بس مكتوب تحت اسمك موقوف ازي قدرت تكتب
عبد الرحمن 2011
ههههههههههههههههههههههههههههه
بس مكتوب تحت اسمك موقوف ازي قدرت تكتب

ايه دا هو اتوقف امتى دا لسا كان معانا ايه اللي حصل يا زهير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهير ابراهيم

ايه دا هو اتوقف امتى دا لسا كان معانا ايه اللي حصل يا زهير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف والله ياعبدو وانا برد عليه لقيت تحت اسمه موقوف
ماتخافش هيكتب زائر كالعاده
عبد الرحمن 2011
مش عارف والله ياعبدو وانا برد عليه لقيت تحت اسمه موقوف
ماتخافش هيكتب زائر كالعاده

لالالالالالالالا ما افتكرش انه بيكتب زائر
بس بجد غريبه حكاية الوقف من غير سبب دي . احتمال خطاء فني

%u0632%u0627%u0626%u0631
اعتقد والله أعلم إن الراجل المضروب ده كان بيعمل سيكو سيكو مع بنت بجوار الجامع ولما شافوه مسكوه واعطوه الطريحة اللي هيه وانا أقول هذا لمشاهدتي لواقعة مثلها بس اللى كان ممسوك فيها بنت وسلمناها لقسم شرطة قصر النيل بس الولد اللى كان معاها تم تسليمة لقسم قصر النيل قبلها بيوم وانا ماكنتش موجود اليوم ده بس البنت هربت في وسط الزحمة بس حظها السئ إنها حضرت لميدان التحرير تاني يوم واليوم ده أنا كنت موجود والبنات شافوها ومسكوها وبرضه اخذت الطريحة اللى هيه وطبعا شكلها سيس آخر حاجة وعرفت منها انها هاربة من اهلها وعمرها 18 سنة وقالت انها من شبرا الخيمة وهي مدام مش آنسه وربنا يستر عرضنا وعرض ولايانا والقارئين والسامعين يقولوا آمين .
اخوكم محمد أحمد محمد
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة معقول ما حدش قدر يفهم الفديو ده بيقول اية ده معناه ان اللي فوق مسجد عمر مكرم دول بلطجية مش ثوار ولا اطباء طاب ايه اللي وصلهم للسطح وازاي والمسجد تحت ايد المفروض الثوار والامام الكبير اقصد الاعلامي الكبير مظهر شاهين اللي بدل مايقول كلمة حق بيطلع قررات ثورية في خطب الجمعة بس دة مش معناه ان كل الاطباء كدة بس فيه ناس كتير مضحوك عليها ومدسوسة فيهم انتوا ما قرأتوش عن الطبيب اللي كن بيعالج الثوار غلط علشان يموتوا ويقال ان الجيش قتلهم وده يوضحلكوا الطرف الثالث وعلي فكرة فكروا ليه عمرو ما اذعش الفديو ده لانده بيفضحوا هو واللي زيه الكاذبين
habibahesho
اية ياجماعة اللى بيحصل دة الواحد مشى فاهم حاجة ولو بيعالجوة بيضربيوا لية ومين دة اللى بيشرف على عملية التعذيب دى اكيد دة ضابط من اياهم لسة شاغلين بنفس الاسلوب الحقير ومين دول اللى بيضربوا الراجل انا بخمن دول بلطجية الضابط خاطفين واحد من الثوار وبيعذبوه دة تخمين والله اعلم
والله حرام عليكو اللى بيحصل فى مصر كفايا وحرام نفسنا نشوف مصر تعدى من الازمة على خيروننهضى بيها
تحيا مصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصر
عبد الرحمن 2011

ايه يا رجاله ما فيش حد قادر يحل لغز الفيديو دا ولا ايه

زهير ابراهيم

ههههههههههههههههههههههههه
تخيل انا لما لقيت اسمك افتكرت الفزوره تحلت واتاريه لسه
بديعه أحمد على
اخي عبد الرحمن
مايدل انهم شرفاء
هذا هو التسائل المهم
وخصوصا ظهور موضوع سائقه
على فكره الكلام ليك كنز
يا زهير الفيديو ده طلع مش عند عمر مكرم
ده فوق سطوح مبنى غالبا مجلس الوزراء او مبنى مجاور
و دول مش بيعالجوا دول بيعذبوا ناس
الناس اللى بتتخطف و ما حدش عارف لها طريق
هو فى حد بيعالج يقوم يضرب بالشكل ده؟ و يغطى الوش ببلاستر؟
ده لسه فيديو محير و لازم ان شاء الله حقيقته تنكشف
و لا علاقه له بعمر الليثى او سواقه
ده ضد المجلس و ضد الداخليه اللى مش عارفين يكشفوا لنا اى حقائق الى الان
و ربنا يستر و تنكشف الحقيقه بدرى
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعب مصر العظيم
بديعه أحمد على

