نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توفيق عكاشة ومهاجمة نار جدا على نوارة نجم واتحداك لو مضحكتش

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

توفيق عكاشة من جديد على قناته وفى برنامجه على قناة الفراعين يقول انا اجى من البدرون وعيزين نطهر الاعلام المصرى بالفنيك والديتول وكل الاعلاميين فى الاعلام المصرى مش بيعرفوا يقروا وبيهاجم قناة النيل واشياء اخرى كتير حيق قال الست نوارة نجم اللى بتشتغل فى قناة نايل دراما ولا نايل سيما قناة كدا على قدها حيث ذكر الاسماء التى اتت من منظمة التجسس ثم ذكر لنوارة نجم انت عايزة تطهرى الاعلام من ايه بالظبط بالفنيك ولا ايه ولا الديتول واليكم الفيديو وشاهدو ما قاله توفيق عكاشة حيث ان هناك فى الفيديو اشياء كوميدية من بتاعة توفيق عكاشة واترككم مع المشاهدة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "توفيق عكاشة ومهاجمة نار جدا على نوارة نجم واتحداك لو مضحكتش" نشر بواسطة: بتاريخ:
ليه مين غيرك يابلدى
ربنا يهديك ياسيدى هنجمعلك معونة صغيرة ونشتريلك بيها مزرعة بط كبيره وتقعد تزغط برحتك عشان نرتاح منك بس هيصعب عليا البط اللى هتزغطه هيجيلهم شلل
محمودحامدزائر
انا ما شفتش فى حياتى مزيع اهبل ولااعبط ولا الطخ منكولا من امك ياابن العبيطة بقا فى مزيع محترم يقول على الحرام من دينى يا د يا ابن الهبلة مش ناقصة هبل فلاحين امك والامر من دة كلة انك عاوز تبقا ريس مش معنى ان واحد عبيط مسك ريس 30سنة يبقا كل الهبل عاوزين يبقوا روساء هنلاقيها منك ولامن الاهبل التانى الرقاص مرتضى منصور اة يا ولاد العبيطة بقا مصر ناقصكم كفيانا هبل والنبى ربنا يخليكم دى مش ايام الهبل عاوزين حد بيفهم ويا ريت الكابتن المبجل عمرو موسى يحترم نفسة وما ينزلش السويس لانىلو شفتة هضربة بال مفيش داعى والخ شفيق يا راجل محرمش من يوم علاء الاسوانىعاوز يتهزق تانى لحد دلوقتى انا ماشفتش حد علية العين غير ايمن نور وكمان الاستاز خالدمرشح الرياسة الجديد بحس ان الاتنين دول محترمين عن الباقين خسرناك واللة يا برادعى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
توفيق عكاشه خيبه الناس السبت والحد وخيبه الببلاوي موردتش علي حد|هجوم شديد من توفيق عكاشه فيديو بالداخل واتحداك لو مضحكتش
شاهد كلام عادل امام عن توفيق عكاشة ورد توفيق عكاشة عليه بكلمة واحدة لاترد ولاتصد. جااااااامد ياعكاشة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة يسب نوارة نجم بسبب هجومها على محمد حسان (فيديو)
نكت رائعة ادخل واتحداك لو انك مضحكتش