شفت يا عبد الرحمن يابنى؟
مش انت قلت انهم حيظهروا الحقيقه الاسبوع ده؟
امبارح مؤتمر صحفى لشباب الثوره بيعرضوا فيديوهات لاحدات حرق المجمع العلمى
مندسين بس مش مجهولين و عارفينهم بالاسم و بيندسوا وسط الثوار و الثوار قالوا كده و بطيبتهم المعتاده قالوا ان المجلس عنده حق فى مندسين و مخطط لحرق المجمع العلمى
السؤال هو هل هم مندسين من بره البلد؟ لان معاهم بنت شكلها اجنبى مصريه فرنسيه؟ و الا مزقوقين من فلول الداخليه و الجيش؟
اللى حيرد على السؤال ده الجيش و الداخليه
و لو الفيديو ده بيدين الداخليه و الجيش و الفول بتوعهم مش حتسمعوا عنه حاجه تانى و يتردم
لكن ربنا قادر يكشف الحقيقه ان شاء الله
و ربنا ينصر مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
زهير ابراهيم
يا زهير الفيديو ده طلع مش عند عمر مكرم
ده فوق سطوح مبنى غالبا مجلس الوزراء او مبنى مجاور
و دول مش بيعالجوا دول بيعذبوا ناس
الناس اللى بتتخطف و ما حدش عارف لها طريق
هو فى حد بيعالج يقوم يضرب بالشكل ده؟ و يغطى الوش ببلاستر؟
ده لسه فيديو محير و لازم ان شاء الله حقيقته تنكشف
و لا علاقه له بعمر الليثى او سواقه
ده ضد المجلس و ضد الداخليه اللى مش عارفين يكشفوا لنا اى حقائق الى الان
و ربنا يستر و تنكشف الحقيقه بدرى
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعب مصر العظيم
اخت بديعة
نفسر الموضوع كالاتي
اولا دي كامره مراقبة يعني كامره من السلطة
متهيالي انهم من البلطجيه بيعالجو اصحابهم
ويضربوهم بهزار زي اي واحد يهزر مع صاحبه
ودي تحصل مرات بين الاصدقاء
المهم الاخ الذي وضع الفديو لم يعطي رائيه ما اسباب وضع الفديو
وماغهم من الفديو ليضعه
واذا كان نقله من موقع اخر
اكيد الموقع وضح القصد من نشر الفديو
كنا استريحنا من الاول
%u0632%u0627%u0626%u0631
الجزء اللي في الفديو ده صغير وقد تم اذاعته وكان اطول من كده علي قناة الفراعين ووضح تعذيب اكتر من كده اما بالنسبة الي انه مش المسجد لا هو بالفعل المسجد لان الصور الاخري جابت الشارع اللي حول المسجد كمان منظر السطح وسوره ده سور مسحد بطريقته وزخارفه مش منظر سطح مبني اداري ابد ا ادخلوا علي برنامج مصر اليوم في قناة الفراعين وده يعني انهم مش شرطة ولا جيش لانهم لن يستطيعوا الصعود علي المسجد لانه تحت سيطرة الثوار وليه ما يكونوش بلطجية بيعذبوا اللي كشفوهم من الثوار ويا جماعة كفاية تشكيك في الجيش هو اخر ركن نستند عليه الدولة بدونه سينكشف ظهرنا ونصبح ضعاف لكل غازي ومحتل اتقوا الله في بلدكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الشيخ عبدالله بدر يسب الاعلامى عمرو الليثى ويصفه بالقواد ابن القواد
بالفيديو :أدخل وأعرف من الشخص الذى قام بتهديد الاعلاميين بالقتل وهو شخص قريب من الاعلامى عمرو الليثى